Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-17-001463-b 5c33d4b5d1d14521aa4708fb001daa70
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орися Волохата

+380355031261
+380686242824
ov.viddil.okms@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41226998
Місцезнаходження: 47313, Україна , Тернопільська обл., Збаразький р-н, смт Вишнівець, вул. Грушевського, 6
Контактна особа: Орися Волохата
+380355031261,+380686242824
ov.viddil.okms@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки для вчителя - 4 шт., ноутбуки для учня - 35 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Ноутбуки для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
35 штука
Ноутбуки для учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:08
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги щодо предмету закупівлі містяться у додатку 4 до тендерної документації. Зазначається, що у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником, а у складі тендерної пропозиції надається таблиця відповідності технічних характеристик товару (на фірмовому бланку (у разі наявності), з печаткою та підписом.

У відповідь на Ваше запитання №2 повідомляємо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Зокрема, у пункті 1 розділу V тендерної документації вказується, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Отже, всі учасники беруть участь у закупівлі на рівних умовах, цінова пропозиція учасників – не платників ПДВ оцінюється як остаточна, на рівні з іншими учасниками.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 19 липня 2019 14:44
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:34
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше звернення щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows повідомляємо, що відповідні зміни внесені до тендерної документації (додаток 4 Нова редакція Характеристики предмета закупівлі).
Що стосується поставки товару, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 6.3.2 проекту договору (додаток 5) передбачається, що постачальник зобов’язаний «включити у ціну товару всі свої витрати (в тому числі на транспортування, монтаж та введення в експлуатацію)».
Технічні характеристики
Дата подання: 19 липня 2019 17:09
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:40
Шановний Замовник. В ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ до ноутбуків ви вимагаєте наступне: роз’єми та порти: не менше ніж 3 x USB. Чи не призведе до відхилення нашої пропозиції, як що ми запропонуємо ноутбук з двома (2) портами USB 3.0 та USB розгалужувач на 4 порти, що в сумі дасть 5 вільних портів USB?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що постачання ноутбука з двома портами USB 3.0 та USB розгалужувачем на чотири порти не призведе до відхилення пропозиції. Відповідні зміни внесені до тендерної документації (додаток 4 Нова редакція Характеристики предмета закупівлі).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій