ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
4 473 043,00 UAH
UA-2019-07-16-002729-b 11bd498877964c5494d71180b7425044
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04354083
Місцезнаходження замовника: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, Довбуша 1
Контактна особа замовника: М'якущак Ярослав Юрійович
380973329472
nwerbizh@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 15:15
Очікувана вартість: 4 473 043,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 365,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (субвенція з Державного бюджету місцевому бюджету на формування інфраструктури об’єднаної територіальної громади, кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78276, Україна, Івано-Франківська область, село Великий Ключів, вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 17:10
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 17:10
ТД дорога Ключів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000013 ● b312cd675b6f4a8aa49a2b8777d76f3b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-06 12:55:20
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.11.2019 №59

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.11.2019 №59


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-16-002729-b 16.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-11-06-000013. Цим надаємо аргументовані заперечення щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу UA-M-2019-11-06-000013 закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) UA-2019-07-16-002729-b. Розглянувши в межах строку встановленого ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-16-002729-b повідомляємо наступне: відповідно до ч. 2 п. 8 ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законним та обґрунтованим, прийнятим без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 розділу 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати електронну довідку або довідку, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа, або інформація про наявність такої заборгованості, видана відповідними контролюючими органами. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Проте, вважаємо, що рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі», про що свідчить наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. В інфолисті МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року, визначено, що Державна фіскальна служба України надала інформацію щодо відкритих державних реєстрів листом від 03.12.2018 № 22575/5/99-99-09-07-01-16. Так, відповідно до вказаного листа ДФС, Порядок надання Довідки затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Відповідно до пункту 3 вказаного Порядку для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Заява). Довідка надається платнику безоплатно. Заява подається платником (на його вибір), зокрема в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до пункту 7 довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), що надається відповідно до Порядку № 733 формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2017 р. за № 942/30810, а саме пп.12-14 електронний кабінет включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет). Доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету мають усі користувачі без використання електронних довірчих послуг. Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749. Відкрита (загальнодоступна) частина Електронного кабінету забезпечує можливість отримання користувачем інформації, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню. Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено пунктом 42-1.2 статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу. Усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДФС. Відповідно до частин 4,5 статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Відповідно до статті 12 вказаного Закону перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису. Переглянути та перевірити легітимність та цілісність виданої платнику електронної Довідки, а також перевірити електронний цифровий підпис, як того вимагає стаття 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» можна у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit ), шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). До слова, така ж сама процедура перевірки легітимності запроваджена і Міністерством внутрішніх справ України за веб-адресою https://wanted.mvs.gov.ua/test/ Так, тендерний комітет, за вказаною веб-адресою, мав змогу перевірити цілісність Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 07.08.2019 року № 6592, видану ГУ ДПС В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 30051316) та пересвідчитися, що на неї накладені електронні підписи уповноважених осіб контролюючого органу, довідка є дійсною та видана з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідна інформація про успішну перевірку електронних підписів уповноважених посадових осіб контролюючого органу, що є у вільному доступі надається: «Підпис успішно перевірено Підписувач [1]:Михайлюк Світлана Мирославівна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C04000000021E210051E96000 Мітка часу:07.08.2019 09:21:41 Підписувач [2]:Зікрата Наталія Євгенівна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C04000000D5B41F00A1DA6700 Мітка часу:07.08.2019 09:33:47». З таким роз’ясненням також можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 301.08). Тому, на виконання вимог тендерної документації Замовника, щодо надання довідки щодо відсутності заборгованості переможцем закупівлі ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" в 12:43 годині 09 серпня 2019р. було завантажено в систему електронну Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Після завантаження документів в систему Prozzoro, пропозицію було підписано шляхом накладання ЕЦП. Тому, переконані, що при визначенні переможця тендерним комітетом Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади даної закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) UA-2019-07-16-002729-bвідсутні порушення в частині розгляду замовником тендерних пропозицій, а також відсутні порушення які би підпадали під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Також своїми рішеннями тендерний комітет Замовника на заподіяв держаним інтересам шкоди та не завдав будь-яких збитків державному бюджету.

