Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення території Личаківського району м. Львова: формувальна та санітарна обрізка, видалення окремих дерев та кущів [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень]
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001522-a 772156fa20574cc9a39a5eb3b0bfb804
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:35
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Послуги з озеленення території Личаківського району м. Львова: формувальна та санітарна обрізка, видалення окремих дерев та кущів [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення території Личаківського району м. Львова: формувальна та санітарна обрізка, видалення окремих дерев та кущів [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, відповідно до вимог Додатку 5 (технічне завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Розрахунки за фактично виконані послуги проводяться шляхом проміжних платежів протягом 20-ти банківських днів з моменту підписання двома Сторонами актів наданих послуг (в межах бюджетних призначень при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному Об’єкту). Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Децик Володимир Васильович 398 000,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 09:28
Плановий кошторис.pdf
14 серпня 2019 09:28
Довідки.pdf
14 серпня 2019 09:17
Плановий кошторис.pdf
14 серпня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 09:15
Довідки.pdf
05 серпня 2019 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 11:09
Технічне завдання.pdf
05 серпня 2019 11:09
Проект договору.pdf
05 серпня 2019 11:09
Аналогічний договір.pdf
05 серпня 2019 11:09
Працівники.pdf
05 серпня 2019 11:09
Відповідність.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 12:59
Пропозиція.pdf
01 серпня 2019 12:59
Технічне завдання.pdf
01 серпня 2019 12:59
Кваліфікація.pdf
01 серпня 2019 12:59
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 12:59
Відповідність ст.17.pdf
01 серпня 2019 12:59
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Подоба Мар'ян Андрійович

ФОП Децик Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович
#2295608274
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Подоба Мар'ян Андрійович
#2295608274
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 17:59
ДУ 3 393.pdf зміни до договору
22 січня 2020 17:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:18
ДУ 2 Дерева 400 продовж. дії.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:15
ДУ 1 Дерева 400 Р.8.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:14
ДУ 2 Р.8 дерева.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:37
Договір Дерева.pdf укладений
30 серпня 2019 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою, у зв’язку з технічною помилкою в нумерації розділів, домовились вважати Розділ 8. (ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ) Договору № 4/33-393 розділом 8¹. (ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ) та пункти 8.1.,8.2., 8.3., 8.4., 8.5,.8.6., відповідно пунктами 8¹.1., 8¹.2, 8¹.3., 8¹.4., 8¹.5., 8¹.6.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-393
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою, керуючись умовами Договору домовились внести зміни до п.8.1. Договору № 4/33-393 виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.03.2020р. або до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань. 2. Доповнити Розділ 8 Договору пунктом 8.5. наступного змісту: «Дія цього Договору продовжується на строк до 31.03.2020р. для проведення процедури закупівлі на 2020 рік». 3. Сума коштів для надання додаткового обсягу послуг буде визначена у додатковій угоді відповідно до обсягу бюджетних призначень, передбачених у кошторисі Замовника на відповідний бюджетний період, але не більше 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в поточному 2019 році.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-393
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись умовами Договору, уклали Додаткову угоду на загальну вартість надання додаткового обсягу послуг, що не перевищує 20 % загальної вартості основного Договору.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-393
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 349 976,68
UAH