Великовантажні мототранспортні засоби (автогідропідйомник)
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001489-b e8a32baacf8e4f158f96df5d8490772f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Семенівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062009
Місцезнаходження замовника: 15400, Україна, Чернігівська обл., м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Контактна особа замовника: Ірина Тригубська
+380965486518
irina.zakupki@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:05
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Фнансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад у 2019 році в Семенівській об'єднаній територіальній громаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000004 ● 14700c5dd01c4ab199ab75f1afbb193d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19 14:58:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.07.2019 № 46
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 19.07.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-07-15-001489-b 15.07.2019 1)інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
2)виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, які були виявлені Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області за результатами моніторингу, прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів за закупівлею ID UA-2019-07-15-001489-b.

2019-07-26 14:41:52

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Семенівська міська рада, 04062009, Україна, м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Фнансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад у 2019 році в Семенівській об'єднаній територіальній громаді, 1900000UAH, 34140000-0, ДК021, 1, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: e8a32baacf8e4f158f96df5d8490772f, 2019-07-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 19 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Семенівської міської ради, (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.07.2019 №23/7 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами (далі – Наказ Мінекономрозвитку № 490), зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня конкретна назва предмета закупівлі (пункт 5 Наказу Мінекономрозвитку № 490). Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону; - містить вимоги щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону. Також встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та підпункті 4.4 пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 жовтня 2019, при цьому у пункті 5.1 розділу V «Поставка товару» додатку 3 «Проект договору про закупівлю товарів» до тендерної документації Замовником зазначено «Протягом 30 календарних днів з дня підписання договору», що не встановлює для учасників єдиного підходу щодо строку поставки товарів при поданні тендерних пропозицій. Крім того, у пункті 10.1 розділу X «Строк дії договору», вищевказаного додатку 3 зазначено строк дії договору до 31.12.2018 року., 24 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, частини першої статті 31 Закону та Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку) порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто.

2019-07-29 09:48:03

Інформація про відміну

Дата скасування
26 липня 2019 15:06
Причина скасування
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, виявлених Держаудитслужбою за результатами моніторингу, прийнято рішення про відміну торгів.
Документи
26 липня 2019 15:06 Протокол про відміну торгів - Автогідропідйомник.pdf
26 липня 2019 15:06 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку