Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи контролю доступу
Очікувана вартість
79 650,00 UAH
UA-2019-07-16-002353-b 55373aa0e2034ceb9c66ed707ecf3772
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 16:04
Очікувана вартість: 79 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 796,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Системи контролю доступу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товар
Дата подання: 17 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 17 липня 2019 14:36
Доброго дня. В номенклатурі прописано: Відеодомофон COMMAX CDV-43K2; Комплект відеодомофона Commax CDV-43K2 для офісу з електромагнітним замком; Тобто потрібні 2 шт домофона і електромагнітний замок 1 шт? Визивна панель до домофона потрібна?
Відповідь: Доброго дня, під назвою товару "Комплект відеодомофона Commax CDV-43K2 для офісу з електромагнітним замко" малось на увазі Комплектація:
Відеодомофон Commax CDV-43K2 1 шт.;
Панель ARNY AVP-05 1 шт.;
Зчитувач ключів Matrix IIK 1 шт.;
Замок електромагнітний Yli AM-180 1 шт.;
Кнопка виходу КИО 1 шт.;
Блок живлення BGM-123M 1 шт.;
Ключ безконтактний Smartel 2.1 10 шт.;
Дверний доводчик Dorma TS-77 1 шт.;
Кабельна продукція 10 м.
Приймайте участь!!!
Прошу розяснення
Дата подання: 18 липня 2019 12:19
Дата відповіді: 18 липня 2019 14:53
Стосовно вимоги ТД : "Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідної, разом з вищевказаними документами повинен безоплатно надати зразок товару, якщо якісні характеристики наданого зразка не влаштують замовника, пропозиція буде відхилена" 1. Зразок товару надається для запропонованих аналогів, чи по всім позиціям зазначеним в тендерній документації? 2. Чи правильно я розумію вимогу, всі з ким ви не працювали раніше, несуть до вас зразки запропонованих товарних позицій, після аукціону? Чи це різні проміжки часу: -Аукціон -Документи -Визначення переможця -Зразки (обов'язково чи на вимогу)? 3. Як проходить оцінка якісних характеристик, за якими критеріями та які висновки при цьому будуть надані? Дякую за роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, аналоги товару по даній закупівлі розглядатися Замовником не будуть.
Відповідно до п 4. Кваліфікаційних вимог по даній закупівлі Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій. Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів, що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою неналежним чином та буде відхилена.
Якщо у складі тендерної пропозиції Учасника, що подається для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам буде відсутній хоча б один з документів запитуваних Замовником то така пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає умовам закупівлі (відповідно до п.9.2 Наказу 35 від 13.04.2016 року Державного Підприємства «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та внутрішніх положень комунального підприємства що регулюють проведення процедур закупівель).
Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, разом з вищевказаними документами повинен безоплатно надати зразок товару (всіх позицій товару, зазначених у п. 2.1. Кваліфікаційних вимог), якщо якісні характеристики наданого зразка не влаштують замовника або надані зразки не будуть відповідати товару, що закуповується, пропозиція буде відхилена.
Приймайте участь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 74 634,53
UAH з ПДВ
74 634,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 10:51
Протокол зборів.pdf
23 липня 2019 10:51
Статут ЕПС.pdf
23 липня 2019 10:48
Протокол зборів.pdf
23 липня 2019 10:47
Статут ЕПС.pdf
23 липня 2019 10:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 липня 2019 10:26
Витяг ЕПС.pdf
23 липня 2019 10:26
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 74 634,53
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:17

Документи

29 липня 2019 16:17
Протокол 201.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
74 634,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 16:17
Протокол 201.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
08 серпня 2019 16:23