Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тростянецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141466 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Соборна, 103, корпус А |
Контактна особа: |
Шнирук Леся Станіславівна +380434322942 komitet_kt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 23:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 488 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 23:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 23:48 |
Додаток_3.docx | |
17 липня 2019 23:48 |
Додаток_2.doc | |
17 липня 2019 23:48 |
Додаток_1.docx | |
17 липня 2019 23:48 |
ТД ремонт автобусів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-26-000017 ● cdd2d5861a604a4784361cabef6cb487
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2019 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.07.2019 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.07.2019 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-07-17-000968-c 17.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-26 16:50:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі ремонту шкільних автобусів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000968-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-29 09:34:38
відповідь на запит
На Ваш запит відділ освіти Тростянецької райдержадмінісьрації повідомляє, що немає змоги вказати ID номеру, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, в якому передбачена зазначена закупівля, оскільки, на жаль, він відсутній.
Наразі розглядається питання відміни даної закупівлі, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), за причиною – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит відділ освіти Тростянецької райдержадмінісьрації повідомляє, що немає змоги відмінити дану закупівлі, відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), за причиною – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» з технічних причин, оскільки 02 серпня 2019 року о 00:00 процедуру відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (автоматично системою електронних закупівель). Висновок про результати моніторингу закупівлі опрацьовано та взято до уваги. З метою упередження та недопущення в подальшому випадків порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, членами тендерного комітету опрацьовано Закон України від «Про публічні закупівлі» (із змінами).
2019-08-06 15:00:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі