Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
3 435 000,00 UAH
UA-2019-07-17-002159-b 37b2ff3884864fbc89a49322d04d08de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Качмар

+38975803405 l.kachmar_17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39462700
Місцезнаходження: 79003, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, 35
Контактна особа: Леся Качмар
+38975803405
l.kachmar_17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:54
Очікувана вартість: 3 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку №2 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79003, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти державного бюджету. Розрахунки за виконану роботу здійснюються ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 числа наступного місяця на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:55
Тендерна документація_нова редакція.doc
22 липня 2019 14:55
Рішення про внесення змін.docx
18 липня 2019 17:28
Рішення про внесення змін.docx
17 липня 2019 17:37
Технічні вимоги.docx
17 липня 2019 17:37
Проект договору.docx
22 липня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:55
Тендерна документація_нова редакція.doc
18 липня 2019 17:28
Тендерна документація_нова редакція.doc
17 липня 2019 17:37
Тендерна документація.doc
22 липня 2019 14:55
Рішення про внесення змін.docx
18 липня 2019 17:28
Рішення про внесення змін.docx
17 липня 2019 17:37
Технічні вимоги.docx
17 липня 2019 17:37
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зайві вимоги ТТД
Дата подання: 18 липня 2019 17:55
Дата відповіді: 22 липня 2019 14:58
Шановний Замовнику! У п.5.4. ТД зазначено: укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 8 000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.). Закон України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) не передбачає можливості встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, поязаних з наданням послуг замовникові третьою особою). Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовують за надання послуг третьою, не відносяться до предмету закупівлі, а отже, положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації. Зважаючі на викладене, дії замовника в частині встановлення зазначеної вище умови документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме принціп відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівлі. Вимагаємо прибрати п.5.4. з Вашої тендерної документації. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
уточнення технічного завдання
Дата подання: 22 липня 2019 13:50
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:51
Просимо уточнити кількість постів та режим охорони на м. Львів, вул. Стрийська, 35
Відповідь: Даною закупівлею не передбачені послуги з охорони за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 35
Зайві вимоги ТД
Дата подання: 23 липня 2019 10:30
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:00
Шановний Замовнику! Дякуємо за відповідь на попередню нашу вимогу щодо п.5.4. ТД зазначено: укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Метою участі в торгах є набуття статусу переможця й врешті пдписання договору про закупівлю. Залишаючи вимогу у п.5.4. ТД Замовник фактично залишає за собою право не підписувати (не укладати) договір з переможем (а раніше учасником), який не згоден на зазначену вимогу, яка врешті є діскримінаційною. Наполягаємо на виключенні вимоги п.5.4. з тендерної документації, як такої, що порушує вимоги част. 1 Статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У п.5.4. ТД чітко зазначено, що оплата юридично-консультаційних послуг може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника, тому ваказана вимога жодним чином не дискрімінує учасників та не є антикоконкурентною.
Уточнення
Дата подання: 23 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:02
Автомобілі мають бути власні чи орендовані?
Відповідь: Автомобілі можуть бути як власними, так і орендованими.
страхування
Дата подання: 23 липня 2019 11:57
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:03
Про яке додаткове страхування охоронників йдеться, якщо працівники працюють офіційно й роботодавець і так сплачує за них єдиний соціальний внесок? Навіщо роботодавцю страхувати їх ще раз? Вважаємо дану вимогу недоцільною та просимо її виключити!
Відповідь: Звертаємо вашу увагу на те, що у цій вимозі йдеться про страхуванн яохоронників від нещасних випадків, а не про страхування охоронників щодо сплати єдиного соц. внеску. Формулювання ціє ївимоги зумовлено специфікою роботи підприємства. Варто зауважити, що у відповідності до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Страхування 2 млн
Дата подання: 23 липня 2019 11:59
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:08
Згідно статті 7 ЗУ "Про страхування" суб'єкт має право страхувати відповідальність перед третіми особами, тобто це право, а не обов'язок. Тоді чому зазанчена вимога у Вашій докуемнтації визнаечна, як обов'язкова? Адже вона таким чином дискримінує тих, хто не використав своє право на страхування. Просимо вилучити вимогу про договір страухвання - та ще й саме на 2 млн. Адже наприклад, якщо учасник має договір на 1,5 млн, або на 1,9. то він має укласти новий договір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян здійснюється відповідно до ЗУ “Про охоронну діяльність” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 2, ст.8) та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960. Суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний: - відповідно до абз.7 п.7 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності зазначати в договорах охорони відповідно до Цивільного кодексу України умови відшкодування шкоди, завданої через неналежне виконання ним своїх зобов’язань перед замовником; - відповідно до ст. 8 ЗУ “Про охоронну діяльність” у договорах про надання послуг з охорони майна та фізичних осіб відповідно до положень Цивільного кодексу України визначаються умови відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань. Страхування зумовлене необхідністю гарантувати відшкодування збитків у разі настання надзвичайної ситуації. Формулювання цієї вимоги зумовлено специфікою роботи підприємства. Варто зауважити, що у відповідності до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічнізакупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-8" 3 419 690,40
UAH з ПДВ
3 419 690,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПРУТ" 3 433 648,32
UAH з ПДВ
3 433 648,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 14:38
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 14:38
Список працівників.pdf
02 серпня 2019 14:38
Інші документи.pdf
02 серпня 2019 14:38
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

31 липня 2019 15:28
Проект договору.pdf
31 липня 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2019 14:54
Проект договору.pdf
31 липня 2019 14:54
Лист-підтвердження.pdf
31 липня 2019 14:54
Лист.pdf
31 липня 2019 14:54
Калькуляція.pdf
31 липня 2019 14:54
Довідка щодо ст.17.pdf
31 липня 2019 14:54
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 14:54
Фото форменого одягу.pdf
31 липня 2019 14:54
Статут_ОО_СПРУТ.pdf
31 липня 2019 14:54
Сертифікати на пульт.pdf
31 липня 2019 14:54
Працівники 4.pdf
31 липня 2019 14:54
Працівники 2.pdf
31 липня 2019 14:54
Працівники 1.pdf
31 липня 2019 14:54
Опис до статуту.pdf
31 липня 2019 14:54
БГ 008_496ГР (1).rar
31 липня 2019 14:54
GPS підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-8"

ТОВ "ОХОРОННЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПРУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-8"
#37919598
Переможець 3 419 690,40
UAH з ПДВ
10 серпня 2019 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-8"
#37919598
3 419 690,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:01
010819001.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 15:34
Аутпост 8.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 15:33
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 18:07
Договір.pdf укладений
28 серпня 2019 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 01-08/19Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 01-08/19Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 110 167,20
UAH (в тому числі ПДВ 518 361,20 UAH)