Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05499240 |
Місцезнаходження: | 69034, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Червонополянська, буд. 1-A |
Контактна особа: |
Єрченко Інна Юріївна +380679709595 zodpts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 13:52 |
Очікувана вартість: | 6 466 953,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 669,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Згідно п.5.1.1 Договору: 5.1.1. Замовник після підписання даного Договору перераховує Генпідряднику протягом 7 (семи) банківських днів попередню оплату в розмірі до 30% від Договірної ціни в сумі __________ на строк не більше трьох місяців (90 календарних днів) від дати рахунку, виставленого Генпідрядником та прийнятого до оплати Замовником. Попередня оплата проводиться керуючись Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року та внесеними змінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ від 05.12.2018 року № 1074. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата може перераховуватись частинами, але в цілому її розмір не може перевищувати 30% від Договірної ціни | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Згідно п.5.1.3 Договору: 5.1.3. Проміжний та остаточний розрахунок з Генпідрядником проводиться протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження бюджетного фінансування на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) (за текстом даного Договору - Акти виконаних робіт) та Довідок про вартість викнанних будівельних робіт та витрати (ф.№КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 14:53 |
Тендерна документація (з додатками) |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000028 ● 9fef4178e6284ea793d6bb2ed2e6701d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 12:37 |
НАКАЗ
19.08.2019 №124
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, 1а» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ID: UA-2019-07-18-000433-a, яка проводиться Комунальним закладом "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-20 10:45:26
Про надання інформації
1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-20
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі комунального закладу (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: ID: UA-2019-07-18-000433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Враховуючи зазначене вище та той факт, що рішення Замовника може мати негативний вплив для бюджетів, прошу пояснити:
1. Чи складалося тендерним комітетом (уповноваженою особою) Замовника рішення про розгляд тендерних пропозицій учасників та визначення переможця торгів при проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a)?
2. В разі складання тендерним комітетом (уповноваженою особою) Замовника рішення про розгляд тендерних пропозицій, чи оприлюднювалось вказане рішення в електронній системі закупівель при проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-20 11:51:39
Надання пояснення
У відповідь на ваш запит надаємо наступне пояснення. При проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a) уповноваженою особою складалось рішення про розгляд тендерних пропозицій учасників та визначення переможця торгів. В електронній системі закупівель по процедурі ID: UA-2019-07-18-000433-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі). Завантаження рішення про розгляд та визначення переможця не є обов ’язковим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Так як вартість закупівлі не перевищує 5150 тисячі євро, спочатку проводиться оцінка (аукціон), а потім розгляд пропозиції учасника. Замовник розглядає по одному учаснику і у разі невідповідності тендерної пропозиції одного учасника переходить до розгляду іншого учасника, тобто не розглядає всіх учасників разом. При проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a) уповноваженою особою складалось рішення про розгляд тендерної пропозиції учасника та визначення переможця торгів. Для відкритих торгів ID: UA-2019-07-18-000433-a, вартість яких не перевищує 5150 тисячі євро, не затверджена форма протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника та визначення переможця. В електронній системі закупівель по процедурі ID: UA-2019-07-18-000433-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (відповідно до вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі). Для відкритих торгів ID: UA-2019-07-18-000433-a, вартість яких не перевищує 5150 тисячі євро, завантаження рішення про розгляд та визначення переможця не є обов ’язковим. Згідно вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій завантажується по торгам, вартість яких перевищує 5150 тисячі євро (для робіт), за формою, затвердженою наказом №490 від 22.03.2016. Згідно вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» по торгам, вартість яких не перевищує 5150 тисячі євро (для робіт), публікується повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
2019-08-21 09:44:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення усунуто.
2019-08-21 09:50:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ" |
6 148 403,90
UAH з ПДВ
|
5 949 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВП-2005" |
6 210 037,80
UAH з ПДВ
|
5 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" |
6 298 000,00
UAH з ПДВ
|
6 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ" #40162609 |
Переможець |
5 949 900,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 14:25
|
Додаткова угода №2 від 27.12.19 | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 14:25
|
Додаткова угода №1 від 29.08.2019 | зміни до договору |
30 серпня 2019 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 11:26
|
Договір №1 від 21.08.2019 | укладений |
22 серпня 2019 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом уточнення обсягу помісячного фінансування робіт на 2019 рік (відповідно до обсягу наявних у Замовника бюджетних асигнувань), без зміни істотних умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та перерозподіл фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |