Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (Ліцензоване програмне забезпечення «Медична інформаційна система» із налаштуванням та впровадженням).
Очікувана вартість
361 400,00 UAH
UA-2019-07-17-000792-c a75c4aa16e814b6dbc75a2338e73bf6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432552103 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432552103
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:51
Очікувана вартість: 361 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 614,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


ДК 021:2015 48180000-3 Пакети медичного програмного забезпечення (Ліцензоване програмне забезпечення «Медична інформаційна система» із налаштуванням та впровадженням).

Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (місцевий бюджет).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Ліцензоване програмне забезпечення «Медична інформаційна система» із налаштуванням та впровадженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично отриманий товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня отримання товару. Платежі здійснюються Покупцем відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 16:41
Оголошення МІС.docx
17 липня 2019 16:41
Т.Д. МІС.docx
17 липня 2019 16:41
Д 4 .Проект договору МІС.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендеру
Дата подання: 19 липня 2019 11:01
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:06
В тендерній докуменації вказана вимога: "Взаємодія із встановленим ПЗ «МІС» в закладі." Яка саме МІС встановлена в закладі? Чи дасть дозвіл на взаємодію розробник МІС, що вже встановлена? Чи відкрите у цієї МІС API?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Дякуємо за запитання.
В закладі встановлено ПЗ МІС «Доктор ЕЛЕКС».
З приводу АРІ та дозволів просимо звернутися за електронною адресою:doctor@eleks.com чи телефонами +38 (067) 340 77 34, +38 (032) 242 69 03.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 359 970,00
UAH з ПДВ
359 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРІУМФ ГРУП" 361 400,00
UAH з ПДВ
361 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 18:00
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:37
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 12:07
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:04
Статут.pdf
01 серпня 2019 12:04
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 12:04
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 12:04
Сертифікат Microsoft.pdf
01 серпня 2019 12:04
Протокол та наказ.pdf
01 серпня 2019 12:04
Сертифікати, Елекс.pdf
01 серпня 2019 12:04
Авторські права.pdf
01 серпня 2019 12:04
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРІУМФ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"
#41319322
Переможець 359 970,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 12:27

Документи

08 серпня 2019 12:27
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:27
ПР.№143 від 08.08.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"
#41319322
359 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 12:27
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:27
ПР.№143 від 08.08.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 14:51
Зміни №2 06.12.2019 (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:51
ДУ 2 від 06.12.19 (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 17:19
Д.У.№1 28.08.2019 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2019 17:19
Зміни №1 28.08.2019 р (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 18:01
Д. №16082019-2 від 20.08.19 р. ТОВ ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС.pdf укладений
20 серпня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору № 16082019/2 від «20 » серпня 2019 року: -Доповнити договір № 16082019/2 від «20 » серпня 2019 року пункт 2.1.1., а саме: 2.1.1. Кількість ліцензій програмного забезпечення «Медична інформаційна система» із налаштуванням та впровадженням -26 шт. - Викласти пункти договору у наступній редакції : 3.4. Ціна послуги включає в себе вартість ліцензій, витрати постачальника на поставку програмного забезпечення, встановлення та налаштування, демонстрація, навчання персоналу замовника та консультація персоналу щодо роботи «МІС», усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі ПДВ. 4.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги, які обумовлені Договором у повній відповідності до технічного завдання (Додаток №1 до Договору). 4.8. Поставка ПЗ супроводжується передачею Замовнику ліцензій активації для забезпечення можливості ефективного і безперешкодного встановлення та використання Комп'ютерних програм. 4.10.Місце надання послуг–КНП «ВМКЛ ШМД», вул. Київська, 68, м. Вінниця, Вінницька обл., 21032,Україна. 6.8.Дострокове розірвання Договору за угодою Сторін не відміняє проведення розрахунків за надані послуги по даному Договору в повному обсязі на момент розгляду ініціативи однієї із сторін.
Номер договору про закупівлю: 16082019/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни (уточнення) до специфікації до договору№ 16082019/2 від 20.08.2019 р.. Сума договору після внесення змін: загальна сума-359970,00 грн. (Триста п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят грн. 00 коп. без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 26 ліцензій з впровадженням та налаштуванням.
Номер договору про закупівлю: 16082019/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 359 970,00
UAH