2019-11-18 11:21:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади, 04354083, Україна, село Нижній Вербіж, Довбуша 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (субвенція з Державного бюджету місцевому бюджету на формування інфраструктури об’єднаної територіальної громади, кошти місцевого бюджету), 4473043UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 11bd498877964c5494d71180b7425044, 2019-07-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 06 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Нижньовербізької сільської ради об'єднаної територіальної громади на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від 05.08.2019 №120, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", укладений договір №4 від 20 серпня 2019 року, додаткова угода №1 від 29.08.2019. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 розділу 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати електронну довідку або довідку, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа, або інформація про наявність такої заборгованості, видана відповідними контролюючими органами. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю., 11 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" 3 579 266,40
UAH з ПДВ
3 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Івано-Франківський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 3 644 119,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 13:12
sign.p7s
09 серпня 2019 12:43
Договірна ціна.PDF
09 серпня 2019 12:43
Тендерна пропозиція.PDF
09 серпня 2019 12:43
Довідка ДПІ.PDF
09 серпня 2019 12:43
Довідка МВСУ.PDF
09 серпня 2019 12:37
Тендерна пропозиція.PDF
09 серпня 2019 12:37
Договірна ціна.PDF
09 серпня 2019 12:37
Довідка МВСУ.PDF
09 серпня 2019 12:37
Довідка ДПІ.PDF
31 липня 2019 12:48
sign.p7s
31 липня 2019 12:41
25. Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
31 липня 2019 12:41
21. Статут ХХІ.pdf
31 липня 2019 12:41
18. Договірна ціна.PDF
31 липня 2019 12:41
17. Субпідрядники.PDF
31 липня 2019 12:41
15. Проект договору.PDF
31 липня 2019 12:40
10. Ліцензія.pdf
31 липня 2019 12:40
7. Витяг ПДВ ХХI ст.PDF
31 липня 2019 12:40
6. Довідка по ст. 17.PDF
31 липня 2019 12:40
5.2. Акт до Договору 2.PDF
31 липня 2019 12:40
5.1. Акт до Договору 1.PDF
31 липня 2019 12:40
4. Договір досвід 2.PDF
31 липня 2019 12:40
4. Договір досвід 1.PDF
31 липня 2019 12:40
3. Досвід.PDF
31 липня 2019 12:40
2. Працівники.PDF
31 липня 2019 12:40
1. Обладнання та МТБ.PDF

Публічні документи

01 серпня 2019 09:10
sign.p7s
01 серпня 2019 09:04
Наявність МТБ.pdf
01 серпня 2019 08:26
Великий Ключів.rar
01 серпня 2019 08:25
Договірна ціна.PDF
31 липня 2019 18:21
Довідка учасника.pdf
31 липня 2019 18:20
Доручення Наливайко.pdf
31 липня 2019 17:51
Наливайко ДП.pdf
31 липня 2019 17:50
Наливайко ДАК.pdf
31 липня 2019 17:49
Шахов ДП.pdf
31 липня 2019 17:49
Шахов ДАК.pdf
31 липня 2019 17:41
Копія Статут.PDF
31 липня 2019 17:40
Статут ДП.PDF
31 липня 2019 17:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
31 липня 2019 17:33
Проект-договору.PDF
31 липня 2019 17:31
Технічні вимоги.PDF
31 липня 2019 17:24
ліцензія 2016.PDF
31 липня 2019 17:22
Копія Ліцензії.PDF
31 липня 2019 17:15
наказ антикор.PDF
31 липня 2019 17:11
Свідоцтво ПДВ .pdf
31 липня 2019 17:11
Витяг25.04.19.PDF
31 липня 2019 17:10
витяг.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
#30051316
Переможець 3 499 900,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
#30051316
3 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 16:08
4 21 століття додатки.pdf укладений
21 серпня 2019 16:06
4 21 століття Ключів.pdf укладений
21 серпня 2019 16:06
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2019 09:49
Договірна та кошториси.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 09:46
1 29 08 2019 21 століття.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» укласти додаткову угоду №1 та «Доповнити п.3.1. Договору п.3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 343 000,00 грн. з ПДВ (триста сорок три тисячі грн., 00 коп. з ПДВ), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками основного Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку