Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт принтерів, заправка та регенерація картриджів тощо)
Очікувана вартість
220,00 UAH
UA-2019-07-16-001381-b 023f7c5d52d8431086f957f4a77761d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агапова Ольга Ігорівна

380661444327 agapova@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Кіровоградський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України»
Код ЄДРПОУ: 38435613
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Тобілевича, 24
Контактна особа: Агапова Ольга Ігорівна
380661444327
agapova@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


якість послуги повинна відповідати умовам нормативної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
заправка картриджу FX-10 (фінансування з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27102, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнка, вул. Курчатова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
заправка картриджу 1005 (фінансування з державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27102, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнка, вул. Курчатова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

16 липня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФУСАРЬ ДМИТРО ІВАНОВИЧ"
#2923616132
Переможець 220,00
UAH
16 липня 2019 13:41

Документи

16 липня 2019 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 13:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
заправка картриджу FX-10 (фінансування з державного бюджету) 1 штуки 110,00
UAH
заправка картриджу 1005 (фінансування з державного бюджету) 1 штуки 110,00
UAH