вугілля кам’яне марки Г 13-100 або еквівалент та вугілля кам’яне марки Г (0-200) або еквівалент
Очікувана вартість
3 696 400,00 UAH
UA-2019-07-17-000907-a 02e0b675b45542e1baf71ed53a3cc6b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Турківської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144648
Місцезнаходження: 82500, Україна , Львівська обл., Турка, Січових Стрільців, 23
Контактна особа: Манюх Оксана Михайлівна
+380326931454
tur-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 14:51
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:38
Очікувана вартість: 3 696 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


процедура проводиться для задоволення потреби протягом 2019 року та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-05-15-000295-b та UA-2019-06-18-001399-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 т
вугілля кам’яне марки Г 13-100 або еквівалент. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82500, Україна, Львівська область, м.Турка, вул. Січових Стрільців, 23 (за адресами визначеними замовником, відповідно до Технічних вимог тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
949 т
вугілля кам’яне марки Г (0-200) або еквівалент. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82500, Україна, Львівська область, м.Турка, вул. Січових Стрільців, 23 (за адресами визначеними замовником, відповідно до Технічних вимог тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактом постачання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 вересня 2019 12:37
Електронний цифровий підпис
02 серпня 2019 11:30
Електронний цифровий підпис
17 липня 2019 14:49
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 12:29
перелік змін 604.pdf
02 вересня 2019 10:32
Додаток 4 Технічне завдання (нова редакція).docx
02 серпня 2019 11:14
Додаток 4 Технічне завдання (нова редакція).docx
17 липня 2019 14:46
Додаток 4 Технічне завдання.docx
02 вересня 2019 10:32
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
02 серпня 2019 11:14
Тендерна_документацiя_вугiлля (нова редакція).doc
17 липня 2019 14:46
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
02 серпня 2019 11:14
Додаток 3 Проект договору (нова редакція).docx
17 липня 2019 14:46
Додаток 3 Проект договору.docx
02 серпня 2019 11:14
Перелік змін.pdf
17 липня 2019 14:46
Додаток 6 Договір завдатку.docx
17 липня 2019 14:46
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx
17 липня 2019 14:46
Додаток 2 Згода на обробку персональних даних.docx
17 липня 2019 14:46
Додаток 1 Перелік кваліфікаційних та інших документів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000907-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702
Дата подання: 19 вересня 2019 13:02
Вимога
Вимога про скасування рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2019 09:54
Замовником не порушено вимог чинного законодавства у сфері закупівель та дотримано принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, є відсутніми підстави для задоволення цієї Вимоги і скасування рішення про визначення переможцем торгів ПП «ГАЛПРОМТОРГ» та рішення про намір укласти договір із цим учасником.

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 13:01
Вимога

Документи

27 вересня 2019 09:53
грунтовні пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-000907-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ГАЛПРОМТОРГ", Код ЄДРПОУ:42304013
Дата подання: 06 серпня 2019 22:11
Скарга
Дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2019 18:22
рішення від 08.08.2019 № 10860.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 18:22
рішення від 27.08.2019 № 11838.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 20:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни відповідно до вимог АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 06 вересня 2019 11:14
Номер скарги: UA-2019-07-17-000907-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702
Дата подання: 27 вересня 2019 12:10
Скарга
Скарга на неправомірні рішення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2019 19:40
рішення від 01.10.2019 № 13950.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 19:40
рішення від 16.10.2019 № 14832.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження прийнято Замовником до виконання
Дата виконання рішення замовником: 22 жовтня 2019 11:50
Номер скарги: UA-2019-07-17-000907-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ГАЛПРОМТОРГ", Код ЄДРПОУ:42304013
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:02
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2019 20:18
Рішення від 04.11.2019 №15859+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 20:18
Рішення від 18.11.2019 №16852.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 22:32

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 22:11
платіжка 02.08.pdf
27 серпня 2019 09:46
додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

14 серпня 2019 10:05
грунтовні пояснення

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 12:10
скарга
27 вересня 2019 12:10
Платіжка

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 16:02
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2019 22:32
Рішення від 18.11.2019 №16852.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000041 ● b5efe73548c94c2ab24b2b6a594befa3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-02 15:51:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.06.2020 № 98

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 98.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-17-000907-a 17.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору. Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель.

