Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
575 490,00 UAH
UA-2019-07-16-001395-b b3352bb774ae4d80b3489ccef9f064ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долінська Людмила Анатоліївна

+380532580341 1mkl_byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
Контактна особа: Долінська Людмила Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 13:26
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 13:26
Початок аукціону: 09 серпня 2019 11:07
Очікувана вартість: 575 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 877,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Монітор пацієнта ЮМ-300-15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2019  —  24 вересня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
1 шт
Апарат штучної вентиляції легенів BLIZAR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2019  —  24 вересня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Обладнання для анестезії та реанімації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:47
перелік змін до ТД 65.doc
29 липня 2019 09:47
Тендерна документація 65 НОВА РЕДАКЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ (1).doc
16 липня 2019 13:22
Тендерна документація.doc
29 липня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 09:47
перелік змін до ТД 65.doc
29 липня 2019 09:47
Тендерна документація 65 НОВА РЕДАКЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ (1).doc
16 липня 2019 13:22
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000032 ● b37fdd159d9a4887a5ad27a5808cef0c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 18:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.07.2019 № 37
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-07-16-001395-b 16.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Всі виявлені порушення усунені шляхом внесення змін

2019-07-29 13:23:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником завантажено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель.

2019-07-30 09:39:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДСПЕЙС 567 600,00
UAH з ПДВ
567 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТ-ТРЕЙД ЛТД" 574 490,00
UAH з ПДВ
574 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСПЕЙС

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТ-ТРЕЙД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДСПЕЙС
#42396701
Переможець 567 600,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДСПЕЙС
#42396701
567 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:49
Звіт про виконання договору Медспейс 378.docx укладений
20 вересня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 16:50
Договір Медспейс 378.pdf укладений
23 серпня 2019 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 567 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 132,71 UAH)