Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація системи відеоспостереження міста Львова
Modernization of the video surveillance system of Lviv city
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001615-b 7433f4464ce1430ca711a6f42d309524
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Пец

+380634866448 dep.secur.city@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКИ МІСТА ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20819015
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., м. Львів, просп. Свободи, буд. 24
Контактна особа: Павло Пец
+380634866448
dep.secur.city@gmail.com
Додаткові контактні особи: Pavlo Pets
+380634866448
dep.secur.city@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYA BEZPEKY MISTA LVIVSKOYI MISKOYI RADY
National ID: 20819015
Contact point: Pavlo Pets
+380634866448
dep.secur.city@gmail.com
Additional contacts: Pavlo Pets
+380634866448
dep.secur.city@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:58
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 540000 UAH
Publication date: 15 липня 2019 15:42
Enquiries until: 08 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 18 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Модернізація системи відеоспостереження міста Львова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, просп. Свободи, будинок 24
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Modernization of the video surveillance system of Lviv city
CPV: 32320000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 11:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 11:13
Перелік змін (2).docx
02 серпня 2019 11:04
Тендерна документація - зміни.doc
30 липня 2019 12:57
Додаток 3 технічне завдання зі змінами.docx
30 липня 2019 12:57
Перелік змін (1).docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_1.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_2.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_4.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_5.docx
02 серпня 2019 11:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 13:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 11:13
Перелік змін (2).docx
02 серпня 2019 11:04
Перелік змін (2).docx
02 серпня 2019 11:04
Тендерна документація - зміни.doc
15 липня 2019 15:42
Тендерна документація.doc
30 липня 2019 12:57
Додаток 3 технічне завдання зі змінами.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_3.docx
30 липня 2019 12:57
Перелік змін (1).docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_1.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_2.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_4.docx
15 липня 2019 15:42
Додаток_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо укладеного договору про надання юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 23 липня 2019 11:05
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:32
Доброго дня. В розділі 5 тендерної документації п. 2 Інша інформація зазначено, що "Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 8000 гривень (вісім тисяч гривень) і сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди." Запитання: згідно якого закону/законодавчого акту в тендерній документації вказана дана вимога? До розрахунку ціни пропозиції торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору. Всі витрати сплачуються учасником за рахунок його власного прибутку. Закон України про публічні закупівлі не передбачає можливості встановлення додаткових умов для переможця Процедури закупівлі та вказані вимоги Документації є порушенням вимог Закону та є дискримінаційні. Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу яка зазначена в Розділі 5 п 2 тендерної документації. Є чимало рішень АМКУ стосовно даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Вказана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів.
При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Субпідрядники
Дата подання: 23 липня 2019 11:14
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:32
Чи має право Участник залучити для виконання умов договору субпідрядні організації, які мають відповідних фахівців які пройшли навчання з налаштування серверного обладнання та програмного забезпечення? Чи має право Участник залучити для виконання умов договору субпідрядні організації до побудови каналів зв’язку та мережі електроживлення
Відповідь: Тендерною документацією не передбачаються будь-які обмеження в організації господарської діяльності Постачальника – Учасника, з яким буде укладено договір за результатами проведення закупівлі. Однак, звертаємо увагу, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Сертифікат системи менеджменту якості підприємства ISO 9001, дійсний на момент розкриття пропозиції.
Дата подання: 23 липня 2019 11:47
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:32
Згідно вимог тендерної документації Участник у складі своєї пропозиції повинен надати 11. Сертифікат системи менеджменту якості підприємства ISO 9001, дійсний на момент розкриття пропозиції. Запитання: на якій підставі вимагається данний документ? Дана вимога є дискримінаційна, оскількі обмежує коло Учасників торгів. Згіндно Закону України про публічні закупівлі: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників Тому ми вважамо, що дана вимога є дискримінаційною, тому просимо внесні відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо подання Учасником "Сертифікат системи менеджменту якості підприємства ISO 9001, дійсний на момент розкриття пропозиції"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначена вимога стосується усіх ланок працівників, у тому числі управлінської ланки. Національним стандартом ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» визначено, що цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація:
