Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний мультимедійний комплект тип 1; Інтерактивний мультимедійний комплект тип 2
Очікувана вартість
219 283,00 UAH
UA-2019-07-17-001520-a 61d721eaa1ef4210975e063aa8f66260
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бацман Наталія

380535699142 senchrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41830654
Місцезнаходження: 37254, Україна , Полтавська обл., Лохвицький район, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8
Контактна особа: Бацман Наталія
380535699142
senchrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:28
Очікувана вартість: 219 283,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 096,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплект тип 1 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37254, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплект тип 2 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37254, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 18:19
ДОДАТОК_1_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
17 липня 2019 18:19
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
17 липня 2019 18:19
ТД_КОМПЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ Інтерактивні компл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 08:10
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даній закупівлі. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно не встановлено ніяких додадаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах. Технічне завдання щодо закупівлі Компюторного обладнання було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір обладнання, яке би ідеально відповідав запитам навчально процесу, а також вимогам щодо стабільності у настройці, легкість і доступність в обслуговуванні. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Також у Додатку 1 міститься обґрунтування. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства. Тож вище вказаними діями Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 технічне завдання до тендерної документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника Щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації. Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна 183 364,00
UAH з ПДВ
183 364,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 219 200,00
UAH з ПДВ
219 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 16:07
Електронний підпис
01 серпня 2019 15:59
41. Автризація МТІ.pdf
01 серпня 2019 15:59
37. Гигиена_Asus.pdf
01 серпня 2019 15:59
36. асус1.pdf
01 серпня 2019 15:59
35. асус.pdf
01 серпня 2019 15:59
34. Проектор EPSON EB-536Wi.pdf
01 серпня 2019 15:59
32. Epson EB-536Wi_535W_525W_530_520.pdf
01 серпня 2019 15:59
31. ISO14001_2015 (1).pdf
01 серпня 2019 15:59
30. ISO9001_2015 (1).pdf
01 серпня 2019 15:59
29. 14001-EN (1) (1).pdf
01 серпня 2019 15:59
28. 9001-EN (1) (1).pdf
01 серпня 2019 15:59
24.Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 15:59
23. Проект договору.pdf
01 серпня 2019 15:59
22. Порівняльна таблиця.pdf
01 серпня 2019 15:59
21. Право підпису.pdf
01 серпня 2019 15:59
20. Податки і збори.pdf
01 серпня 2019 15:59
18. Стаття 17.pdf
01 серпня 2019 15:59
12. Гарантія на товар.pdf
01 серпня 2019 15:59
8. Лист-згода.pdf
01 серпня 2019 15:59
7. Авторизаційний лист.pdf
01 серпня 2019 15:59
4. Витяг.pdf
01 серпня 2019 15:59
1. ДОКУМЕНТИ ФОП.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 16:54
Довідка.pdf
05 серпня 2019 16:54
Відсутність судимості.pdf
01 серпня 2019 17:25
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:24
10. Сертифікати.pdf
01 серпня 2019 17:24
9. Авторизаційний лист.pdf
01 серпня 2019 17:24
7. Стаття 17.pdf
01 серпня 2019 17:24
6. Фінансова звітність.pdf
01 серпня 2019 17:24
4. Стаття 16.pdf
01 серпня 2019 17:24
2. Установчі документи.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 17:30
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:30
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:28
Пропозиція.pdf
01 серпня 2019 17:28
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мармо Вікторія Миколаївна

ТОВ Бі-Про

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна
#3087108821
Відхилено 183 364,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:32
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:38
Протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 19:49
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 12:00
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 13:14
Договір №240.pdf укладений
16 серпня 2019 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14. Сума договору після внесення змін - 210 000 UAH 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 210 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 000,00 UAH)