Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
241 600,00 UAH
UA-2019-07-16-002875-b 126e178163c043889ca7c3cdd4b62408
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рекало Марина

+380577410840 MARIREKALO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42409961
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 15
Контактна особа: Рекало Марина
+380577410840
MARIREKALO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:40
Очікувана вартість: 241 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 416,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету та власні надходження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська обл., місто Люботин, вул. Громова, 3;вул. Нове Життя 28/2; вул. Транспортна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Плата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем виключно шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету та власні надходження Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:15
Перелік змін 17.07.19.docx
17 липня 2019 17:15
Додаток 6 проект договору НР.docx
16 липня 2019 18:06
ТД 16.07.19.doc
17 липня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 17:15
Перелік змін 17.07.19.docx
17 липня 2019 17:15
Додаток 6 проект договору НР.docx
16 липня 2019 18:06
Додаток 6 Проект договору.doc
16 липня 2019 18:06
ТД 16.07.19.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" 235 200,00
UAH з ПДВ
235 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕ ТРЕЙДИНГ» 241 600,00
UAH з ПДВ
241 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 15:31
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:28
1 Супровідний лист.pdf
30 липня 2019 09:38
Електронний підпис
30 липня 2019 09:35
14 ст. 17.pdf
30 липня 2019 09:35
18 проект договору.pdf
30 липня 2019 09:34
1 ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
30 липня 2019 09:34
22 технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕ ТРЕЙДИНГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 13:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 14:46
21-8 ду.7 17.02.20 (1).pdf зміни до договору
17 лютого 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 16:23
21-8 ду.6 21.01.20 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 18:43
ду.5 10.01.20 (1).pdf зміни до договору
10 січня 2020 18:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:29
21-8 ду.4 28.12.19 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 17:46
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 17:38
21-8 ду.3 26.11.19 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 20:34
д.у. № 4 від 14.11.2019 (1).pdf зміни до договору
15 листопада 2019 20:34
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 15:15
21-8 ду.2 27.08.19 (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 12:17
Дог№21-8 від 21.08.19.pdf укладений
22 серпня 2019 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.2 від 27.08.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.4 від 14.11.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.3 від 26.11.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.4 від 28.12.2019р. Сума договору після внесення змін - 230400,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 96000 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.5 від 10.01.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.6 від 21.01.2020р. Сума договору після внесення змін - 230400,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 96000 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.7 від 17.02.2020р. Сума договору після внесення змін - 217905,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 90 794 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення остаточної суми договору на 217905,60 грн. з ПДВ, 181588 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 21/8
Договір:
Номер додаткової угоди: виправлення сум
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 217 905,60
UAH (в тому числі ПДВ 36 317,60 UAH)