Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Проскурня Іван Миколайович +380512343137 combinat05475854@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 10:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 10:17 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 2 124 372,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 622,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Хлібопродукти, свіжовипечені | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 10:13 |
додаток 6 (лаб.дослідженя).doc | |
18 липня 2019 10:13 |
додаток 5 (пропозиція).doc | |
18 липня 2019 10:13 |
додаток 4 (проект договору).doc | |
18 липня 2019 10:13 |
додаток 3 (хар-ки).docx | |
18 липня 2019 10:13 |
додаток 2 (ст. 17).doc | |
18 липня 2019 10:13 |
додаток 1 (ст. 16).doc | |
18 липня 2019 10:13 |
ТД _хліб.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000005 ● 28ea0d517ac84ad79546d7146e9bb7a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 № 142
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-18-000127-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-20 17:35:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хлібопродукти; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку; Хліб житньо-пшеничний) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів кількість товарів складає «Хлібопродукти – 112 802,20 кг; Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Разом з тим, в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначена наступна кількість товарів «Хліб пшеничний з борошна І ґатунку – 96 523,70 кг; Хліб житньо-пшеничний – 16 278,50 кг».
Просимо пояснити розбіжність в інформації щодо кількості товару.
2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності – складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов’язковим зазначенням в акті реєстраційного номеру потужності.
У зв’язку з цим пропонуємо вказати, в якому файлі Учасник надав інформацію щодо вищезазначеної умови тендерної документації?
3. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання «копії актів про додержання учасником-оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (дійсний на момент подання пропозиції)».
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасник надав зазначений документ?
4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії актів прийому-передачі виробничого або складського приміщення у разі його оренди та «лист від власника цього приміщення про те, що учасник дійсно отримав це приміщення в оренду (виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів)».
Учасник в складі тендерної пропозиції надав лист ПрАТ «Миколаївхліб» від 23.01.2019 № 01.1-19/06.
У зв’язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином наданий лист відповідає вищезазначеній умові тендерної документації?
5. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати копії свідоцтва про реєстрацію всіх одиниць транспортних засобів, які заплановано залучати для перевезення предмету закупівлі.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасник надав зазначені документи?
6. Відповідно до умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає копій особистих медичних книжок на працівників, які задіяні при виробництві та будуть здійснювати поставку предмета закупівлі «із відповідними непростроченими позначками про обстеження», які чинні на момент подачі тендерної пропозиції.
Учасник в складі тендерної пропозиції в файлах «раб1.zip» та «раб2.zip» надав копії особистих медичних книжок. При цьому у всіх наданих медичних книжках дата наступного медичного огляду на дату подання тендерної пропозиції є простроченою.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, яким чином Учасник виконав вищезазначену умову тендерної документації?
8. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати довідку, копію договору, копію документу, що підтверджує його виконання та відгук.
Учасник в складі тендерної пропозиції в файлі «Аналог.zip» надав довідку від 26.07.2019 № 01.4.01-17/461, в якій зазначено три договори, а саме: Договір від 21.12.2017 №63 вартістю 586 415,80 грн з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР; Договір від 30.03.2017 №164 вартістю 252 483,73 грн з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР та Договір від 20.02.2017 №43 вартістю 175 058,97 грн з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4.
Крім того, Учасник в складі тендерної пропозиції в файлі «Аналог.zip» надав копії трьох договорів, а саме: Договір від 21.02.2017 №63/2230 на суму 718 311,30 грн з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР; Договір від 30.03.2017 №164 на суму 321 993,68 грн з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР та Договір від 20.02.2017 №43 на суму 190 471,05 грн з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4.
Крім того, надані Учасником в складі тендерної пропозиції копії товарно-транспортних накладних (далі – ТТН) не підтверджують виконання відповідних договорів в повному обсязі, а саме: за договором з Миколаївським обласним протитуберкульозним диспансером МОР надані ТТН на суму 4 544,40 грн; за договором з Миколаївським обласним клінічним госпіталем ветеранів війни МОР надані ТТН на суму 1 062,06 грн та за договором з Миколаївською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом №4 надані ТТН на суму 2 672,13 гривень.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити: 1) яким чином інформація, надана Учасником на підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» відповідає умовам тендерної документації? 2) яким чином договір від 21.02.2017 № 63/2230 підтверджує інформацію наведену у довідці від 26.07.2019 № 01.4.01-17/461?
9. Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, для підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції надає копію паспорту уповноваженої особи.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» представлена копія паспорту директора Ракової Альони Анатоліївни?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-21 12:09:43
протокол № 94
Результаи моніторингу закупівлі проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області прийнято до уваги. З метою уникнення порушень законодавства, які в подальшому призведуть до негативних наслідків та відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону торгі відмінено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Погодитись з результатами моніторингу закупівлі проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області. З метою уникнення порушень законодавства, які в подальшому призведуть до негативних наслідків та відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-08-27 12:04:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-08-29 10:45:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" |
1 594 962,57
UAH з ПДВ
|
1 471 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" |
2 124 372,38
UAH з ПДВ
|
1 475 436,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЖХЛІБ" |
2 124 372,38
UAH з ПДВ
|
2 124 372,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРНОВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" #34234125 |
Відхилено |
1 471 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 15:56
|
ТОВ "Миколаївський хлібзавод №1" #37844650 |
Переможець |
1 475 436,38
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 14:38
|