Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 26013402 |
Місцезнаходження: | 69089, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Героїв 37-го батальйону, 137, Запорожье, Запорожская область, Украина |
Контактна особа: |
Олексій Панченко +30612236210 law2862129@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:16 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 496 748,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Широківській загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області), за адресою: вул. Центральна, 6, с. Широке, Запорізького району Запорізької області» код за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, за наявності фінансування, має право надати Підряднику аванс (попередню оплату) відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% (_______________) від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються ЗАМОВНИКУ. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються ЗАМОВНИКУ не пізніше 25 грудня поточного року. Нездійснення попередньої оплати Підряднику не звільняє Підрядника від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором в тому числі не є підставою для не виконання чи зупинення виконання робіт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Поетапної оплати замовником виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк протягом 30 (тридцять) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 12:26 |
протокол зміни.pdf | |
19 липня 2019 12:23 |
Проект Договору 2.doc | |
18 липня 2019 13:44 |
ТЗ доповнення до ТД.docx | |
18 липня 2019 11:18 |
Додатки ТЗ 2.xlsx | |
18 липня 2019 11:18 |
Додатки ТЗ 1.xlsx | |
18 липня 2019 11:17 |
ТД.docx |
19 липня 2019 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 12:26 |
протокол зміни.pdf
|
|||
19 липня 2019 12:23 |
Проект Договору 2.doc
|
|||
18 липня 2019 13:44 |
ТЗ доповнення до ТД.docx
|
|||
18 липня 2019 11:18 |
Додатки ТЗ 2.xlsx
|
|||
18 липня 2019 11:18 |
Додатки ТЗ 1.xlsx
|
|||
18 липня 2019 11:17 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-12-000021 ● 8f79d200bd5642f5829493e9b55c5e5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 12:37 |
НАКАЗ
12.08.2019 №118
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-07-18-000158-c, «Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Широківській загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області), за адресою: вул. Центральна, 6, с. Широке, Запорізького району Запорізької області», код за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт), яка проводиться Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області (далі-Закон) «Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Широківській загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області), за адресою: вул. Центральна, 6, с. Широке, Запорізького району Запорізької області» код за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) оголошення UA-2019-07-18-000158-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 серпня 2019 року. 1) Констатуючи частину оприлюдненого висновку Держаудитслужби України, стосовно зауважень зазначено, що: «у складі тендерної пропозиції інформація ТОВ «РСУ-СТРОЙ» щодо предмету закупівлі, яка передбачає необхідність застосування заходів із захисту довкілля та підрядник під час виконання робіт повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, відсутня. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РСУ-СТРОЙ» не відповідає пункту 6 розділу 3 ТД.» Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Умовами Технічного завдання Додаток 3 та доповненнями до Технічного завдання тендерної документації (далі-ТД) передбачено наступне: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Підрядник під час виконання робіт повинен застосовувати заходи із захисту довкілля.» Пункт 3 частини 2 статті 22 та пункт 4 частини 3 статті 38 Закону містить наступні положення: «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Отже, в Законі та в ТД відсутні вимоги стосовно документального підтвердження необхідності застосування заходів із захисту довкілля. З метою підтвердження зазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ "РСУ-СТРОЙ" міститься гарантійний лист Вих.№01/08-8 від 01.08.2019 року (файл 6. гарантійний лист щодо виконання ТД.pdf 03 серпня 2019 в 11:17) який містить наступну інформацію: «Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «РСУ-СТРОЙ», надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у процедурі на закупівлю «Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Широківській загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області), за адресою: вул. Центральна, 6, с. Широке, Запорізького району Запорізької області» код за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) 1. Вивчивши тендерну документацію, ми гарантуємо виконання своїх зобов’язань по закупівлі «Капітальний ремонт об’єкту благоустрою (футбольного майданчика в Широківській загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області), за адресою: вул. Центральна, 6, с. Широке, Запорізького району Запорізької області» код за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) у відповідності до тендерної документації, вимог технічного завдання та за ціною згідно з результатами аукціону. 3. У разі визначення нас Переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором та тендерною документацією гарантуємо дотримання вимог діючого Законодавства. 8. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.» З огляду на вищевикладене, учасник надав документ про підтвердження та дотримання вимог тендерної документації та технічного завдання чим підтвердив відповідність вимогам Замовника в цієї частині. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель. 1) Стосовно зауваження Держаудитслужби України в частині: «Крім того, відповідно пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» ТД Замовника передбачено, що учасником надається заповнена довідка у формі, яка наведена нижче, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. На підтвердження інформації, учасник надає зокрема інформацію щодо транспортних засобів, машин та механізмів. При цьому, ТОВ «РСУ-СТРОЙ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 01.08.2019 № 01/08-1, в якій зазначені наступні транспортні засоби: автомобіль самоскид, трактор, кран на автомобільному ходу, екскаватор одноковшевий, коток дорожній самохідний, компресорна станція. Проте, в наданої довідці відсутні машини та механізми, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів Замовника (файл - Розрахунки ціни тендерної пропозиції, pdf), а саме: бульдозери, скрепери причіпні, автогідропідіймачі, машини поливально-мийні. Таким чином, у учасника торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» частково відсутня наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору (бульдозери, скрепери причіпні, автогідропідіймачі, машини поливально-мийні), що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази.» Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Твердження в контексті висновку: «Проте, в наданої довідці відсутні машини та механізми, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів Замовника», не відповідає дійсності, у зв’язку з тим, що документ «підсумкова відомість ресурсів Замовника» - відсутній в складі оприлюдненої ТД, замовник не оприлюднював «підсумкову відомість ресурсів», у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ» відсутній документ з назвою «підсумкова відомість ресурсів Замовника». Окрім того, Законом визначено, що документальне підтвердження відповідності учасників встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям у відповідності до статті 16 Закону має відповідати вимогам законодавства. Абзацом 3, Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися із документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до вимог, викладених у Додатку 1 ТД). Пунктом 1 додатку 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» до тендерної документації передбачено, що наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази - це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, яка надається за формою згідно таблиці 1. В тендерній документації була передбачена чітка вимога про надання учасником процедури закупівлі документального підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційного критерію (з конкретизацію вимог щодо змісту такого документа), а саме: заповнена довідка за формою таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та в імперативному порядку були виставлені вимоги «Обов’язково в Таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» зазначити наявність: Автомобіль бортовий, та/або автомобіль самоскид, вантажопідйомність не менше 5тн – не менше 1шт; Трактор – не менше 1 шт.;Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10тн – не менше 1шт; Екскаватор одноковшевий, ємність ковша не менше 0,25м.куб. – не менше 1шт; Коток дорожній самохідний, маса не менше 8тн – не менше 1шт; Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – не менше 1шт. Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимог до Учасника, стосовно підтвердження інформації «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» яку він зазначив в файлі Розрахунки ціни тендерної пропозиції.pdf або в кошторисних розрахунках, про що зазначено у Висновку. З огляду на вищевикладене та беручи до уваги, що учасник надав документи та інформацію разом з підтверджуючими документами про наявність транспортних засобів, машин та механізмів чим, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям які чітко вказані в тендерній документації Замовника. Рішення про відхилення тендерних пропозицій повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушення Закону з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-08-16 17:00:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" |
1 414 960,91
UAH з ПДВ
|
1 414 960,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" |
1 495 245,00
UAH з ПДВ
|
1 487 845,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАДЕСТ" |
1 496 120,47
UAH з ПДВ
|
1 488 720,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" #39024008 |
Відхилено |
1 414 960,91
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 10:55
|
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" #35064859 |
Переможець |
1 487 845,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 14:31
|
рішення та доп угода.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 14:27
|
договір підряду.pdf | укладений |
27 серпня 2019 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Станом на 02.12.2019р. виконані роботи на суму 794 154,58 грн. Під час виконання робіт виникла необхідність в коригування проектно-кошторисної документації, в результаті чого збільшилась загальна кошторисна вартість будівельно-монтажних робіт. Зважаючи на вищезазначене необхідно розглянути додаткову угоду надану ТОВ «РСУ-СТРОЙ» про наступне: у зв’язку з необхідністю внесення змін до проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт об`єкту благоустрою (футбольного майданчика в Широківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Запорізького району Запорізької області) за адресою вул. Центральна, 6, с. Широке, Запорізького району Запорізької області», керуючись нормами ст. 651 Цивільного кодексу України, нормами ст. 188 Господарського кодексу України ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.3, 5.3.23, 6.6, 14.4 Договору №169/2019 від 27.08.2019, Сторони домовились: розірвати Договір підряду від 27.08.2019 №169/2019 з дати додаткової угоди, зменшити вартість договору на суму 693 690,42 грн. (шістсот дев’яносто три тисячі шістсот дев’яносто гривень 42 копійки) з ПДВ, та загальна вартість Договору становить 794 154,58 грн. з ПДВ (сімсот дев’яносто чотири тисячі сто п’ятдесят чотири гривні 58 копійок), викласти календарний графік виконання робіт в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 169/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
794 154,58
UAH (в тому числі ПДВ 132 359,08 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Під час виконання робіт виникла необхідність в коригування проектно-кошторисної документації, в результаті чого збільшилась загальна кошторисна вартість будівельно-монтажних робіт. |