Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (монітори, принтери, багатофункціональні пристрої, клавіатури, мишки)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-07-15-002060-b 433bf2e4d8c0428b95fb7de6bdb5da25
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діляра Лінасівна

+380985799719 mtz_probation@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, буд. 81
Контактна особа: Діляра Лінасівна
+380985799719
mtz_probation@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Тендерна документація

15 липня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:06
+++ТД комп'ютерне обладнання 2019 (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Житомирська область, м. Малин, вул. Захарченка, 16
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, м. Малин, вул. Захарченка, 16
Дата доставки: 22 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:13
Дата відповіді: 16 липня 2019 12:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) В додатку 4 до тендерної документації зазначено, що до всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент».Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником. Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі. У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю очікуваного товару та еквіваленту в паперовому та сканованому вигляді за підписом та печаткою учасника в якій повинно бути вказано: опис товару, відомості про виробника, технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають основним технічним характеристикам замовленого товару. 2)Згідно чинного законодавства до участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФОП-а неплатника ПДВ розглядається як остаточна ціна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн. без ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій