Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Розчини)
Очікувана вартість
226 590,00 UAH
UA-2019-07-17-000646-c 47fcce08471843c7b3dc5e09f00ad869
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долінська Людмила Анатоліївна

+380532580341 1mkl_byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
Контактна особа: Долінська Людмила Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 15:37
Початок аукціону: 07 серпня 2019 14:34
Очікувана вартість: 226 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 132,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 флакон
Глюкоза (Глюкоза 5%, розчин для інфузій 5% по 200мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
2000 флакон
Натрію хлорид (Натрію хлорид. Розчин для інфузій, 9 г/мл по 400 мл у пляшках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
3000 флакон
Натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлорид (Розчин Рінгер. Розчин для інфузій, по 400мл у пляшках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
500 флакон
Натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлорид, натрію лактат (Розчин Рінгер-лактатний розчин для інфузій по 200 мл у пляшках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes
250 флакон
Цефепім (Цефепім 1000 мг №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefepime
100 уп
Мезатон (Мезатон раствор д/ин. 10 мг/мл по 1 мл в амп. №10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mesalazine
500 флакон
Реосорбілакт (Реосорбілакт розчин для інфузій по 200 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes in combination with other drugs

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розчини Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:20
перелік змін до ТД 63.doc
29 липня 2019 09:20
Тендерна документація 63 НОВА РЕДАКЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ (1).doc
17 липня 2019 15:34
Тендерна документація.doc
29 липня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:20
перелік змін до ТД 63.doc
29 липня 2019 09:20
Тендерна документація 63 НОВА РЕДАКЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ (1).doc
17 липня 2019 15:34
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000033 ● 6bccecff76a641ca9ab64c4d2576f176
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 18:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.07.2019 № 37
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-07-17-000646-c 17.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Всі виявлені порушення усунені шляхом внесення змін

2019-07-29 13:21:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником завантажено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель.

2019-07-30 09:37:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 226 509,40
UAH з ПДВ
226 509,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" 226 586,98
UAH з ПДВ
226 586,98
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 226 509,40
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
226 509,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:21
Звіт про виконання договору МТК 381.docx укладений
24 січня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 09:21
ДУ 3 МТК 381.pdf зміни до договору
17 січня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 09:05
Специфікація до ДУ.pdf зміни до договору
10 січня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 09:25
ДУ 2 МТК 381.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:24
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:59
ДУ 1 МТК 381.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:10
Договір МТК 381.pdf укладений
27 серпня 2019 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 5412,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди: продовжити термін дії Договору до «31» березня 2020 р. Збільшити суму договору на 44 219,30 грн.Загальна сума Договору становить - 265 315,78 грн.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікація до ДУ на пролонгацію
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 28,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 265 287,58
UAH (в тому числі ПДВ 17 355,26 UAH)