Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів, «смарт-карт»): бензин А-95
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000502-a 7a711cce74074179859be9ce2c59ecb5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілка Людмила Василівна

+380487842518 od.sklad@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39441717
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а
Контактна особа: Стрілка Людмила Василівна
+380487842518
od.sklad@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:16
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Джерело фінансування - Загальний фонд Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 л
Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів, «смарт-карт»): бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок проводиться за фактично переданий Товар після підписання Сторонами Акту прийняття-передачі Товару на підставі видаткової накладної та рахунку за умови надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Покупця та з урахуванням помісячного плану асигнувань до кошторису Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 12:07
ТД_Пальне_2019_А-95.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2019 16:46
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:36
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-07-17-000502-a по предмету закупівлі придбання пально-мастильних матеріалів (талонів, «смарт-карт»): бензин А-95 ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника Одеська митниця ДФС зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: 1. Талони номіналом (орієнтовно): 5, 10, 20, 30, 40 літрів. 2. Наявність власних або орендованих АЗС обов’язково в містах: Одеса (зокрема у Малиновському та/або Київському районі) та на автошляху Одеса-Київ, а також бажано у інших місцях Одеської області. 3. Строк дії (використання) талонів необмежений. У разі блокування талонів з технічних причин учасник зобов’язаний продовжити термін їх дії до повного використання. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з необмеженим терміном дії. Окрім того незначна кількість АЗС випускає талони з номіналом 5, 30, 40 літрів. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Також, варто зауважити, що Замовник обмежує потенційне коло учасників, встановивши вимогу у наявності власних або орендованих АЗС. Дана умова є дискримінаційною, оскільки учасники, які мають партнерські договори з АЗС, не можуть прийняти участь, хоча в повній мірі можуть задовільнити всі вимоги Замовника при поставці товару. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник, з огляду на власні потреби, самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
Твердження Учасника, стосовно обмеженої кількості АЗС, які мають можливість надавати талони з необмеженим терміном дії та талони номіналом 5, 30, 40 літрів, що не створює конкурентного середовища для закупівлі та має дискримінаційний характер не відповідає дійсності. Кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії та номіналу, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, Талон – це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що строк дії господарського договору - це час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Але зобов'язання сторін, що виникли на підставі договору, в момент закінчення строку його дії за будь-яких умов не припиняються. Строк дії договору не є терміном дії зобов'язання. Закінчення строку дії договору не є підставою для припинення визначених ним зобов'язань оскільки згідно зі статтею 599 Цивільного кодексу України, ч. 1 статті 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання, проведене належним чином. Умови договору у складі тендерної документації відповідають вимогам бюджетного законодавства (термін дії договору не перевищує один бюджетний рік). Талони ж після закінчення строку їх дії вважаються недійсними, а кошти, сплачені за отримані ПММ по талонах, строк дії яких закінчився, не підлягають поверненню, що, в свою чергу, суперечить вимогам законодавства та може призвести до неналежної організації та забезпечення виконання покладених на Замовника функцій.
Що стосується вимоги про наявність власних або орендованих АЗС, враховуючи власний і не тільки досвід попередніх закупівель, на жаль зустрічаються недобросовісні Постачальники, які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки транспортних засобів Замовника. Часто перелік АЗС, який надавався учасниками не відповідав дійсності, також виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку. Також в зимовий період часу якість дизельного палива не відповідає температурним нормам, в свою чергу Постачальники партнери не можуть контролювати постачання пального на АЗС щодо якості (норм) пального згідно температурних режимів. Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів Учасника не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер у будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Враховуючи вищевикладене, вимоги Замовника вважаємо обґрунтованими, права учасників – такими, що не обмежені та не дискриміновані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Катран 376 800,00
UAH з ПДВ
376 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 404 550,00
UAH з ПДВ
400 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 405 000,00
UAH з ПДВ
400 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:44
повноваження керівника
09 серпня 2019 15:44
Довідка з ДФС
09 серпня 2019 15:44
Довідка з МВС
09 серпня 2019 15:44
довідки відносно ст17
31 липня 2019 17:08
Електронний підпис
31 липня 2019 17:03
25 Субпідрядники.PDF
31 липня 2019 17:03
21 Проект договору.PDF
31 липня 2019 17:03
19 Технічні Вимоги.PDF
31 липня 2019 17:03
11 Уставні документи 1.pdf
31 липня 2019 17:03
6 ПРАЦІВНИКИ 2019.PDF
31 липня 2019 17:02
Дог Оренди АЗС 5 01.11.19.PDF
31 липня 2019 17:02
4 МТБ.PDF
31 липня 2019 17:02
3 Лист згода.PDF
31 липня 2019 17:02
1 ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

01 серпня 2019 13:12
відгук ОДУВС+.pdf
01 серпня 2019 13:10
договiр 108.pdf
01 серпня 2019 13:10
аналогiчнi договора.pdf
01 серпня 2019 13:10
листи в довiльнiй формi.pdf
01 серпня 2019 13:10
Відгук Турбоатом+.pdf
01 серпня 2019 13:10
довiдка-перелiк азс.pdf
01 серпня 2019 13:10
проект договору.pdf
01 серпня 2019 13:10
статут.pdf
01 серпня 2019 13:10
довiдка-мтб.pdf
01 серпня 2019 13:10
протокол,опис,наказ.pdf
01 серпня 2019 13:10
витяг пдв.pdf
01 серпня 2019 13:10
відгук сбу+.pdf
01 серпня 2019 13:10
Довiренiсть Усова 319+.pdf
01 серпня 2019 13:10
відгук ПЗ+.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Катран

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Катран
#32935905
Переможець 376 800,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Катран
#32935905
376 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 вересня 2019 15:54
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно абз.3 ч.1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
06 вересня 2019 15:54
Протокол 29.pdf