Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Реконструкція стадіону навчального корпусу №2 Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка по вул. В. Пермській, 3 у м. Кропивницькому. Коригування"
Очікувана вартість
7 500 312,80 UAH
UA-2019-07-17-002025-b bb85a4cc3a854919861d0291679cfaa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Анатолійович Карабут

+380996882708
+380987082830
art.karabut@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Код ЄДРПОУ: 02125415
Вебсайт: http://www.cuspu.edu.ua
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Шевченка, 1
Контактна особа: Артем Анатолійович Карабут
+380996882708,+380987082830
art.karabut@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:35
Очікувана вартість: 7 500 312,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 003,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37501.56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція стадіону навчального корпусу №2 Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка по вул. В.Пермській, 3 у м. Кропивницькому. Коригування". Джерело фінансування - кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Велика Пермська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору згідно постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться згідно підписаних Замовником та Підрядником довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі КБ-3 та Актів виконаних робіт по формі КБ-2в в національній валюті Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 16:53
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000035 ● 4ebba1d27a56429c9e19fe72a0851caf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
70 UA-2019-07-17-002025-b 17.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі - Закон № 2939) та ч. 1 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922), в межах проведення Держаудитслужбою України моніторингу закупівлі за UA-2019-07-17-002025-b, яка проводилася Центральноукраїнським державним педагогічним університетутом імені Володимира Винниченка (далі - Замовник), надаємо наступні пояснення: 1. Стосовно відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до Тендерної документації, замовник одним із кваліфікаційних критеріїв встановив «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та визначив перелік документів, які учасник повинен був надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Повідомляємо, що тендерна документація не містила окремих вимог стосовно того, що основне обладнання, яке учасник враховує у підсумковій відомості ресурсів повинно бути зазначене у довідці про матеріально-технічну базу (далі - Довідка). Таким чином, відсутність в Довідці інформації про машини і механізми, які передбачені у підсумковій відомості ресурсів не може бути підставою для відхилення. Крім цього, тендерна документація не містила вимог щодо того, що учасник при виконанні робіт повинен використовувати виключно ту техніку, яка зазначена у технічному завданні замовника, оскільки це б суперечило абзацу 2 частини 3 статті 23 Закону. Відсутня також вимога про те, що учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію про наявність в нього техніки, яка передбачена у технічному завданні. Тому те, що учасник у Довідці не вказав таку одиницю техніки як «бульдозер 59 кВт» та екскаватор «драглайн» або «зворотна лопата» з ківшом місткістю 0,25 м3, не є підставою для відхилення. Останнє узгоджується із практикою АМКУ (пункт 5 Рішення №16943-р/пк-пз від 19.11.2019). Отже, підсумовуючи вищенаведене, учасник-переможець ТОВ "Кіровоградський будівельний альянс" підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб, передбачений тендерною документацією. Підстав для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині відсутні. Також просимо врахувати, що в зв’язку з відсутністю технічної можливості, Замовник не мав змоги надати зазначену інформацію протягом 5 робочих днів.

2020-10-30 14:23:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс 7 310 356,70
UAH з ПДВ
7 310 356,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" 7 409 086,88
UAH з ПДВ
7 409 086,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 14:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:10
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
06 серпня 2019 12:08
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:48
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:46
dovidka_АЛЬЯНС.pdf
02 серпня 2019 13:46
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:06
Додаток 5 до тенд.док..pdf
01 серпня 2019 18:41
7. Додаток 7 ч.2.pdf
01 серпня 2019 18:41
7. Додаток 7 ч.1..pdf
01 серпня 2019 18:41
6. Додаток 6.pdf
01 серпня 2019 18:41
13. Копія виписки КБА.pdf
01 серпня 2019 18:41
5. Додаток 5.pdf
01 серпня 2019 18:41
3. Додаток 3 стаття 17.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 15:45
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:42
Банківська гарантія.rar
01 серпня 2019 15:42
Копія ліцензії.rar
01 серпня 2019 15:42
Календарний графік.rar
01 серпня 2019 15:42
Кошторис частина 2.rar
01 серпня 2019 15:42
Кошторис частина 1.rar
01 серпня 2019 15:42
Установчі документи.rar
01 серпня 2019 15:42
Довідки згідно ст.17.rar
01 серпня 2019 15:42
Тендерна пропозиція.rar
01 серпня 2019 15:42
Реєстр документів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кіровоградський будівельний альянс

ТОВ "ЕКСПАНСІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
#33878089
Переможець 7 310 356,70
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
#33878089
7 310 356,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:17
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:42
ДОДАТКОВА_УГОДА_6.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 13:58
сканирование0014.pdf зміни до договору
28 травня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:17
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 15:58
Додаткова угода №2 224 КБА.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 11:02
Додаткова угода №1 224 КБА.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 10:06
Договір підряду КБА.pdf укладений
20 серпня 2019 10:05
Додаток до договору №224.pdf укладений
20 серпня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у договір в зв'язку внесенням змін до чинного законодавства та допущеною технічною опискою.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у договір в зв'язку з внесенням змін до чинного законодавства та допущеною технічною опискою.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI, Сторони дійшли згоди, щодо зменшення суми Договору на 755771,38 грн.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 554 585,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 092 430,88 UAH)