Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (Офісні меблі для приміщень приймального відділення медичного закладу).
Очікувана вартість
32 560,00 UAH
UA-2019-07-16-000279-a b9244151d4a247c1913f918d6d3c1278
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія Миколаївна

progmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
Код ЄДРПОУ: 05492309
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Контактна особа: Гордієнко Наталія Миколаївна
progmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 18:02
Очікувана вартість: 32 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Офісні меблі (Офісні меблі для приміщень приймального відділення медичного закладу).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Періодична Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:31
Перелік змін оф.м..pdf
17 липня 2019 15:31
Зміни оф.м.pdf
17 липня 2019 15:31
ОГОЛОШЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ меблі офісні.doc
17 липня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:31
Перелік змін оф.м..pdf
17 липня 2019 15:31
Зміни оф.м.pdf
17 липня 2019 15:31
ОГОЛОШЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ меблі офісні.doc
16 липня 2019 12:07
ОГОЛОШЕННЯ меблі офісні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

меблі
Дата подання: 16 липня 2019 17:26
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:21
Добрий вечір. В пункті 5 зазначається стійка офісна для адміністратора з офісним стелажем. Вказані тільки два розміри: висота і довжина. Яка у неї глибина? не можливо розрахувати знаючи тільки два розміри. Та який повинен бути стелаж? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи Ваше запитання, Замовником уточнено технічні характристики та внесено відповідні зміни до Оголошення з додатками. Дякуємо за запитання.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 17 липня 2019 10:11
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:22
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учаснику. В процедурі закупівлі мають право брати участь вiтчизнянi та iноземнi учасники всiх форм власностi та органiзацiйно-правових форм на рiвних умовах, в тому числі, фізичні – особи підприємці не платники ПДВ, зареєстровані у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Замовник в оголошенні закупівлі визначив очікувану вартість предмета закупівлі з ПДВ, оскільки податок на додану вартість (ПДВ) - це непрямий податок, його включено в ціну товарів (робіт або послуг) та належить до податків, яким обкладається споживання товарів. Це спеціальна надбавка, яка додається до ціни товару незалежно від того, чи вироблений він усередині країни, чи імпортований з інших країн та сплачується до бюджету країни податковим агентом (платником) ПДВ. Учасник самостійно формує ціну товару/послуги/робіт враховуючи свій податковий статус, чим і керується Замовник.
меблі
Дата подання: 17 липня 2019 10:16
Дата відповіді: 17 липня 2019 10:36
Добрий день. Дайте відповідь на наше запитання, яке було поставлене вчора, 16.07.19. Як розцінювать Ваше мовчання?
Відповідь: Відповідь буде надано в терміни, передбачені нормативними документами
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 18:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 31 500,00
UAH з ПДВ
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 17:41
Установчі документи.pdf
18 липня 2019 17:41
Довідка про досвід.PDF
18 липня 2019 17:41
Паспорти виробів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
Переможець 31 500,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:15

Документи

19 липня 2019 11:15
Електронний підпис
19 липня 2019 11:14
Протокол оф.м.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 11:15
Електронний підпис
19 липня 2019 11:14
Протокол оф.м.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 12:25
Дог меблі оф.pdf укладений
30 липня 2019 12:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 500,00
UAH