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Завданням, викладеним у додатку 3 «Пріоритетні напрями розвитку регіонів» «Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року», затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 385, є підвищення ефективності дії механізму стандартизації та сертифікації продукції, захисту інтелектуальної власності, дотримання авторського права та суміжних прав, забезпечення досягнення високих стандартів якості, безпеки, екологічності продукції.
Таким чином, вимога Замовника щодо наявності у Учасника сертифікату системи менеджменту якості підприємства ISO 9001:2015, дійсного на момент розкриття пропозиції відповідає вимогам законодавства.
Вимоги до побудови каналів зв’язку та мережі електроживлення
Дата подання: 23 липня 2019 11:53
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:31
Згідно вимог Технічного завдання є вимога до побудови каналів зв’язку та мережі електроживлення. Питання: яка подтрібна швидкість каналів зв'язку? Питання: чому не вказані адреси куди потрібно побудовати канали зв'язку? Прохання вказати адреси де потрібно встановити камери щоб прорахувати вартість побудови каналів зв'язку та вкажіть швидкість передачі даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо швидкості передавання даних зазначаємо, що Замовник не встановлює числового показника швидкості передавання даних, однак у загальних вимогах до модернізації зазначено наступні вимоги: можливість інтеграції запропонованого Учасником обладнання до існуючої Системи, архітектура системи повинна забезпечувати балансування навантаження на всі елементи в режимі реального часу, можливість гнучкого та швидкого нарощування масштабів системи, без зупинки роботи системи. Таким чином, Учасник повинен запропонувати рішення щодо організації волоконно-оптичних каналів зв’язку таким чином, щоб забезпечити виконання загальних вимог та забезпечити використання всіх можливостей обладнання, передбачених технічною документацією до нього.
Щодо місць розташування обладнання до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
банківська гарантія
Дата подання: 29 липня 2019 18:20
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:08
Умовами закупівлі передбачається надання тендерного забезпечення на наступних умовах: - "Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківська гарантія повинна бути покритою, З РОЗМІЩЕННЯМ 100% ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ. Разом з банківською гарантією надається довідка з банку про наявність коштів на рахунку або інший документ банку, який підтверджує наявність грошового покриття по гарантії в повному об'ємі." - "До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій." Тобто, щонайменше ,ніж на 90 днів (це 3 місяці) від дати розкриття необхідно заморозити 540 000,00 грн? Шановник Замовник, якщо банківська гарантія оформлена, згідно вимог законодавства, то навіщо такі "знущання" над оборотними коштами учасників та потенційних підрядників? Просимо виключити вимогу "З РОЗМІЩЕННЯМ 100% ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ" із ТД. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Таким чином, замовником висунуті вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції чітко у відповідності до Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2019
UA-2019-07-15-001615-b7433f4464ce1430ca711a6f42d309524
Найменування: УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКИ МІСТА ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20819015
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., м. Львів, просп. Свободи, буд. 24
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Основи Безпеки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 серпня 2019 15:22
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2019 19:28
Електронний підпис
16 серпня 2019 19:27
Електронний підпис
16 серпня 2019 19:27
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:57
2 технічні вимоги.pdf
16 серпня 2019 17:57
3 тех.спецификация.pdf
16 серпня 2019 17:57
3.1 довідка сертифікати.pdf
16 серпня 2019 17:57
Лицензия с эцп.pdf
16 серпня 2019 17:57
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
16 серпня 2019 17:57
G0819-6037-GL_tender.pdf
16 серпня 2019 17:57
24 лист щодо навчання.pdf
16 серпня 2019 17:57
16 ISO укр.pdf
16 серпня 2019 17:57
11 витяг ЄДР.pdf
16 серпня 2019 17:57
17 Коп Ліцензії, дозвіл.pdf
16 серпня 2019 17:57
19 авторизация.pdf
16 серпня 2019 17:57
18 копія ПДВ.pdf
16 серпня 2019 17:57
9 лист санкції.pdf
16 серпня 2019 17:57
4 Повноваж.pdf
16 серпня 2019 17:57
10 довідка відомості.pdf
16 серпня 2019 17:57
8 довідка екологія.pdf
16 серпня 2019 17:57
31 аналог Дог новий.pdf
16 серпня 2019 17:57
29 док -ти Працівників.pdf
16 серпня 2019 17:57
30 аналогічні договіри.pdf
16 серпня 2019 17:57
28 довідка працівники.pdf
16 серпня 2019 17:57
1 лист ст.17.pdf

Документи

20 серпня 2019 15:22
Електронний підпис

Публічні документи

03 вересня 2019 17:30
Scan мвс.pdf
29 серпня 2019 18:02
тендерна_аукціон.pdf
29 серпня 2019 18:02
Dovidka_19241349920120975048.pdf
29 серпня 2019 18:02
довідка_ДФС.pdf
29 серпня 2019 18:02
Dovidka_19241349920120975048.pdf.p7s
16 серпня 2019 18:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 18:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 18:48
2.6 наказ Сохан.pdf
16 серпня 2019 18:48
довідка покриття 3574.pdf
16 серпня 2019 18:48
3.2. Инструкция hikvision_ч.1.pdf
16 серпня 2019 18:48
3.2 Инструкция hikvision_ч.2.pdf
16 серпня 2019 18:48
3.3. FIPS-140-2 з перекладом.pdf
16 серпня 2019 18:48
1.3 договір_Рокитне.pdf
16 серпня 2019 18:48
1.0_кваліфікація_16,17.pdf
16 серпня 2019 18:48
1.1 договір оренди авто.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.2_скан_копіястатут_ІА.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.0_інші документи.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.3 витяг.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.9 скан исо_Аналітик.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.4 Довідки банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Основи Безпеки"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 17 998 000,00
UAH з ПДВ
17 908 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Основи Безпеки" 17 972 570,00
UAH з ПДВ
17 972 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 17:30
Scan мвс.pdf
29 серпня 2019 18:02
тендерна_аукціон.pdf
29 серпня 2019 18:02
Dovidka_19241349920120975048.pdf
29 серпня 2019 18:02
довідка_ДФС.pdf
29 серпня 2019 18:02
Dovidka_19241349920120975048.pdf.p7s
16 серпня 2019 18:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 18:49
Електронний підпис
16 серпня 2019 18:48
2.6 наказ Сохан.pdf
16 серпня 2019 18:48
довідка покриття 3574.pdf
16 серпня 2019 18:48
3.2. Инструкция hikvision_ч.1.pdf
16 серпня 2019 18:48
3.2 Инструкция hikvision_ч.2.pdf
16 серпня 2019 18:48
3.3. FIPS-140-2 з перекладом.pdf
16 серпня 2019 18:48
1.3 договір_Рокитне.pdf
16 серпня 2019 18:48
1.0_кваліфікація_16,17.pdf
16 серпня 2019 18:48
1.1 договір оренди авто.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.2_скан_копіястатут_ІА.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.0_інші документи.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.3 витяг.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.9 скан исо_Аналітик.pdf
16 серпня 2019 18:48
2.4 Довідки банк.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 19:28
Електронний підпис
16 серпня 2019 19:27
Електронний підпис
16 серпня 2019 19:27
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:57
2 технічні вимоги.pdf
16 серпня 2019 17:57
3 тех.спецификация.pdf
16 серпня 2019 17:57
3.1 довідка сертифікати.pdf
16 серпня 2019 17:57
Лицензия с эцп.pdf
16 серпня 2019 17:57
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
16 серпня 2019 17:57
G0819-6037-GL_tender.pdf
16 серпня 2019 17:57
24 лист щодо навчання.pdf
16 серпня 2019 17:57
16 ISO укр.pdf
16 серпня 2019 17:57
11 витяг ЄДР.pdf
16 серпня 2019 17:57
17 Коп Ліцензії, дозвіл.pdf
16 серпня 2019 17:57
19 авторизация.pdf
16 серпня 2019 17:57
18 копія ПДВ.pdf
16 серпня 2019 17:57
9 лист санкції.pdf
16 серпня 2019 17:57
4 Повноваж.pdf
16 серпня 2019 17:57
10 довідка відомості.pdf
16 серпня 2019 17:57
8 довідка екологія.pdf
16 серпня 2019 17:57
31 аналог Дог новий.pdf
16 серпня 2019 17:57
29 док -ти Працівників.pdf
16 серпня 2019 17:57
30 аналогічні договіри.pdf
16 серпня 2019 17:57
28 довідка працівники.pdf
16 серпня 2019 17:57
1 лист ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВ "Основи Безпеки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 17 908 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
17 908 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 12:40
51.1 Відеосистема.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:02
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2019 15:24
дод угода №2.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 14:11
Договір.PDF укладений
18 вересня 2019 14:10
Додаток технічні вимоги.PDF укладений
18 вересня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення Специфікації ,зазначеної в Додатку №1,в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML