Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерних класів для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
315 810,00 UAH
UA-2019-07-17-000795-b 06caa4dadc1f45dd9a28c6659d93c398
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стипанець Ольга Миколаївна

+380457264093 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Стипанець Ольга Миколаївна
+380457264093
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:05
Очікувана вартість: 315 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Придбання комп’ютерних класів для закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Придбання комп’ютерних класів для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання комп’ютерних класів для закладів загальної середньої освіти Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:25
Дата відповіді: 19 липня 2019 08:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Не допускаємо товари, торгова марка та модель яких відрізняється від заявлених в технічному описі, щоб унеможливити надання неякісного товару;
2) Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ якщо учасник є платником єдиного податку. Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат (доставка, розвантаження та установка), податків та зборів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000795-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 07 серпня 2019 09:12
Вимога дискваліфікації ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в тендерній закупівлі UA-2019-07-17-000795-b, звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав, щоб характеристики обладнання вказувались в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, тоді як ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі своєї пропозиції не вказав марки та моделі материнської плати, оперативної пам’яті, накопичувального пристрою та блоку живлення, що унеможливлює перевірку відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовника та не відповідає вимогам тендерної документації замовника;
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав монітор з висотою не більше, ніж 376 мм та шириною не більше, ніж 504 мм та кутом нахилу вперед 50, тоді як ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ запропонував монітор Samsung S22F350F (посилання на офіційний сайт виробника https://www.samsung.com/kz_ru/monitors/led-sf350f/LS22F350FHIXCI/) з висотою 395.4 мм та шириною 508.6 мм та кутом нахилу вперед 10, що не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у розділі І Загальні положення п.п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» вимагалося: «…Учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною» – у ФОП Смоли В.В. відсутній такий гарантійний лист, що не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у розділі ІІІ п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагалося: «…Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановленим замовником…» - у ФОП Смоли В.В. відсутні сертифікати якості на запропонований товар, проте надав Висновок про несертифіковані продукти «Сертифікат комплектуючі», що не відповідає вимогам замовника;
- Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника тендерної документації» п. 4 «Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції відкритих торгів» вимагалися такі документи: «– Копія статуту (положення, установчого договору, або іншого документу, який його замінює, для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копію паспорту); – Копія довідки про включення до ЄДРПОУ або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних Замовникомосіб - підприємців та громадських формувань, (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду); – копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платникі вподатку – для учасника, який є платником податку на додану вартість, завірена печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника; – Копія свідоцтва про право сплати єдиногоподатку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку, завірена печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника» – ФОП Смола В.В. у складі своєї тендерної пропозиції надав лише: виписку з ЄДР і копію паспорта, а інших документів передбачених Додатком № 2 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв на відповідність вимогам Замовника не надав, що не відповідає вимогам замовника
- Замовником у Додатку № 3 до Тендерної пропозиції вимагалося: «…товар (обладнання) має відповідати вимогам абз. 4 п. 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. № 829-р…» - ФОП Смола В.В. у складі тендерної пропозиції надав «Лист-гарантію щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України», але у ньому не вказано чи відповідає товар вимогам абз. 4 п. 2 ч.І розпорядження КМУ від 11.09.2014 р. № 829-р, що не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 241 380,00
UAH з ПДВ
241 380,00
UAH з ПДВ
Документи
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 286 440,00
UAH з ПДВ
286 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 306 786,00
UAH з ПДВ
306 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 10:56
Електронний підпис
02 серпня 2019 10:55
довідка санкції товар.pdf
02 серпня 2019 10:51
Проект_договору.pdf
02 серпня 2019 10:51
витяг ПДВ_копія.pdf
02 серпня 2019 10:48
Витяг 29.07.19р копія.pdf
02 серпня 2019 10:48
копія Виписка з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 10:44
Статут копія.pdf
02 серпня 2019 10:35
12257240_пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 12:46
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:46
Паспорт Копія.pdf
02 серпня 2019 12:46
Проект Договору.pdf
02 серпня 2019 12:46
виписка з ЄДР 1.PDF
02 серпня 2019 12:46
Додатки__до_ТД (1).pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 15:40
Документи переможця.pdf
01 серпня 2019 17:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 241 380,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 10:36
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3201310872
Рішення скасоване 286 440,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:53
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3201310872
Відхилено 286 440,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:56
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 306 786,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
306 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 08:33
дог 254 ТОВ Юдітрейд.PDF укладений
20 серпня 2019 08:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 306 786,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 131,00 UAH)