2020-06-12 16:49:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Турківської РДА, 02144648, Україна, Турка, Січових Стрільців, 23
  2. Інформація про предмет закупівлі: вугілля кам’яне марки Г (0-200) або еквівалент. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів, 3696400UAH, 09110000-3, ДК021, 949, т
  3. Інформація про оприлюднення: 02e0b675b45542e1baf71ed53a3cc6b1, 2019-07-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Турківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; тендерну пропозицію ТОВ «Паливторг» (в частині правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «Вуглеторфзбагачення»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2019 №6; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 28.11.2019 № 215 та додаткову угоду від 28.11.2019 № 1 до вказаного договору; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення тендерного комітету та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації по закупівлі UA-2019-07-17-000907-а, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Орган оскарження) здійснено розгляд скарги ТОВ «Вуглеторфзбагачення» від 27.09.2019 № UA-2019-07-17-000907-a.b3, за результатамичого прийнято та опубліковано відповідне рішення від 18.11.2019 № 16852-р/пк-пз. Моніторинг відповідних питань щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження при розгляді скарги № UA-2019-07-17-000907-a.b3, не здійснювався. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації (пункт 2.3 частини 1 розділу 1) не вказано прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. У частині 3 розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі, договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Водночас, в тій же частині 3 розділу 6 тендерної документації та примітці до Проекту договору про закупівлю (Додаток № 3 до тендерної документації) вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Вуглеторфзбагачення», з яким 28.11.2019 укладено договір про закупівлю № 215 (далі – Договір № 215) на суму 3 516 475,50 гривень. Також укладеною додатковою угодою від 28.11.2019 № 1 до даного договору зменшено обсягу закупівлі товару, ціна Договору № 215 склала 2 568 700,00 гривень. Відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі інші зміни до Договору № 215 не вносилися, строк дії Договору № 215 не продовжувався (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Відповідно до умов п.10.1 укладеного Договору № 215 строк дії договору – до 25.12.2019 або до повного його виконання сторонами своїх зобов’язань, за п.5.2 договору – термін поставки товару – протягом 5 діб після отримання постачальником письмового замовлення на товар, за п.4.1 договору – розрахунки проводяться шляхом оплати покупцем та підписання сторонами видаткової накладаної та/або акту приймання-передачі товару. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-07-17-000907-а, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 26.12.2019 здійснено оплату за Договором № 215 на користь ТОВ «Вуглеторфзбагачення» в сумі 2 568 700,00 грн за поставлений товар, підставою для оплати зазначено накладну від 24.12.2019 № 138. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, поставки товару за Договором № 215 та його оплати в повному обсязі станом на 26.12.2019 та завершення строку дії вказаного договору, Замовником звіт про виконання договору у встановлений Законом строк (протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору) не оприлюднено, звіт про виконання договору про закупівлю Замовником оприлюднено лише під час моніторингу (дата формування звіту - 02.06.2020).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону, а також включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 373 200,00
UAH з ПДВ
3 174 145,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАЛПРОМТОРГ" 3 290 705,00
UAH з ПДВ
3 272 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 516 475,00
UAH з ПДВ
3 516 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 14:38
sign.p7s
09 вересня 2019 14:36
Цінова пропозиція.7z
09 вересня 2019 14:36
КК.7z
09 вересня 2019 14:36
ІД 1.7z
09 вересня 2019 14:36
ТЧ.7z
09 вересня 2019 14:36
ІД 2.7z
09 вересня 2019 14:36
ВПВ17.7z
09 вересня 2019 14:36
Проект договору.7z
09 вересня 2019 14:36
зміни 2 .rar
09 вересня 2019 14:36
зміна гарантії.rar
09 вересня 2019 14:36
016-001-30379-2019.zip
09 вересня 2019 14:36
доверенность Скоч 10.12.2018.zip

Публічні документи

23 вересня 2019 21:36
sign.p7s
23 вересня 2019 21:34
ДФС Турка.pdf
23 вересня 2019 21:34
Довідки МВС.pdf
23 вересня 2019 21:34
Довідка АМКУ.pdf
23 вересня 2019 21:34
Гарантійний лист ст. 17.pdf
10 вересня 2019 14:32
sign.p7s
10 вересня 2019 14:31
Цінова пропозиція.rar
10 вересня 2019 14:31
Технічна частина.rar
10 вересня 2019 14:31
Реєстр.pdf
10 вересня 2019 14:31
Проект договору.pdf
10 вересня 2019 14:31
КК.rar
10 вересня 2019 14:31
Інші документи.rar
10 вересня 2019 14:31
ВПВ17.rar

Публічні документи

24 жовтня 2019 12:07
sign.p7s
24 жовтня 2019 11:44
дов МВС
24 жовтня 2019 11:44
дов ДПА
10 вересня 2019 12:13
sign.p7s
10 вересня 2019 12:08
цінова пропозиція.PDF
10 вересня 2019 12:08
технічна частина.pdf
10 вересня 2019 12:08
проект договору.PDF
10 вересня 2019 12:08
інші документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Рішення скасоване 3 174 145,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 11:50
ПП "ГАЛПРОМТОРГ"
#42304013
Рішення скасоване 3 272 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 11:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Відхилено 3 174 145,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:15
ПП "ГАЛПРОМТОРГ"
#42304013
Відхилено 3 272 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:27
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Переможець 3 516 475,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 15:31

Документи

18 вересня 2019 10:36
sign.p7s
18 вересня 2019 10:23
протокол відхилення
11 вересня 2019 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 жовтня 2019 15:14
sign.p7s
22 жовтня 2019 15:11
протокол відхилення

Документи

22 жовтня 2019 15:27
sign.p7s
22 жовтня 2019 15:21
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
3 516 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 листопада 2019 11:28
Договір укладений
28 листопада 2019 11:20
sign.p7s зміни до договору
02 червня 2020 16:36
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2019 11:47
ДОД УГ вуг.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 568 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 428 116,67 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку