Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Гоголя (від вул. Володимирська по вул. Карла Лібкнехта) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
536 389,00 UAH
UA-2019-07-18-000481-a ad392cb441a94de48263a7090d4c2c1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 15:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 15:25
Очікувана вартість: 536 389,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 681,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
830 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Гоголя (від вул. Володимирська по вул. Карла Лібкнехта) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Гоголя (від вул. Володимирська по вул. Карла Лібкнехта)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Джерело фінансування: місцевий бюджет. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт. Джерело фінансування: місцевий бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 536 386,80
UAH з ПДВ
536 386,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 15:46
Електронний підпис
25 липня 2019 15:45
Локальний кошторис.pdf
25 липня 2019 15:45
Договірна ціна.pdf
25 липня 2019 15:44
Відомість об_ємів.pdf
25 липня 2019 15:44
Пропозиція..pdf
24 липня 2019 13:43
Електронний підпис
24 липня 2019 13:42
Копія паспорту.pdf
24 липня 2019 13:42
Пропозиція.pdf
24 липня 2019 13:42
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
Переможець 536 386,80
UAH з ПДВ
26 липня 2019 14:56

Документи

26 липня 2019 14:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
536 386,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2019 14:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:02
Акт виконаних робіт від 31.10.2019 укладений
04 листопада 2019 13:58
Акт виконаних робіт від 09.09.2019 укладений
04 листопада 2019 13:58
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 10:39
Додаткова угода від 04.11.2019.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 10:34
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 09:03
Додаткова угода від 01.08.2019.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 09:00
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 11:20
Договір від 31.07.2019 укладений
31 липня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 107/19 від 31.07.2019 року внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7; 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 107/19 від 31.07.2019 року вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 107/19 від 31.07.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. (14. Сума договору після внесення змін: 536386.80 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 830 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, відповідно до пп.1 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 107/19 від 31.07.2019 року внести наступні зміни: 1) викласти п. 3.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 107/19 від 31.07.2019 року вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 107/19 від 31.07.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 536012,40 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 777 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 107/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 536 012,40
UAH (в тому числі ПДВ 89 335,40 UAH)