Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Виноградна від вул. Іллічівська дорога в с. Молодіжне, Овідіопольського району, Одеська область
Очікувана вартість
4 987 132,40 UAH
UA-2019-07-16-000589-c 16773c814c6140008fa2b2a49ba21652
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'янчук Микола Іванович

+380486865508 molodigne@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Молодіжненська сільська рада Овідіопольського району
Код ЄДРПОУ: 04527253
Вебсайт: https://molodijne.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 67840, Україна , Одеська обл., Молодіжне, Жовтнева 2 а
Контактна особа: Лук'янчук Микола Іванович
+380486865508
molodigne@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 17:30
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:41
Очікувана вартість: 4 987 132,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 974,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вул. Виноградна від вул. Іллічівська дорога в с. Молодіжне, Овідіопольського району, Одеська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67840, Україна, Одеська область, Молодіжне, згідно з тендерною документацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 15:39
проект догорову.doc
16 липня 2019 15:39
ТД.doc
16 липня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 15:39
проект догорову.doc
16 липня 2019 15:39
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000050 ● d856792b527044118e5c2f58bd70d944
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2019 Одеса № 255


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.07.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2019 № 255

Витяг з переліку процедур закупівель
4. UA-2019-07-16-000589-c 16.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відмінено процедуру закупівлі на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-07-19 14:25:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-19 14:32:05

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 липня 2019 17:21
Коментар щодо відміни: ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодаства з питань публічних закупівель.
Документи:
18 липня 2019 17:21
рішення про відміну.pdf