Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

світлоіндикатори- 6 найменувань (6 130 шт.)
Очікувана вартість
94 892,40 UAH
UA-2019-07-17-001674-b 28f263c201d145d6a2fe1fd0f09057f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:35
Очікувана вартість: 94 892,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 474,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2847 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


світлоіндикатори- 6 найменувань (6 130 шт.) - Детальніше у додатку 6 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6130 шт
світлоіндикатори - 6 найменувань (6130 шт.) - Детальніше у додатку 6 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, вул. Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:46
ТД світлоіндикатори.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Конструкція
Дата подання: 19 липня 2019 12:54
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:51
Доброго дня! Світлоіндикатори, що зазначені у додатку 6 "Технічні вимоги", як і лампа розжарення КМ24, мають захист від короткого замикання у випадку неправильного їх встановлення. Надайте розяснення будь ласка, чи є наша продукція аналогом, для участі у тендері, якщо у неї такого захисту не передбачено? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Світлоіндикатори, що зазначені у додатку 6 "Технічні вимоги", як і лампа розжарення КМ24 мають конструктивний захист від короткого замикання у випадку неправильного їх встановлення.
Ваша продукція може бути аналогом, в разі наявності технічних вимог (ТЗ) узгодженими департаментом автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця», згідно вимог додатку 3 п.2 тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-001674-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИГНТЕК", Код ЄДРПОУ:36255770
Дата подання: 17 липня 2019 17:20
Технічні умови
Доброго дня!
Згідно додатку 3, п.2 Тендерної документації, необхідно завантажити повну копію ТУ за якими виготовляєсться продукція. Технічні умови, це документ який містить як загальну інформацію, так і комерійну таємницю. Важаємо неприпустимим вимагати заватнаження цього документу цілком, особливо зважаючи на те, що в цьому нема потреби, бо відповідний департамент АТ «Укрзалізниця» (Головне управління), вже повністю ТУ перевірив, та узгодив для використання листом або безпосередньо затвердив підписом та печаткою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 11:19
Доброго дня! Перевірка відповідності продукції починається під час оцінки пропозицій учасників тендерних торгів – для якої необхідно бути впевненим в правильності та відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації (без нормативного документу це зробити не можливо).
Згідно внутрішніх керівних та нормативних документів АТ «Укрзалізниця» відповідальність за приймання продукції несуть комісії виробничих підрозділів (кінцевих отримувачів продукції). При надходженні продукції в виробничий підрозділ, продукції проводиться вхідний контроль, який включає в себе ідентифікацію продукції - перевірку відповідності супровідних документів, відповідність маркування, відповідність основних технічних та геометричних параметрів, заявлених в Додатку 6 ТД - для того щоб виключити можливість фальсифікації продукції. Крім того, запропонована продукція може бути еквівалентом продукції, яка використовувалась раніше – тобто мати якісь відміні характеристики та параметри, а виходячи з цього виникають розбіжності у вимогах до контролю, випробування, монтажу та експлуатації. Усі ці дані відображаються у ТУ виробника.
Слід врахувати також, що не завжди на тендерні торги виходять безпосередньо виробники продукції, що може призвести до розбіжності в гарантійних зобов’язаннях виробника та постачальника (наприклад: постачальник регламентує гарантійний термін експлуатації 1 рік, а в нормативному документі виробника (ТУ) зазначений термін 2 роки. Укрзалізниця несе необґрунтовані витрати.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо вимогу по наданню нормативного документу обґрунтованою та необхідною.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-001674-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИГНТЕК", Код ЄДРПОУ:36255770
Дата подання: 19 липня 2019 12:37
Технічні умови
Доброго дня! Згідно ТД закупівлі на цю продукцію 2018 року (див. вкладення. витяг ТД Закупівля №2606709, номер у Prozorro UA-2018-06-19-000815-b, додаток 3 п.2. ), вимагалася та частина ТУ, яка необхідна для якісного приймання продукції, та задовольняє вимогам внутрішнім керівним та нормативним документам АТ «Укрзалізниця», яки ви описали у попередній відповіді від 19.07.2019 11:19. Для чого залізниці частина ТУ що стосується суто виробництва, ви не обгрунтували. Важаємо таки вимоги ТД незаконними, та вимагаємо внести відповідні зміни. Якщо тендерному відділу треба впевнитись в наявності повного ТУ, його можливо особисто привезти для ознайомлення, з підписом відповідального за нерозголошення комерційної таємниці, що доречі є у тексті проекту договору цієї ж ТД, та не виставляти частину ТУ з комерційною таємницею для використання дійсними та потенціальними конкурентами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2019 11:42
Доброго дня! Щодо вимоги надання повної копії технічних умов – частиною 2 статті 268 Господарського кодексу України передбачається надання постачальником копії нормативного документу (а не окремих розділів) до примірника договору покупця на його вимогу, а відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця.
Що стосується віднесення технічних умов до категорії конфіденційної інформації або комерційної таємниці – відповідно до частини 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про технічні умови не може бути визначена конфіденційною і підлягає розкриттю.
Враховуючи вказану норму Закону України «Про публічні закупівлі», технічні умови не становлять також комерційну таємницю, виходячи з положень Постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» як відомості, що, підлягають розкриттю відповідно до чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, замовник не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

19 липня 2019 12:37
витяг ДОДАТОК 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВІТЛОФОР" 88 272,00
UAH з ПДВ
88 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" 94 892,40
UAH з ПДВ
94 892,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:16
Характеристики.pdf
07 серпня 2019 14:16
Технічні документи.pdf
07 серпня 2019 14:16
Захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 14:16
Дані про продукцію.pdf
07 серпня 2019 14:16
Пропозиція .pdf
07 серпня 2019 14:16
Мат. тех база.pdf
07 серпня 2019 14:16
Досвід працівників.pdf
07 серпня 2019 14:16
Досвід договорів.pdf
07 серпня 2019 14:15
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 16:34
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:30
ТУ СКЛ.pdf
07 серпня 2019 16:30
Сертифікат iso9001.pdf
07 серпня 2019 16:30
Захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 16:30
Актуальність НТД.pdf
07 серпня 2019 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 16:30
Статут.pdf
07 серпня 2019 16:30
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 16:30
Наявність працівників.pdf
07 серпня 2019 16:30
Наявність обладнання.pdf
07 серпня 2019 16:29
Копія Статуту.pdf
07 серпня 2019 16:29
Досвід виконання.pdf
07 серпня 2019 16:29
Довіреність 108.zip
07 серпня 2019 16:29
Довідка ЄДР юр. особа.zip
07 серпня 2019 16:29
Довідка ЄДР фіз. особа.zip
07 серпня 2019 16:29
гарантия 12226.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВІТЛОФОР"

ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВІТЛОФОР"
#42662678
Відхилено 88 272,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:29
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА"
#20257178
Переможець 94 892,40
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА"
#20257178
94 892,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2019 15:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 16:50
Договір Трансавтоматика.docx укладений
23 вересня 2019 16:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 94 892,40
UAH (в тому числі ПДВ 15 815,40 UAH)