Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
56 220,00 UAH
UA-2019-07-16-000912-b 3990044eb82c4f84bebcd6327e562de9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Світлана Михайлівна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Андрєєва Світлана Михайлівна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 56 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 281,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4844 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:35
Тендерна документація.pdf
16 липня 2019 11:33
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 10:27
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаєм на торги товари, торгова марка або модель яких
відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.

2. Так, ми допускаєм до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій