Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, 1а» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 466 953,15 UAH
UA-2019-07-18-000433-a 6592f565d1cc475586ce88a8735df4f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрченко Інна Юріївна

+380679709595 zodpts@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499240
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Червонополянська, буд. 1-A
Контактна особа: Єрченко Інна Юріївна
+380679709595
zodpts@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:52
Очікувана вартість: 6 466 953,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 669,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, 1а» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Згідно п.5.1.1 Договору: 5.1.1. Замовник після підписання даного Договору перераховує Генпідряднику протягом 7 (семи) банківських днів попередню оплату в розмірі до 30% від Договірної ціни в сумі __________ на строк не більше трьох місяців (90 календарних днів) від дати рахунку, виставленого Генпідрядником та прийнятого до оплати Замовником. Попередня оплата проводиться керуючись Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року та внесеними змінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ від 05.12.2018 року № 1074. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата може перераховуватись частинами, але в цілому її розмір не може перевищувати 30% від Договірної ціни Аванс 7 Банківські 30
Iнша подія Згідно п.5.1.3 Договору: 5.1.3. Проміжний та остаточний розрахунок з Генпідрядником проводиться протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження бюджетного фінансування на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) (за текстом даного Договору - Акти виконаних робіт) та Довідок про вартість викнанних будівельних робіт та витрати (ф.№КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000028 ● 9fef4178e6284ea793d6bb2ed2e6701d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

19.08.2019 №124

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, 1а» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ID: UA-2019-07-18-000433-a, яка проводиться Комунальним закладом "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-20 10:45:26

Про надання інформації

1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-20
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі комунального закладу (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: ID: UA-2019-07-18-000433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Враховуючи зазначене вище та той факт, що рішення Замовника може мати негативний вплив для бюджетів, прошу пояснити:
1. Чи складалося тендерним комітетом (уповноваженою особою) Замовника рішення про розгляд тендерних пропозицій учасників та визначення переможця торгів при проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a)?
2. В разі складання тендерним комітетом (уповноваженою особою) Замовника рішення про розгляд тендерних пропозицій, чи оприлюднювалось вказане рішення в електронній системі закупівель при проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-20 11:51:39

Надання пояснення

У відповідь на ваш запит надаємо наступне пояснення. При проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a) уповноваженою особою складалось рішення про розгляд тендерних пропозицій учасників та визначення переможця торгів. В електронній системі закупівель по процедурі ID: UA-2019-07-18-000433-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі). Завантаження рішення про розгляд та визначення переможця не є обов ’язковим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Так як вартість закупівлі не перевищує 5150 тисячі євро, спочатку проводиться оцінка (аукціон), а потім розгляд пропозиції учасника. Замовник розглядає по одному учаснику і у разі невідповідності тендерної пропозиції одного учасника переходить до розгляду іншого учасника, тобто не розглядає всіх учасників разом. При проведенні процедури закупівлі (ID: UA-2019-07-18-000433-a) уповноваженою особою складалось рішення про розгляд тендерної пропозиції учасника та визначення переможця торгів. Для відкритих торгів ID: UA-2019-07-18-000433-a, вартість яких не перевищує 5150 тисячі євро, не затверджена форма протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника та визначення переможця. В електронній системі закупівель по процедурі ID: UA-2019-07-18-000433-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (відповідно до вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі). Для відкритих торгів ID: UA-2019-07-18-000433-a, вартість яких не перевищує 5150 тисячі євро, завантаження рішення про розгляд та визначення переможця не є обов ’язковим. Згідно вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій завантажується по торгам, вартість яких перевищує 5150 тисячі євро (для робіт), за формою, затвердженою наказом №490 від 22.03.2016. Згідно вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» по торгам, вартість яких не перевищує 5150 тисячі євро (для робіт), публікується повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

2019-08-21 09:44:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто.

2019-08-21 09:50:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ" 6 148 403,90
UAH з ПДВ
5 949 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП-2005" 6 210 037,80
UAH з ПДВ
5 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" 6 298 000,00
UAH з ПДВ
6 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 16:41
Електронний підпис
13 серпня 2019 16:20
Ганжа В.В. МВС.PDF
02 серпня 2019 10:57
Електронний підпис
02 серпня 2019 10:40
27. Статут 06 грудня 2018р..pdf
02 серпня 2019 10:38
35. Довідка про санкції.PDF
02 серпня 2019 10:38
29. Довідка субпідряд.PDF
02 серпня 2019 10:38
28. Лист-згода.PDF
02 серпня 2019 10:38
26. Довідки з банку.pdf
02 серпня 2019 10:38
25. Довідка про банки.PDF
02 серпня 2019 10:38
20.Ліцензія.PDF
02 серпня 2019 10:38
17. Дозвіл.PDF
02 серпня 2019 10:38
16. Довідка довкілля.PDF
02 серпня 2019 10:38
14. ТЗ за підписом.PDF
02 серпня 2019 10:38
10. Лист-згода.PDF
02 серпня 2019 10:38
9. Довідки КБ-3.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 14:45
Електронний підпис
03 серпня 2019 14:35
Електронний підпис
03 серпня 2019 14:34
Реєстр.pdf
03 серпня 2019 14:34
ПВР.pdf
03 серпня 2019 14:34
Кошториси благоустрію.pdf
03 серпня 2019 14:34
ЗКР.pdf
03 серпня 2019 14:34
ст. 16 Працівники_compressed.pdf
03 серпня 2019 14:34
ст 16 Досвід.pdf
03 серпня 2019 14:34
ОСББ ШТУРМОВА - 3.pdf
03 серпня 2019 14:34
ОСББ ТБ 21.pdf
03 серпня 2019 14:34
ОСББ КОМФОРТ 212.pdf
03 серпня 2019 14:34
ОСББ ЗЕЛЕНИЙ ДВІР-7-А.pdf
03 серпня 2019 14:34
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2019 14:34
ст. 17 Довідки.pdf
03 серпня 2019 14:34
ст. 16 МТБ.pdf
03 серпня 2019 14:34
Інші документи.pdf
03 серпня 2019 14:34
Довідка субпідрядник.pdf
03 серпня 2019 14:34
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

02 серпня 2019 18:28
Електронний підпис
02 серпня 2019 18:22
Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 18:22
Звітність.pdf
02 серпня 2019 18:22
Дозвіл_ декларация.pdf
02 серпня 2019 18:22
Договір 29.11.2017 397_11_7.pdf
02 серпня 2019 18:22
Договір 08.06.2017 111_05_7.pdf
02 серпня 2019 18:22
Витяг по податку.pdf
02 серпня 2019 18:22
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"

ТОВ "СВП-2005"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
#40162609
Переможець 5 949 900,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
#40162609
5 949 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 11:26
Договір №1 від 21.08.2019 укладений
22 серпня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:25
Додаткова угода №2 від 27.12.19 зміни до договору
28 грудня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 14:25
Додаткова угода №1 від 29.08.2019 зміни до договору
30 серпня 2019 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі шляхом уточнення обсягу помісячного фінансування робіт на 2019 рік (відповідно до обсягу наявних у Замовника бюджетних асигнувань), без зміни істотних умов Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та перерозподіл фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML