Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне-Хотин на ділянці км 3+560 - км 5+960, Рівненський район
Очікувана вартість
37 460 707,00 UAH
UA-2019-07-17-000559-a 81da4255cd984954bd4f597a0583011d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:06
Очікувана вартість: 37 460 707,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187 303,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 187303 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне-Хотин на ділянці км 3+560 - км 5+960, Рівненський район
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне-Хотин на ділянці км 3+560 - км 5+960, Рівненський район
Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне-Хотин, на ділянці км 3+560 - км 5+960
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 26 200 000,00
UAH з ПДВ
24 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 28 558 230,00
UAH з ПДВ
24 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 28 941 342,00
UAH з ПДВ
24 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 33 500 000,00
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 30 524 827,10
UAH з ПДВ
26 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
МПП НАРА 31 687 116,00
UAH з ПДВ
29 998 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 34 199 979,60
UAH з ПДВ
29 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 11:09
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:09
Інші документи.pdf
02 серпня 2019 11:09
Додаток 2.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 14:26
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:26
152.bdcu
02 серпня 2019 14:24
Тех част.pdf
02 серпня 2019 14:24
Bankivska Licenzia.zip
02 серпня 2019 14:24
Dovirenist Savchenko.zip
02 серпня 2019 14:24
Dovidka pro nazvu.zip
02 серпня 2019 14:24
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
02 серпня 2019 14:24
201582_ГР_528_187 303.zip

Публічні документи

02 серпня 2019 16:44
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:41
Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 16:41
14591-2 Будальянс наказ.7z
02 серпня 2019 16:41
Договір лабораторія.pdf
02 серпня 2019 16:41
Довідка АБЗ.pdf
02 серпня 2019 16:41
Довідка лабораторія.pdf
02 серпня 2019 16:41
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 16:41
Обладнання та мат тех.pdf
02 серпня 2019 16:41
Казначейство договір.pdf
02 серпня 2019 16:41
Копія статуту.pdf
02 серпня 2019 16:41
Копія ліцензії.pdf
02 серпня 2019 16:41
Копія антикор прогр.pdf
02 серпня 2019 16:41
Лист забезпечення.pdf
02 серпня 2019 16:41
Довідка субпідряд.pdf
02 серпня 2019 16:41
Лист матеріали.pdf
02 серпня 2019 16:41
Копія витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2019 16:41
Казначейство рахунок.pdf
02 серпня 2019 16:41
Дані про директора.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 15:49
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:46
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:44
17.4. Розрахунок ЗВВ.pdf
02 серпня 2019 14:21
6.1. Копія Статуту.pdf
02 серпня 2019 14:21
2.5. Перелік професій..pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 16:20
Технічна частина.pdf
02 серпня 2019 16:20
12663-29 НАРА p7s.zip
02 серпня 2019 16:20
83.bdcu.rar
02 серпня 2019 16:20
Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 16:20
Досвід-договір_110-08-2018.pdf
02 серпня 2019 16:20
Досвід-договір 179-10_2018.pdf
02 серпня 2019 16:20
ПриватБанк_2.pdf
02 серпня 2019 16:20
ПриватБанк_1.pdf
02 серпня 2019 16:20
Аваль.pdf
02 серпня 2019 16:20
Ліцензія_копія.pdf
02 серпня 2019 16:20
Статут_копія.pdf
02 серпня 2019 16:20
Оренда ТЗ АвтоДар.pdf
02 серпня 2019 16:20
Директор наказ.pdf
02 серпня 2019 16:20
Відгук САД.pdf
02 серпня 2019 16:20
Витяг ПДВ_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

МПП НАРА

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Переможець 24 898 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
24 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 16:02
SCAN0074.PDF укладений
01 січня 2024 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2023 15:03
ду 6 до 26.PDF зміни до договору
30 червня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 14:22
ДУ №3 до Договору №26 від 05.09.2019.pdf зміни до договору
26 березня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:53
Д.у. №2 до Д. №26.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:37
Договір №26.pdf укладений
05 вересня 2019 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець погодились внести зміни до Договору підряду № 26 від 05.09.2019 р. по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 181501 Рівне-Хотин на ділянці км 3+560 - км 5+960, Рівненський район», зокрема, виклавши в наступній редакції: 1. Пункт 3.1 Розділу «ІІІ Ціна договору» викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить всього 24 898 000 грн. 00 коп. (з ПДВ) в тому числі на 2019 рік – 11 000 000 грн. 00 коп. (з ПДВ), в тому числі на 2020 рік – 00 грн. 00 коп. (з ПДВ), в тому числі на 2021 рік – 13 587 000 грн. 00 коп. (тринадцять мільйонів п'ятсот вісімдесят сім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.». 2. Пункт 4.3 Розділу «IV. Порядок здійснення оплати» викласти в новій редакції: «Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» зі змінами, від 27 грудня 2001р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» зі змінами, терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначений термін коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. 3. Пункт 5.1. Розділу «V Виконання робіт» викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт – 26.12.2022 року.». 4. Пункт 10.1. Розділ «X. Строк дії договору» викласти в новій редакції: «Цей договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 5. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовник і Підрядник домовилися внести зміни до Розділу XIII «Адреси, реквізити та підписи Сторін» до Договору №26 від 05.09.2019 р. виклавши його в новій редакції. 6. Додаток №2 до Договору підряду №26 від 05.09.2019 р. «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається. 7.Додаток № 3 до Договору підряду № 26 від 05.09.2019 р. «Календарний план фінансування» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 23 879 385,37
UAH (в тому числі ПДВ 3 979 897,47 UAH)