Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
102 368,00 UAH
UA-2019-07-17-001051-a 318e7077f4df4479a966b1c094f76a1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 102 368,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 71 112,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 690,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2100 UAH

Аукціон

Початок: 05 серпня 2019 14:56
Закінчення: 05 серпня 2019 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 51 510,30
UAH з ПДВ
51 510,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 57 268,80
UAH з ПДВ
57 268,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 68 364,00
UAH з ПДВ
68 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 11:04
Електронний підпис

Публічні документи

02 серпня 2019 14:33
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:25
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 14:25
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 14:25
Ненадання документів.pdf
02 серпня 2019 14:25
Наказ та протокол_2019.pdf
02 серпня 2019 14:25
Договір оренди.pdf
02 серпня 2019 14:25
Калькуляція.pdf
02 серпня 2019 14:24
Довідка про учасника.pdf
02 серпня 2019 14:24
Захист довкілля лист.pdf
02 серпня 2019 14:24
Витяг з реєстру ПДВ_2019.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 10:18
Електронний підпис
02 серпня 2019 10:16
Гарантія 1736-19.zip
02 серпня 2019 10:04
Електронний підпис
02 серпня 2019 10:03
Копія Протокол.pdf
02 серпня 2019 10:03
Гарантія 1736-19.zip
02 серпня 2019 10:03
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 10:03
Копія Витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2019 10:03
Договір оренди.pdf
02 серпня 2019 10:03
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 10:03
Довідка по Ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ СІНТ

ТОВ Гарант прінт сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 51 510,30
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
51 510,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 14:06
Звіт ВМ.docx укладений
28 серпня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:49
ДУ1 картриджі УЗ-ЦЛ-19629-Ю-Ду1 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:49
повідомлення Картриджи (1).doc зміни до договору
27 грудня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 12:30
Договір В.М. 2019.pdf укладений
30 серпня 2019 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміни до пунктів 4.1; 11.1; 15.2 розділу 15 «Додатки до договору», розділу 16 «Юридичні та банківські реквізити Сторін». 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19629/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін: 61 811,16 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19629/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19629/ю/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 61 811,16
UAH (в тому числі ПДВ 10 301,86 UAH)