Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярськиі товари
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-07-16-001937-b ● bc15190c53b249e4a3c40bec96cb4274
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20267596 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А |
Контактна особа: |
Светлана Касьянова +380671921564,+380567135966,+380563711123 kzo.domrc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 14:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 9 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
449 штука
Канцелярськиі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 серпня 2019
—
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 15:01 |
ІНФОРМАЦІЯ.docx |
16 липня 2019 15:01 |
догов__1.doc |
16 липня 2019 15:01 |
Форма пропоз..doc |
16 липня 2019 15:01 |
Спеціфікація до договору .xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 17 липня 2019 13:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, але якщо маєте на увазі катриджі, то необхідні ті,які вказані в інформації для конкретних моделей принтерів.
До участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ так і юридичні особи платники ПДВ. Оцінювання пропозиції буде здійснюватись згідно чинного законодавства.
До участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ так і юридичні особи платники ПДВ. Оцінювання пропозиції буде здійснюватись згідно чинного законодавства.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій