М'ясо
Очікувана вартість
3 800 300,00 UAH
UA-2019-07-17-000910-c 0b284ba2b2e6423e9ee4fadaae2cb299
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа замовника: Чуйко Людмила Андріївна
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 3 800 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 001,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39400 кг
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000910-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 22 липня 2019 23:32
Щодо вартісного критерію аналогічного договору
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Тендерної документації учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме:
1. Оригінал(-и) позитивного(-их) відгуку(-ів) щодо виконання аналогічного договору, а також, завірену учасником, копію цього договору. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці).
Замовник встановив, що Аналогічним може вважатися договір, у якому, як встановлено ст.180 Господарського кодексу України, обов’язково має бути визначено предмет договору. При цьому, умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та
кількість продукції.
Тому, предметом аналогічного договору, що подає учасник, має бути товар, який відповідає за номенклатурою (асортиментом) у повному обсязі та кількістю номенклатурі та кількості товару, що закуповується замовником. Номенклатура та кількість товару, що закуповується, наведені у п.6 р.ІІІ цієї тендерної документації.
Отже, учасники повинні надати підтвердження виконання аналогічного договору у такій же кількості та тієї ж номенклатури, що і предмет закупівлі.
Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність
встановлення такого критерію постачання аналогічного товару як в тій самій номенклатурі (яловичина в/к, без кістки, свинина без кості, кури І ґатунку, печінка ялова, язик яловий) та в кількості, не менше 62 055 кг. Вважаємо такі вимоги дискримінаційними.
Наше підприємство не має досвіду поставок м’яса в асортименті та в кількості предмета закупівлі, однак має тривалий та успішний досвід поставок продуктів харчування (у тому числі і м’яса) у менших обсягах, які однак дозволяють з впевненістю гарантувати поставки предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки.
Станом на дату подання скарги, наше підприємство має успішний
виконання аналогічних договорів у обсязі 3 800 кг м’яса. У той же час наявний досвід поставок філе курячого, яловичини у напівтушах та у блоках, а також інших видів м’яса.
Як підприємство, що здійснює поставки різноманітних продуктів харчування по всій території України, маємо можливість надати Вам численні відгуки наших клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необґрунтованого вартісного та кількісного обсягу предмета закупівлі, звуження асортименту або надмірна та безпідставна
деталізація витребуваного аналогічного предмету закупівлі. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ No 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р., No 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р., No 6428-р/пк-пз від 22.05.2019 р. та No 8451-р/пк-пз від 26.06.2019 р. щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо підтвердження постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Встановлюючи вимогу надати досвід виконання договорів у обсязі 50% від кількості та в асортименті, який закупається, замовник фактично вимагає надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на все ті ж мільйони гривень, чим фактично все ж обмежив, визнане органом оскарження право скаржника на участь у цих закупівлях.
Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Вищезазначена вимога дискримінаційна стосовно тих учасників, зокрема Скаржника, які не мають досвід виконання договорів на поставку м’яса в асортименті товарів, який є предметом закупівлі, та у кількості не менше 62 055 кг (а таких учасників абсолютна більшість). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію.
Просимо внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо увагу також на рішення постійно діючої
адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No1242-р/пк-пз від 05.02.2019, No1243-р/пк-пз від 05.02.2019 та No 6428-р/пк-пз від 22.05.2019 р., які були прийняті відносно такої ж вимоги Тендерної документації у закупівлях цього ж замовника.
Враховуючи наведене, просимо внести зміни до умов Тендерної документації та визначити вимогу щодо підтвердження постачання аналогічного товару без вартісного критерію таких договорів, що буде свідчити про недискримінацію учасників, а
також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 21:23
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками, нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням. При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури). Додатково, Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради, судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України. З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000910-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 22 липня 2019 23:34
Щодо складу
Відповідно до п. 5 Розділу 3 ТД:
У разі оренди приміщень та обладнання, учасник додатково надає документи, що підтверджують право власності орендодавця на відповідне майно.
Повідомляємо, що наразі складські приміщення перебувають у суборенді скаржника, тому надати документи на право власності орендодавця скаржник не зможе.
Вважаємо, дану вимогу дискримінаційною по відношенню до учасників, які користуються складськими приміщеннями на правах суборенди. Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 21:24
Якщо учасник користується складськими приміщеннями на правах суборенди, радимо учаснику звернутись до Орендодавця, який передав йому ці приміщення в суборенду, з проханням останнього звернутись до власника приміщень для отримання документів на право власності.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000910-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 22 липня 2019 23:38
Щодо негативного досвіду
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у разі, якщо Замовник володіє достовірною інформацією про негативний досвід виконання Учасником аналогічного(-них) договору(-ів) (порушення умов договору(-ів), Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Негативним досвідом виконання аналогічних договорів є порушення умов договору(-ів) щодо якості товару, або строків поставки товару.
Достовірною буде вважатись інформація отримана Замовником від суб’єктів – (замовники, чи платники, чи отримувачі, тощо), які здійснювали закупівлю в Учасника будь-якого товару з переліку, визначеного п.6 р.ІІІ цієї документації. При цьому, суб’єкти, повинні будуть надати на адресу Замовника, за підписом свого керівника, оригінал інформаційного листа з описом фактів порушення умов договору, копію цього договору, а також копії документів, які підтверджують факти порушення умов договору (копії мають бути завірені належним чином), а саме:
у разі порушення умов договору щодо якості товару суб’єкти надають результати лабораторних досліджень відповідного товару;
у разі порушення строків поставки товару замовники надають:
- при поставці, яка відбулась з порушенням строків - документи, які підтверджують факт приймання–передачі товару (накладні, або акти приймання-передачі, тощо);
- при відсутності поставки товару - вказують про невиконання умов договору у вищевказаному інформаційному листі.
При прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції з вищевказаних підстав Замовник у протоколі розгляду пропозицій вказує джерело отримання інформації, реквізити договору(-ів) з посиланням на пункти договору(-ів), які порушено, та документи, які підтверджують факт порушення вищевказаних умов.
У разі, якщо Учасник, в період оскарження прийнятого Замовником рішення про відхилення його пропозиції надає документи, що спростовують вищевказані факти порушення умов договору(-ів), а саме:
або результати лабораторних досліджень відповідного товару;
або документи, які підтверджують факт приймання– передачі товару

(накладні, або акти приймання-передачі, тощо); або відповідні судові рішення.
Замовник переглядає своє рішення.
Такі положення Тендерної документації абсолютно суперечать приципам здійснення закупівель, визначених у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, принципам добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник планує з невідомих джерел збирати незрозумілі дані і на підставі цих даних, які не мають жодного відношення до тендерної пропозиції учасника приймати рішення про відхилення тендерних пропозицій.
Повідомляємо про грубе порушення законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих

днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не може здійснювати самостійний пошук та збір інформації, яка не стосується інформації, яка міститься у тендерній пропозиції учасника.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд встановити наявність негативного досвіду виконання учасником аналогічного(-них) договору(-ів) [порушення умов договору(-ів) без визначення критеріїв оцінки такого виконання та без можливості учасником спростувати таку інформацію], що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника з незалежних від нього підстав, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання у тому числі, Скаржника.
Така умова грубо порушує принципи відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Також звертаємо Вашу увагу не те, що посилання замовника на те, що за результатами звернення учасника він може переглянути своє рішення на сьогоднішній день об’єктивно неможливо. Відповідно до положень Закону та технічних можливостей електронної системи закупівель Прозорро замовник не має можливості скасовувати свої рішення про відхилення учасника за власною ініціативою.
Можливість скасовувати рішення про відхилення учасників у замовника може з’явитися після відповідного рішення органу оскарження за результатами розгляду скарги.
Закон про публічні закупівлі та підзаконні нормативно-правові акти не передбачають права та технічно можливості замовника переглядати свої рішення про відхилення учасників. Звертаємо Вашу увагу не те, що замовник може діяти виключно у відповідності та у межах, визначених законом.
Просимо замовника внести зміни у ТД та усунути відповідні положення з огляду на неправомірність таких вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 21:25
Вимога містить зауваження, що Замовник планує з невідомих джерел збирати незрозумілі дані і на підставі цих даних, які не мають жодного відношення до тендерної пропозиції учасника приймати рішення про відхилення тендерних пропозицій. Однак, вищевказане твердження є безпідставним, тому як тендерна документація містить конкретні умови, згідно яких Замовником приймається рішення про відхилення тендерної пропозиції при отриманні достовірної інформації про негативний досвід виконання Учасником аналогічного(-них) договору(-ів), а саме: вказує у протоколі розгляду пропозицій джерело отримання інформації, реквізити договору(-ів) з посиланням на пункти договору(-ів), які порушено, та документи, які підтверджують факт порушення вищевказаних умов. Крім того, у відповідності до вимог ч. 7 ст. 28 Закону має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Таким чином право Замовника на збір інформації, що підтверджує чи спростовує відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям прямо встановлено Законом, а вимоги Документації в цій частині є послідовним застосуванням своїх прав Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000910-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 22 липня 2019 23:42
Щодо працівників
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасники повинні підтвердити:
3. Наявність працівників відповідної кваліфікації (надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними медичних оглядів), у т. ч.:
 водія(-їв);
 комірника(-ів);
 вантажника(-ів).
У разі користування послугами з перевезення продуктів, надати копію особистої медичної
книжки водія(-їв) підприємства, яке надає відповідні послуги.
* документи, які за формою та змістом відповідають вимогам чинного законодавства, та є
чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції.
Працівниками, які здійснюватимуть постачання товару є завідувач складу,
водій підприємства, та водій-експедитор, який здійснює вантажні перевезення для ТОВ «КАП-ПРОД» у відповідності до договору перевезення з ФОП Шевченко І.Ю. Медичні книжки цих осіб, які безпосередньо здійснюють поставки продуктів харчування, можуть бути надані у складі тендерної пропозиції підприємства.
Не зрозуміла необхідність обов’язкової наявності посад:  водія(-їв);
 комірника(-ів);
 вантажника(-ів).
Наразі вимога сформована таким чином, що унеможливлює участь нашого
підприємства з огляду на відсутність окремих посад, хоча посадові обов’язки виконуються іншими особами на нашому підприємстві.
Просимо внести зміни у цій частині.
Також повідомляємо про відсутність необхідності надання медичних книжок всіх працівників. Вважаємо, що достатньою є надання мед книжок працівників, які безпосередньо взаємодіють з продуктами харчування.
Просимо внести зміни у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 21:26
Умови п.3 ч.5 р.ІІІ тендерної документації не містять вимог які передбачають наявність окремих посад водія, комірника, вантажника чим обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Саме ці працівники (водій, комірник, вантажник) безпосередньо взаємодіють з продуктами харчування, Тому, з метою запобіганню захворюванню дітей, умовами тендерної документації передбачено надання копій документів, які підтверджують проходження ними медичних оглядів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-000910-c.b5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 27 липня 2019 23:51
Щодо дискримінаційних умов
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-07-17-000910-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:38
Рішення від 31.07.2019 № 10353 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 19:38
рішення від 09.08.2019 № 10960.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 17:46
Номер скарги: UA-2019-07-17-000910-c.a6
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 19 серпня 2019 23:57
Оскарження умов 2
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-07-17-000910-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 21:12
Рішення від 21.08.2019 №11614+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:12
Рішення від 09.09.2019 №12582.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 00:44
Номер скарги: UA-2019-07-17-000910-c.b7
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 22 вересня 2019 23:59
Оскарження умов ТД 3
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-07-17-000910-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 23:02
Рішення від 25.09.2019 № 13657 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 23:02
Рішення від 08.10.2019 № 14474.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2019 00:08

Документи подані скаржником

27 липня 2019 23:51
5.pdf

Документи подані замовником

06 серпня 2019 20:21
додаток до пояснення.pdf
06 серпня 2019 20:21
Рішення від 21.03.2018 _ 2550.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 3 135 810,00
UAH з ПДВ
2 517 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Каштан-Плюс 2 989 220,00
UAH з ПДВ
2 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" 3 122 280,00
UAH з ПДВ
2 699 687,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2019 22:38
sign.p7s
19 жовтня 2019 22:35
Наказ водія Скай Лайн.rar
19 жовтня 2019 00:31
Протокол НР.7Z
19 жовтня 2019 00:31
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 жовтня 2019 00:31
Медкнижка Плаксюк (к).pdf
19 жовтня 2019 00:31
Лист для клієнтів.7z
19 жовтня 2019 00:31
Копія ІПН.pdf
19 жовтня 2019 00:31
Довідка ст. 17.pdf
19 жовтня 2019 00:31
Гарантія 14433-19.7z
19 жовтня 2019 00:31
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2019 00:31
Витяг із Статуту.7z
19 жовтня 2019 00:31
Витяг з ЄДР.pdf
19 жовтня 2019 00:31
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:37
транспортні засоби.pdf
18 жовтня 2019 16:37
працівники.pdf
18 жовтня 2019 16:37
Наказ_Грицак.rar
18 жовтня 2019 16:37
Лiцензiя_Банк.rar
18 жовтня 2019 16:36
інформація за лютий 2019.pdf
18 жовтня 2019 16:36
дозвіл.pdf
18 жовтня 2019 16:36
договір 01 від 08.01.2019.pdf
18 жовтня 2019 16:36
довідка ст 17.pdf
18 жовтня 2019 16:36
Довiренiсть_Грицак_.rar
18 жовтня 2019 16:36
до змін гарантії 24.09.7z
18 жовтня 2019 16:36
гарантійний лист-1.pdf
18 жовтня 2019 16:36
Гарант_1328_GR_ZM_19 001.rar
18 жовтня 2019 16:36
витяг ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 16:36
1328_GR.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Очікує рішення 2 517 660,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 12:27

Документи

Актуальні тендери

До пошуку