Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Народного дому в с. Грусятичі Ходорівської міської ради Жидачівського району Львівської області
Очікувана вартість
4 751 860,80 UAH
UA-2019-07-15-001220-b 8264a0d715b048b2b5964a8081e4b8e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ольга Володимирівна

+380323954321 melnukolga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41047731
Місцезнаходження: 81750, Україна , Львівська обл., місто Ходорів, вул. Львівська, 39
Контактна особа: Мельник Ольга Володимирівна
+380323954321
melnukolga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:26
Очікувана вартість: 4 751 860,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Народного дому в с. Грусятичі Ходорівської міської ради Жидачівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81750, Україна, Львівська область, с. Грусятичі, народний дім в с. Грусятичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Дата виставлення рахунку кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 14:33
Додаток_3_проект_договору.doc
15 липня 2019 14:33
Додаток 2 Технічне завдання.rtf
15 липня 2019 14:33
Тендерна документаціяНОВЕ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо трактування термінів "продукція" та "вироби"
Дата подання: 16 липня 2019 14:54
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:38
Вимогами до матеріалів, обладнання, виробів, що входять в вартість об’єкту (додаток 2 «Технічного завдання») встановлено, що ПРОДУКЦІЯ, яка використовується для будівельно-монтажних робіт, повинна мати сертифікати відповідності. Просимо надати роз’яснення, що Замовник розуміє під терміном «продукція». Також до матеріалів, обладнання, виробів, що входять в вартість об’єкту (додаток 2 «Технічного завдання») Замовник встановив вимогу: наявність технічної документації, інструкцій по експлуатації українською мовою. Залишається не зрозумілим, яку технічну документацію та інструкцію по експлуатації МАТЕРІАЛІВ Замовник очікує отримати від потенційного учасника торгів. Просимо також надати роз’яснення, що Замовник розуміє під терміном «вироби».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Проду́кція — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем. (https://uk.wikipedia.org/wiki/Продукція)
2) В тендерній документації відсутні вимоги щодо надання учасниками у складі пропозицій технічної документації, інструкцій по експлуатації українською мовою. Вимоги, які Ви цитуєте стосуються порядку використання матеріалів при виконанні робіт, а не змісту тендерної пропозиції.
3) Виріб — Предмет або набір предметів, що виготовляються на підприємстві. Виріб є результатом виробничого процесу.; Виріб (економіка) — одиниця промислової продукції, кількість якої може обчислюватися в штуках (екземплярах), що призначена для реалізації і є товаром. Характеризується показниками величини, ціни, зовнішнього вигляду та іншими атрибутами. (https://uk.wikipedia.org/wiki/ Виріб_(значення))
Розмір фінансування на 2019р.
Дата подання: 16 липня 2019 15:49
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:39
Напишіть, будь ласка, яку суму фінансування робіт передбачено на 2019р.?
Відповідь: На даний момент, фінансування на 2019 рік передбачено в сумі 1 000 000,00 грн.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-001220-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Інвест-Будмонтаж, Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 06 серпня 2019 14:48
Незаконна кваліфікація
Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини виконавчого комітету Ходорівської міської ради Тендерний комітет

15.07.2019р. Вами оголошено закупівлю робіт: "Капітальний ремонт Народного дому в с. Грусятичі Ходорівської міської ради Жидачівського району Львівської області"
01.08.2019р. в результаті проведеного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію подав учасник ТОВ "Будторгмаш", який і став переможцем аукціону.
Проте, в результаті аналізу поданої тендерної пропозиції вищезгаданим учасником виявлено невідповідність останньої вимогам тендерної документації, яка полягає в наступному.
1.Згідно Вимог п. 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен подати, зокрема:

а).довідку учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг)

б)копії чинних договорів оренди орендованого обладнання (у випадку відсутності в учасника власного необхідного обладнання);
В тендерній пропозиції ТОВ "Будторгмаш" міститься документ "Копії договорів оренди та актів на техніку", в якому фігурують Договори оренди з Дубом А.В. та Гораком М.С.
Зокрема п.5.2. Договору №260619/2 від 26.06.2019р. міститься наступне положення: плата вноситься в такий строк і в такому порядку: до 10 числа кожного місяця за попередній місяць шляхом перерахування коштів на рахунок Наймодавця. Проте в п.10 вищезгаданого "Договору" немає банківських реквізитів наймодавця Дуба А.В., тому невідомо яким чином планували сторони проводити взаєморозрахунки, отже даний "Договір" є фіктивним, очевидно "укладений" виключно для того, щоб взяти участь в закупівлі і жодних правових наслідків собою не несе. Аналогічна ситуація і по договору №260619 від 26.06.2019р., укладений з "Наймодавцем" Гораком М.С. В даному випадку має місце підлог офіційних документів ТОВ "Будторгмаш".
2. Згідно Вимог п. 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору"Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен подати: Копія аналогічного договору, що наведений в довідці разом із документами, що підтверджують факт його повного виконання.
В документі "Копія аналогічного договору та довідки про виконання" міститься нібито укладений Договір Підряду №140119 від 14.01.2019р. та довідки КБ-3 про нібито його виконання. Про фіктивність договору свідчить те, що ТОВ "Будторгмаш" повинен був виконати "Будівництво адміністративно-побутової будівлі в урочищі Широка долина с.Великі Грибовичі Жовківського району Львівської області", проте жодних дозвільних документів, передбачених законодавством і необхідних для початку виконання будівельних робіт отримано не було.
Для того, щоб почати виконання будівельних робіт ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" зобов'язує Замовника подати повідомлення в ДАБІ про початок виконання будівельних робіт(категорія складності СС1), або отримати дозвіл в тому ж таки ДАБІ на початок виконня будівельних робіт(СС2 та СС3).
На сайті ДАБІ за період січень-квітень 2019р.(квітень - місяць згідно "акту" КБ-3, в якому закінчено виконання вищевказаних робіт) немає жодної інформації стосовно отримання Замовникоми - ТОВ"Промкомерцбуд" дозволу на виконання робіт чи ним подано відповідно повідомлення. Отже, підводячи висновки, ТОВ "Промкомерцбуд" та ТОВ "Будторгмаш" уклали фіктивний договір, який фактично не було виконано.
3.Згідно вимог п.11 " Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (підстава згідно ч. 2 ст. 17 Закону)" Таблиця 2. Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі Додатку1 до тендерної документації учасник подає підтвердження відсутності даної підстави подається учасником у довільній формі.

В "Довідці на відповідність ст.17 Закону" п.8 Учасник підтверджує відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. Проте, в процесі аналізу відкритих даних на сайті https://clarity-project.info/tenderer/40690588 станом на 15.07.2019р. ТОВ "Будторгмаш" мав заборгованість по сплаті податків у розмірі 9661грн.
Тому, Замовнику потрібно перевірити інформацію щодо заборгованості даного Учасника станом на момент подачі тендерної пропозиції, оскільки є підстави вважати, що борг існував і на момент подачі такої, тому дані, викладені в довідці Учасника є неправдивими.

4. Згідно вимог п.11 "Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (підстава згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону)" Таблиця 2. Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі Додатку1 до тендерної документації учасник подає підтвердження відсутності даної підстави у складі тендерної пропозиції в довільній формі. (подається на особу, яка має право підпису пропозиції та договору) із додаванням її копії паспорту та копії ідентифікаційного коду) (стосується юридичних осіб).
п.п.1.6 п.1 " Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції " Розділу 2 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " у випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана сканкопія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис. У всіх інших випадках Замовник вимагає надання сканкопію оригіналу документу.
В порушення даного п. ТОВ "Будторгмаш" в складі пропозиції надав оригінал паспорта та ІПН, чим порушив вимоги тендерної документації.
5.Згідно вимог п.п.7.2. п. 7 "Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)" Розділу 2 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " у складі пропозиції учасника повинна міститись довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якій міститься інформація про залучення (чи незалучення) до виконання договору субпідрядних організацій, а також найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника. До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій або дозволів на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.
В тендерній пропозиції учасника міститься документ "Лист-згода субпідрядника", в якому не зазначено які саме окремі роботи буде проводити субпідрядник за предментом закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будторгмаш", як такої, що не відповідає кваліфікаційним вимогам встановленим замовником.

