Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 04354083 |
Місцезнаходження: | 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, Довбуша 1 |
Контактна особа: |
М'якущак Ярослав Юрійович 380973329472 nwerbizh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 4 473 043,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 365,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 17:10 |
ТД дорога Ключів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-06-000013 ● b312cd675b6f4a8aa49a2b8777d76f3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2019 №59
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.11.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-07-16-002729-b 16.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на результати моніторингу закупівлі UA-M-2019-11-06-000013. Цим надаємо аргументовані заперечення щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу UA-M-2019-11-06-000013 закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) UA-2019-07-16-002729-b. Розглянувши в межах строку встановленого ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-16-002729-b повідомляємо наступне: відповідно до ч. 2 п. 8 ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законним та обґрунтованим, прийнятим без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 розділу 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати електронну довідку або довідку, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа, або інформація про наявність такої заборгованості, видана відповідними контролюючими органами. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Проте, вважаємо, що рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі», про що свідчить наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. В інфолисті МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року, визначено, що Державна фіскальна служба України надала інформацію щодо відкритих державних реєстрів листом від 03.12.2018 № 22575/5/99-99-09-07-01-16. Так, відповідно до вказаного листа ДФС, Порядок надання Довідки затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Відповідно до пункту 3 вказаного Порядку для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Заява). Довідка надається платнику безоплатно. Заява подається платником (на його вибір), зокрема в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до пункту 7 довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), що надається відповідно до Порядку № 733 формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2017 р. за № 942/30810, а саме пп.12-14 електронний кабінет включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет). Доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету мають усі користувачі без використання електронних довірчих послуг. Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749. Відкрита (загальнодоступна) частина Електронного кабінету забезпечує можливість отримання користувачем інформації, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню. Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено пунктом 42-1.2 статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу. Усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДФС. Відповідно до частин 4,5 статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Відповідно до статті 12 вказаного Закону перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису. Переглянути та перевірити легітимність та цілісність виданої платнику електронної Довідки, а також перевірити електронний цифровий підпис, як того вимагає стаття 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» можна у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit ), шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). До слова, така ж сама процедура перевірки легітимності запроваджена і Міністерством внутрішніх справ України за веб-адресою https://wanted.mvs.gov.ua/test/ Так, тендерний комітет, за вказаною веб-адресою, мав змогу перевірити цілісність Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 07.08.2019 року № 6592, видану ГУ ДПС В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 30051316) та пересвідчитися, що на неї накладені електронні підписи уповноважених осіб контролюючого органу, довідка є дійсною та видана з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідна інформація про успішну перевірку електронних підписів уповноважених посадових осіб контролюючого органу, що є у вільному доступі надається: «Підпис успішно перевірено Підписувач [1]:Михайлюк Світлана Мирославівна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C04000000021E210051E96000 Мітка часу:07.08.2019 09:21:41 Підписувач [2]:Зікрата Наталія Євгенівна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C04000000D5B41F00A1DA6700 Мітка часу:07.08.2019 09:33:47». З таким роз’ясненням також можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 301.08). Тому, на виконання вимог тендерної документації Замовника, щодо надання довідки щодо відсутності заборгованості переможцем закупівлі ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" в 12:43 годині 09 серпня 2019р. було завантажено в систему електронну Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Після завантаження документів в систему Prozzoro, пропозицію було підписано шляхом накладання ЕЦП. Тому, переконані, що при визначенні переможця тендерним комітетом Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади даної закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) UA-2019-07-16-002729-bвідсутні порушення в частині розгляду замовником тендерних пропозицій, а також відсутні порушення які би підпадали під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Також своїми рішеннями тендерний комітет Замовника на заподіяв держаним інтересам шкоди та не завдав будь-яких збитків державному бюджету.
2019-11-18 11:21:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
3 579 266,40
UAH з ПДВ
|
3 499 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Івано-Франківський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
3 644 119,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
3 499 900,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:48
|
Додаткова угода 8 на публікацію.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 09:10
|
ДУ 7 21 століття.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 09:57
|
6 від 14 05 2021.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 14:15
|
5 для казни ключів.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 14:14
|
5 дод для яказни ключів.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:39
|
графік до 4 21 століття.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:38
|
4 21 століття фокс.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 16:18
|
2.jpg | зміни до договору |
02 червня 2020 16:17
|
3.jpg | зміни до договору |
02 червня 2020 16:17
|
File0001-1.jpg | зміни до договору |
02 червня 2020 16:17
|
Додаткова угода 3 Ключів дорога Графік.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 15:02
|
2020-05-29-0002.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 09:49
|
Договірна та кошториси.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 09:46
|
1 29 08 2019 21 століття.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 16:08
|
4 21 століття додатки.pdf | укладений |
21 серпня 2019 16:06
|
4 21 століття Ключів.pdf | укладений |
21 серпня 2019 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» укласти додаткову угоду №1 та «Доповнити п.3.1. Договору п.3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 343 000,00 грн. з ПДВ (триста сорок три тисячі грн., 00 коп. з ПДВ), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками основного Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Відповідно до пункту 5 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Разом з тим пунктом 6 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону передбачено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» укласти додаткову угоду №2 від 29.05.2020 та «Доповнити п.3.1. Договору п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 690 006,00 грн. з ПДВ (шістсот дев’яносто тисяч шість грн., 00 коп. в т.ч. ПДВ 115001,00 грн.), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками основного Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Відповідно до пункту 5 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Разом з тим пунктом 6 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону передбачено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція) укласти додаткову угоду №3 від 02.06.2020 та внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт по об’єкту» та викласти його у новій редакції. При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція) укласти додаткову угоду №4 від 13.10.2020 та внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт по об’єкту» та викласти його у редакції, що додається. Викласти п.3.1.2 Договору у наступному змісті: «Обсяг асигнувань на 2020 рік на об’єкті ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) становить 462531 грн.60 коп. з ПДВ (чотириста шістдесят дві тисячі п’ятсот тридцять одна грн., 60 коп. в т.ч. ПДВ 77088,60 грн.), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція) та з метою узгодження власної позиції з органами казначейства, укласти додаткову угоду №5 від 19.10.2020 та визнати такою, що втратила чинність Додаткову угоду №4 від 13.10.2020, внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт по об’єкту» та викласти його у редакції, що додається. Доповнити пункт 3.1 Договору пунктом 3.1.3 у наступному змісті: «Обсяг асигнувань на 2020 рік на об’єкті ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) становить 344 449 грн.20 коп. з ПДВ (триста сорок чотири тисячі чотириста сорок дев’ять грн., 20 коп. в т.ч. ПДВ 57408,20 грн.), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. 17 грудня 2020 року змінено найменування Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади на Нижньовербізьку сільську раду. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), укласти додаткову угоду №6 від 14.05.2021. Доповнити пункт 3.1 Договору пунктом 3.1.4 у наступному змісті: «Обсяг асигнувань на 2021 рік на об’єкті ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) становить 1401712 грн.80 коп. з ПДВ (один мільйон чотириста одна тисяча сімсот дванадцять гривень, 80 коп. в т.ч. ПДВ 233618,80 грн.), відповідно до Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору». Також сторони передбачили, що попередня оплати за цим договором здійснюватися не може. При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), укласти додаткову угоду №7 від 17.12.2021. Доповнити пункт 3.1 Договору пунктом 3.1.5 у наступному змісті: «Обсяг асигнувань на 2021 рік на об’єкті ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Відродження від буд. №3 до буд. №27 в с. Великий Ключів Нижньовербізької ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) становить 730988 грн.40 коп. з ПДВ (сімсот тридцять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень, 40 коп. в т.ч. ПДВ 121 831,40 грн.), відповідно до Календарного плану фінансування робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 за результатами закупівлі UA-2019-07-16-002729-b укладено Договір про закупівлю від 20 серпня 2019 року №4. Сторони дійшли спільної згоди, на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), укласти додаткову угоду №8 від 17.12.2021 та викласти Графік виконання робіт по об’єкту, у новій редакції. При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 3 499900,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи (для казни). |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |