Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (монітори, принтери, багатофункціональні пристрої, клавіатури, мишки)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-07-15-002060-b ● 433bf2e4d8c0428b95fb7de6bdb5da25
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 41847154 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, буд. 81 |
Контактна особа: |
Діляра Лінасівна +380985799719 mtz_probation@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Тендерна документація
15 липня 2019 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 17:06 |
+++ТД комп'ютерне обладнання 2019 (1).docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Житомирська область, м. Малин, вул. Захарченка, 16 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 40,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11601, Україна, Житомирська область, м. Малин, вул. Захарченка, 16
Дата доставки:
22 серпня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:13
Дата відповіді: 16 липня 2019 12:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) В додатку 4 до тендерної документації зазначено, що до всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент».Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником. Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі. У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю очікуваного товару та еквіваленту в паперовому та сканованому вигляді за підписом та печаткою учасника в якій повинно бути вказано: опис товару, відомості про виробника, технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають основним технічним характеристикам замовленого товару. 2)Згідно чинного законодавства до участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФОП-а неплатника ПДВ розглядається як остаточна ціна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн. без ПДВ.
Інформація про відміну
Дата відміни
31 липня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій