Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та дивани
Очікувана вартість
729 881,00 UAH
UA-2019-07-18-000446-a 7c10d6047b10405abdb884610e662bdb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурков Олександр

+380982832737 BIBINFO@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА"
Код ЄДРПОУ: 43062107
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 93-Б
Контактна особа: Бурков Олександр
+380982832737
BIBINFO@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 729 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Під очікуване фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
373 шт
Стільці та дивани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 93-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  16 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару та за умови своєчасного надхождення коштів на розрахунковий рахунок продавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 14:58
22_Стільці та дивани.pdf
18 липня 2019 14:58
ТД_Стільці та дивани для бібліотеки Короленко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквіваленти
Дата подання: 18 липня 2019 21:13
Дата відповіді: 19 липня 2019 09:46
Доброго дня! Чи будуть розглядатися Замовником еквіваленти?
Відповідь: Продукція, яка наведена з найменуваннями торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій