Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари (Код ДК:021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
57 548,00 UAH
UA-2019-07-17-000758-b d4e4a6ab3e724050a98f34c9ea6d0095
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Коваль

+38080442774767 kovalmasha9882@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський зоологічний парк загальнодержавного значення
Код ЄДРПОУ: 02221171
Вебсайт: http://zoo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03055, Україна , Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, буд. 32
Контактна особа: Марія Коваль
+38080442774767
kovalmasha9882@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 13:31
Очікувана вартість: 57 548,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2683 штука
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київ, Київ, п-т Перемоги 32 (службовий в'їзд вул. Зоологічна 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:27
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, Замовник не розглядає аналоги. Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядаючи ціну як остаточну.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 липня 2019 13:35
Коментар щодо відміни: неможливість усунення технічної помилки
Документи:
23 липня 2019 12:55
Рішення про скасування.docx