Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби (автогідропідйомник)
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001489-b e8a32baacf8e4f158f96df5d8490772f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Тригубська

+380965486518 irina.zakupki@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Семенівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062009
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Контактна особа: Ірина Тригубська
+380965486518
irina.zakupki@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:05
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Фнансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад у 2019 році в Семенівській об'єднаній територіальній громаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:18
Тендерна документація. Автогідропідйомник.docx
15 липня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:18
Тендерна документація. Автогідропідйомник.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000004 ● 14700c5dd01c4ab199ab75f1afbb193d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.07.2019 № 46
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 19.07.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-07-15-001489-b 15.07.2019 1)інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
2)виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, які були виявлені Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області за результатами моніторингу, прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів за закупівлею ID UA-2019-07-15-001489-b.

2019-07-26 14:41:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто.

2019-07-29 09:48:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2019 15:06
Коментар щодо відміни: У зв'язку з неможливістю усунення порушень, виявлених Держаудитслужбою за результатами моніторингу, прийнято рішення про відміну торгів.