З повагою,




Директор Т.Михалик
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2019 17:11
Розглянувши вимогу № UA-2019-07-15-001220-b.c1 ПП Інвест-Будмонтаж про незаконну кваліфікацію, яку було подано через електронну систему закупівель 06.08.2019, повідомляємо наступну інформацію.
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у п.5.2. Договору №260619/2 від 26.06.2019р. міститься наступне положення: плата вноситься в такий строк і в такому порядку: до 10 числа кожного місяця за попередній місяць шляхом перерахування коштів на рахунок Наймодавця. Проте в п.10 вищезгаданого "Договору" немає банківських реквізитів наймодавця Дуба А.В., тому невідомо яким чином планували сторони проводити взаєморозрахунки, отже даний "Договір" є фіктивним, очевидно "укладений" виключно для того, щоб взяти участь в закупівлі і жодних правових наслідків собою не несе. Аналогічна ситуація і по договору №260619 від 26.06.2019р., укладений з "Наймодавцем" Гораком М.С. В даному випадку має місце підлог офіційних документів ТОВ "Будторгмаш".
Звертаємо Вашу увагу, що положення Тендерної документації не містять вимог щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, у разі якщо учасником було надано договори, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази, без реквізитів сторін.
Крім того, ТОВ «Будторгмаш» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Копії договорів оренди та актів на техніку» надав акти передачі майна орендарю відповідно до договору №260619/2 від 26.06.2019р. та договору №260619 від 26.06.2019р, що свідчить про те, що дані договори спрямовані на реальне настання правових наслідків, зумовлених ними.
Крім того, повідомляємо, що Замовник торгів діє в межах своїх повноважень, визначених Конституцією України та не вправі перевіряти фіктивність чи недійсність наданих учасниками документів, що також підтверджується неодноразовою практикою органу оскарження. ТОВ «Будторгмаш» надав всі необхідні документи, передбачені в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині відповідності Критерію «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази», чим повністю виконав вимогу Замовника.
Також, у своїй вимозі Ви вказуєте на фіктивність договору підряду №140119 від 14.01.2019р. та довідки КБ-3 про його виконання, у зв’язку з тим, що на сайті ДАБІ не міститься інформації щодо отримання замовником - ТОВ «Промкомерцбуд» дозволу на виконання робіт чи ним подано відповідні повідомлення.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати:
довідку у довільній формі про наявність у учасника аналогічного договору, яка повинна включати інформацію щодо замовників із зазначенням їх найменування, адреси, та контактного телефон, предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання;
копію аналогічного договору, що наведений в довідці разом із документами, що підтверджують факт його повного виконання.
позитивні відгуки від замовників про виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути належно оформленими, містити дату видачі такого документа та вихідний номер. (відгуки мають бути датовані не раніше дати виходу оголошення).
ТОВ «Будторгмаш» на виконання даних вимог Тендерної документації було надано наступні документи:
довідка про виконання аналогічного договору від 25.07.2019 № 2507-4 (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів»);
копію договору підряду від 14.01.2019 № 140119;
копію довідки про вартість будівельних робіт та витрати за 2019 р..
Враховуючи вище наведене, ТОВ «Будторгмаш» було дотримано вимоги п.3 Додатку 1 Тендерної документації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно ч. 1 ст. 234 Цивільного кодексу України фіктивним є правочин, який вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовилися цим правочином. Відповідно до ч. 2 даної статті фіктивним правочин визначається судом недійсним.
На підставі вище наведено фіктивність вище зазначених договорів може визначатись лише судом.

Також, у своїй вимозі ви вказуєте на те, що В «Довідці на відповідність ст.17 Закону» п.8 Учасник підтверджує відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. Проте, в процесі аналізу відкритих даних на сайті https://clarity-project.info/tenderer/40690588 станом на 15.07.2019р. ТОВ «Будторгмаш» мав заборгованість по сплаті податків у розмірі 9661 грн.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 11 Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації інформація про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (підстава згідно ч. 2 ст. 17 Закону) підтверджується учасником у довільній формі.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «Будторгмаш», перебуваючи в статусі учасника, було дотримано вимоги п. 11 Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації та положення ст. 17 Закону України та надано інформацію в довільній формі щодо відсутності вище зазначених підстав.
Також, ТОВ «Будторгмаш» 09.08.2019 через електронну систему закупівель було надано довідку про відсутність із сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) від 08.08.2019 № 8578, в якій зазначається, що станом на 08.08.2019 ТОВ «Будторгмаш» не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розтраченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Таким чином ТОВ «Будторгмаш» було дотримано положень п. 3.1. Таблиці 3 Додтку 1 Тендерної документації та було подано довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, чинну на дату надання такого документа.
Також чинне законодавство не містить положень щодо того, що веб-сайт https://clarity-project.info є офіційним джерелом інформації щодо наявності чи відсутності заборгованості зі сплати податків та зборів платниками податків.
У своїй вимозі Ви також вказуєте на те, що ТОВ «Будторгмаш» у складі своєї тендерної пропозиції було надано оригінал паспорта та ІПН, чим було порушено вимоги тендерної документації, стосовно чого зазначаємо наступне.
ТОВ «Будторгмаш» було надано у складі тендерної пропозиції оригінал паспорта та ІПН, що є недотриманням п. 1.6. п. 1 Розділу 2 Тендерної документації, однак тендерний комітет вважає, що дані документи, які не завірені у встановлений тендерною документацією спосіб, містять всю необхідну інформацію, яка мала би бути зазначена у даних документах, тому, з урахуванням того, що тендерна пропозиція ТОВ «Будторгмаш» є найбільш економічно вигідною та інформація, яка зазначених документах є у повному обсязі, у тендерного комітету не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будторгмаш». Додатково повідомляємо, що цю «невідповідність» слід кваліфікувати як формальні (несуттєві) помилки. А тому Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в тендерній документації, до того ж вищевказані невідповідності не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а відтак не впливають на суть пропозиції Учасника в цілому.
У своїй вимозі Ви зазначаєте про те, що в тендерній пропозиції ТОВ «Будторгмаш» є документ "Лист-згода субпідрядника", в якому не зазначено які саме окремі роботи буде проводити субпідрядник за предметом закупівлі.
Так, п.п. 7.2. п. 7 Розділу 2 Тендерної документації містить положення щодо надання письмової згоди субпідрядної організації про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій або дозволів на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства, однак положення Тендерної документації не містять вимоги щодо надання інформації у вище зазначеній згоді щодо окремих робіт.
Також наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньо аргументованою, зазначену в повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічні специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо, що Ваша вимога не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ПП Інвест-Будмонтаж не розгладалась тендерним комітетом, крім того дана вимога не містить інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ПП Інвест-Будмонтаж умовам тендерної документації, зокрема, технічні специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
На підставі вище наведено вважаємо, що вимога вимогу № UA-2019-07-15-001220-b.c1 ПП Інвест-Будмонтаж про незаконну кваліфікацію є безпідставною та необгрунтованою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДТОРГМАШ 4 654 281,04
UAH з ПДВ
3 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЬ" 4 390 604,00
UAH з ПДВ
3 816 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Михайлишин Іван Олексійович 4 720 524,00
UAH з ПДВ
3 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Інвест-Будмонтаж 4 572 283,00
UAH з ПДВ
4 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:15
Електронний підпис
31 липня 2019 16:07
довідка щодо санкцій.pdf
31 липня 2019 16:07
відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 16:07
проект договору.pdf
31 липня 2019 16:07
статут .pdf
31 липня 2019 16:07
сертифікати на вікна.pdf
31 липня 2019 16:07
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 17:21
Банківськагарантія.pdf
31 липня 2019 17:21
тeхнічнe завдання.pdf
31 липня 2019 17:21
Стаття 17.pdf
31 липня 2019 17:21
Рамные и КХЛ.jpg
31 липня 2019 17:21
паспорт.pdf
31 липня 2019 17:21
Наказ на призначення.pdf
31 липня 2019 17:21
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
31 липня 2019 17:21
Кошторис.pdf
31 липня 2019 17:21
Калeндарний.pdf
31 липня 2019 17:21
Захист довкілля.pdf
31 липня 2019 17:21
ДОДАТОК ДО Ліцензії.pdf
31 липня 2019 17:21
Договір.pdf
31 липня 2019 17:21
Довідка з ЄДР.pdf
31 липня 2019 17:21
Будівeльнe сміття.pdf
31 липня 2019 17:21
3.2 лист відгук.pdf
31 липня 2019 17:21
1.2Статут.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 10:00
проект договору.pdf
31 липня 2019 10:00
довідка 17.pdf
31 липня 2019 10:00
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2019 10:00
витяг ЄП 3ст.jpg
31 липня 2019 10:00
згода з договором.pdf
31 липня 2019 10:00
витяг ЄП 2ст.jpg
31 липня 2019 10:00
довідка платник ПДВ.pdf
31 липня 2019 10:00
витяг ЄП 1ст.jpg
31 липня 2019 10:00
виписка 2 ст.jpg
31 липня 2019 10:00
виписка 1ст.jpg

Публічні документи

31 липня 2019 17:18
Електронний підпис
31 липня 2019 17:17
Серт_Зигения_2018 (5).pdf
31 липня 2019 15:46
Електронний підпис
31 липня 2019 15:26
Штатний розпис.pdf
31 липня 2019 15:26
РЗВ.pdf
31 липня 2019 15:26
ПКД.rar
31 липня 2019 15:26
ПВР.pdf
31 липня 2019 15:26
ДЦ.pdf
31 липня 2019 15:26
Довідка Ощадбанк.pdf
31 липня 2019 15:26
Відповідність ст.17.pdf
31 липня 2019 15:26
Акти виконаних робіт.pdf
31 липня 2019 08:02
Електронний підпис
31 липня 2019 07:54
Технічне завдання.pdf
31 липня 2019 07:54
Статут.pdf
31 липня 2019 07:54
Проект договру.pdf
31 липня 2019 07:54
Пояснюючий лист.pdf
31 липня 2019 07:54
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
31 липня 2019 07:54
Оригінал Ліцензії.pdf
31 липня 2019 07:54
Копія Ліцензії.pdf
31 липня 2019 07:54
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 07:54
Згода на обробку ПД.pdf
31 липня 2019 07:54
Договір ТПВ.pdf
31 липня 2019 07:54
Договір Гніздичів.pdf
31 липня 2019 07:54
Довідка про санкції.pdf
31 липня 2019 07:54
Довідка про досвід.pdf
31 липня 2019 07:54
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 07:54
Відгук.pdf
31 липня 2019 07:54
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 07:54
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДТОРГМАШ

ТОВ "КУЗЬ"

ФОП Михайлишин Іван Олексійович

ПП Інвест-Будмонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДТОРГМАШ
#40690588
Переможець 3 730 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДТОРГМАШ
#40690588
3 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 10:58
Додаток укладений
30 листопада 2021 10:56
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 10:16
додат.угода 12.JPG зміни до договору
03 серпня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 08:05
додат.угода 11.PDF зміни до договору
08 червня 2021 07:58
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 15:24
Додаткова угода _10.PDF зміни до договору
15 квітня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:41
ДОД.УГ КАПРЕМ ГРУС.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:31
додод 7 рем.грусятичі.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 16:31
ДУ Грусятичі.jpeg зміни до договору
11 грудня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:37
дод.уг. будторг.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:32
Дод.уг.4 НД с.Грусятичі.jpeg зміни до договору
06 листопада 2020 21:09
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 16:31
документи на прозоро по Грусятичах.PDF зміни до договору
17 вересня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:36
Будторгмаш.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:43
ДУ 1.docx зміни до договору
26 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 14:16
додатки до договору укладений
21 серпня 2019 14:10
підписаний договір укладений
21 серпня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування на 2019р.
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування на 2020-2021 роки.
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/08-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 568 602,44
UAH (в тому числі ПДВ 428 100,41 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін