Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі корпусу №4 Хмельницької міської лікарні по пров. Проскурівському, 1 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
2 770 166,20 UAH
UA-2019-07-16-000633-a 000ae235fe554ade9347d37e9d9f04fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Світлана Степанівна

+380975821548 stmedgorbol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 02774384
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Контактна особа: Ковальчук Світлана Степанівна
+380975821548
stmedgorbol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 770 166,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 701,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі корпусу №4 Хмельницької міської лікарні по пров. Проскурівському, 1 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров. проскурівський ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування заукпівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт . Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 12:49
1.ЗТД_Капремонт.doc
29 липня 2019 12:49
Додаток 1 до протоколу - капремонт.doc
16 липня 2019 16:30
6. Додаток 5 Інформація.doc
16 липня 2019 16:30
5. Додаток 4 Субпідрядники.doc
16 липня 2019 16:30
4. Додаток 3 проект договору Капремонт.docx
16 липня 2019 16:30
3. Додаток 2 Технічне завдання.doc
16 липня 2019 16:30
2. Додаток 1 Пропозиція (1).doc
16 липня 2019 16:30
1.ТД_Капремонт.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій