Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний ремонт) покрівлі у ЗЗСО № 7 за адресою: пров. Платонівський, 3 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000619-b ● bdb094d9fd324587ad3d12346078db40
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний ремонт) покрівлі у ЗЗСО № 7 за адресою: пров. Платонівський, 3 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний ремонт) покрівлі у ЗЗСО № 7 за адресою: пров. Платонівський, 3 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 10:48 |
Умови закупівлі 7 (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000619-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 02 серпня 2019 11:11
ТОВ ТПФ "Терра"-С вважає рішення про відхилення нашої пропозиції неправомочним
1. В рахунок-фактурі на товар відсутній підпис особи, яка виписала даний документ, що не відпові-дає вимогам Умов закупівлі
Стосовно підстав повідомляємо наступне:
В ч.1 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав надати рахунок(и)- фактури від постачальника на основні матеріали, що вказані в відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. В вимогах не уточнювались наявність підписів чи печаток на рахунках.
Надані в складі рахунки-фактури є документами отриманими в електронному вигляді на електронну пошту ТОВ ТПФ "Терра"-С та відповідає вимогам ЗУ "Про елетронні документи та електронний документообіг" є електронним документом.
2. Акт огляду об'єкту датований раніше дати оприлюднення оголошення, що є порушенням Умов за-купівлі.
Стосовно підстав повідомляємо наступне:
В ч.8 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав обов’язковий огляд об’єкту Учасником перед пода-чею пропозиції, що підтверджується копією документа з відміткою Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. В вимогах не зазначено, що акт повинен міститу дату періоду оголошення.
Акт огляду, який надано в складі документів було підписано 03 липня 2019р., коли ТОВ ТПФ "Тер-ра"-С брала участь у закупівлі UA-2019-06-27-000549-a на ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний ремонт) покрівлі у ЗЗСО № 7 за адресою: пров. Платонівський, 3 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), яку Замовник відмінив у зв’язку з ко-ригуванням дефектного акту щодо обсягів та видів робіт.
Акт огляду від 03.07.2019р., наданий в складі документів ТОВ ТПФ "Терра"-С, підтверджує огляд об'єкту, а внесення змін до дефектного акту, і в зв'язку з цим проведення нової процедури закупівлі, не заперечує факт огляду нами об'єкту
Розгорнути
Згорнути
Стосовно підстав повідомляємо наступне:
В ч.1 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав надати рахунок(и)- фактури від постачальника на основні матеріали, що вказані в відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. В вимогах не уточнювались наявність підписів чи печаток на рахунках.
Надані в складі рахунки-фактури є документами отриманими в електронному вигляді на електронну пошту ТОВ ТПФ "Терра"-С та відповідає вимогам ЗУ "Про елетронні документи та електронний документообіг" є електронним документом.
2. Акт огляду об'єкту датований раніше дати оприлюднення оголошення, що є порушенням Умов за-купівлі.
Стосовно підстав повідомляємо наступне:
В ч.8 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав обов’язковий огляд об’єкту Учасником перед пода-чею пропозиції, що підтверджується копією документа з відміткою Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. В вимогах не зазначено, що акт повинен міститу дату періоду оголошення.
Акт огляду, який надано в складі документів було підписано 03 липня 2019р., коли ТОВ ТПФ "Тер-ра"-С брала участь у закупівлі UA-2019-06-27-000549-a на ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний ремонт) покрівлі у ЗЗСО № 7 за адресою: пров. Платонівський, 3 у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), яку Замовник відмінив у зв’язку з ко-ригуванням дефектного акту щодо обсягів та видів робіт.
Акт огляду від 03.07.2019р., наданий в складі документів ТОВ ТПФ "Терра"-С, підтверджує огляд об'єкту, а внесення змін до дефектного акту, і в зв'язку з цим проведення нової процедури закупівлі, не заперечує факт огляду нами об'єкту
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 17:35
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу щодо неправомочності відхилення Вашої пропозиції повідомляємо: - В рахунок-фактурі на товар відсутній підпис особи, яка виписала даний документ, що не відповідає вимогам Умов закупівлі; - обсяги робіт в дефектному акті були змінені після відміни попередньої закупівлі , тому Акт огляду об'єкту повинен відповідати строку проведення даної закупівлі. Надавши Акт огляду об'єкту датований раніше дати оприлюднення оголошення, є порушенням Умов закупівлі. Дякуємо за участь в електронних торгах..
Розгорнути
Згорнути
вимога / скарга не задоволена
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000619-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 02 серпня 2019 11:16
Рішення про визнання переможцем пропозиції ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» є неправомочним
1)ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не надало Форму пропозиції засвідчену нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису
2)Надані ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» документи не відповідають вимогам ч.2 пункту 4 Умов закупівлі, а саме:
- Надана ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» довідка не відповідає формі наданій в Умовах закупівлі.
- Дана закупівля передбачає виконання робіт по ремонту покрівлі, а в довідці ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» відсутні покрівельники. Покрівельні роботи є роботами підвищеної небезпеки та покрівельники по-винні проходити періодичне навчання та перевірку знань з ОП під час робіт на висоті. Зважаючи на те, що надані ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» посвідчення з перевірки знань з ОП не містять перевірки знань з ОП під час робіт на висоті, надана ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» довідка не відповідає умовам закупівлі в частині робочого персоналу відповідної кваліфікації.
- Надані ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» цивільно-правові договори є прямим доказом порушення трудового законодавства України, оскільки по суті ці договори є свідченням прихованихтрудовими відносин.
3) Згідно п. 4.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охо-рони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (зі змінами) працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазна-чених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою (п1,94), затвердженому наказом Держнаглядохоро-нпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512 проходять спеціальне навчання (щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки) і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надало посвідчення і протокол датовані 11.06.2018р. Станом на дату проведення аукціону дані посвідчення є недійсними.
4) В ч.4 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав надати інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів. В примітці до форми довідки зазначено,що аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та предмету закупівлі (враховуючи обсяги Замов-ника). В наданій ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» довідці зазначено договори з поточного (аварійного) ремонту огорожі, що не відповідає предмету закупівлі.
5) В ч.7 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (газополумяні роботи), якщоцепередбаченозаконодавством для даного виду робіт. В Довідці наданій ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» (вих. №119 від 24.07.2019р.) посилається на «ПЕРЕ-ЛІК видів робіт підвищеної небезпеки», зазначених в Додатоку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). В Додатку 2 до Порядку під номером 17 в Переліку видів робіт підвищеної небезпеки зазначено газополум'яні роботи, тому отримання дозвілу є обов'язковим при виконанні робіт зазначених в дефектному акті даної закупівлі.
6) Документація ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не відповідає вимогам ч.1 пункту 4 Умов закупівлі, а саме:
- Замовник вимагав надати рахунок(и)- фактури від постачальника на основні матеріали, що вказані в відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надало рахунок від 13.05.2019р., що передує даті оголошення закупівлі та не відповідає матеріалам зазначеним в ві-домості ресурсів. В кошторній документації нижній шар Біполь ЕПП-2,5, а в рахунку фактурі зазна-чено Біполь П ЕПП – 3,0.
- Відомость ресурсів не має посилання на постачальників всіх матеріалів.
- Договірна ціна не має підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника
7) ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надало кошторисну документацію з цінами станом на 24.06.2019, а закупівлю було оголошено 18.07.2019р.
Розгорнути
Згорнути
2)Надані ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» документи не відповідають вимогам ч.2 пункту 4 Умов закупівлі, а саме:
- Надана ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» довідка не відповідає формі наданій в Умовах закупівлі.
- Дана закупівля передбачає виконання робіт по ремонту покрівлі, а в довідці ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» відсутні покрівельники. Покрівельні роботи є роботами підвищеної небезпеки та покрівельники по-винні проходити періодичне навчання та перевірку знань з ОП під час робіт на висоті. Зважаючи на те, що надані ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» посвідчення з перевірки знань з ОП не містять перевірки знань з ОП під час робіт на висоті, надана ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» довідка не відповідає умовам закупівлі в частині робочого персоналу відповідної кваліфікації.
- Надані ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» цивільно-правові договори є прямим доказом порушення трудового законодавства України, оскільки по суті ці договори є свідченням прихованихтрудовими відносин.
3) Згідно п. 4.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охо-рони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (зі змінами) працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазна-чених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою (п1,94), затвердженому наказом Держнаглядохоро-нпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512 проходять спеціальне навчання (щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки) і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надало посвідчення і протокол датовані 11.06.2018р. Станом на дату проведення аукціону дані посвідчення є недійсними.
4) В ч.4 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав надати інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів. В примітці до форми довідки зазначено,що аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та предмету закупівлі (враховуючи обсяги Замов-ника). В наданій ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» довідці зазначено договори з поточного (аварійного) ремонту огорожі, що не відповідає предмету закупівлі.
5) В ч.7 пункту 4 Умов закупівлі Замовник вимагав надати Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (газополумяні роботи), якщоцепередбаченозаконодавством для даного виду робіт. В Довідці наданій ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» (вих. №119 від 24.07.2019р.) посилається на «ПЕРЕ-ЛІК видів робіт підвищеної небезпеки», зазначених в Додатоку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48). В Додатку 2 до Порядку під номером 17 в Переліку видів робіт підвищеної небезпеки зазначено газополум'яні роботи, тому отримання дозвілу є обов'язковим при виконанні робіт зазначених в дефектному акті даної закупівлі.
6) Документація ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не відповідає вимогам ч.1 пункту 4 Умов закупівлі, а саме:
- Замовник вимагав надати рахунок(и)- фактури від постачальника на основні матеріали, що вказані в відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надало рахунок від 13.05.2019р., що передує даті оголошення закупівлі та не відповідає матеріалам зазначеним в ві-домості ресурсів. В кошторній документації нижній шар Біполь ЕПП-2,5, а в рахунку фактурі зазна-чено Біполь П ЕПП – 3,0.
- Відомость ресурсів не має посилання на постачальників всіх матеріалів.
- Договірна ціна не має підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника
7) ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надало кошторисну документацію з цінами станом на 24.06.2019, а закупівлю було оголошено 18.07.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 17:59
На Вашу вимогу щодо неправомочного визнання переможця торгів повідомляємо: ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» надано всі документи відповідно до вимог Умов Закупівлі та підписано електронним підписом. Аналагічний договір,який надано в сладі пропозиції на огорожу не є підставою для відхилення пропозиції.
вимога / скарга не задоволена
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С #21614309 |
Відхилено |
186 084,06
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 17:50
|
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" #41168601 |
Переможець |
196 385,80
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
416.pdf | укладений |
12 серпня 2019 12:54
|