Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення охоронної системи
Очікувана вартість
1 278 100,00 UAH
UA-2019-07-15-001048-a e89c05e15c3e4a0d957c3861f62eb8fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузуб Людмила Вікторівна

380445635516
koltunovich_L@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448129
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кошиця, 11
Контактна особа: Кузуб Людмила Вікторівна
380445635516,
koltunovich_L@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 278 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Послуги зі встановлення охоронної системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення охоронної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ревуцького,6; вул. Поліська,22; вул. Здолбунівська,3-а; пр-т. Бажана,32а; вул. Олійника,10 ; вул. Харченка,47; вул. Вербицького,9-і; вул. Заслонова,18; вул. Привокзальна,12; вул. Ахматової,5; вул. Російська,35; вул. Харченка,47; вул.Пасхаліна,15-а; вул. Харківське шосе,121/3; вул.Григоренка,22/20; вул. Тростянецька,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:17
1 ТД охоронна система 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності документально підтвердженого досвіду учасника виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 22 липня 2019 13:14
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:42
Відповідно до п. 3.1. Тендерної документації Замовником вимагається надання: «Довідки про виконання аналогічних договорів (за бюджетні кошти), що є предметом закупівлі…» Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: …- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, відповідно до законодавства, учасник процедури закупівлі повинен надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання робіт з предмета закупівлі і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодівчі функції, вимагаючи надати «Довідки про виконання аналогічних договорів (за бюджетні кошти), що є предметом закупівлі…». Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми маємо досвід роботи з бюджетними установами, але досвід виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, маємо з комерційними установами. Просимо внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником було уважно розглянуте Ваше звернення щодо визначення кваліфікаційних критерій до учасників процедури закупівлі, та вирішено надати наступне пояснення.
Замовником процедури закупівлі є установа що є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні чи за результатами проведення процедури закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами чи/або заходи з перевірки відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому, при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі (мається на увазі вимоги, що викладені в Тендерній документації) керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а й особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах свої повноважень, інформаційними листами Департаменту регулювання державних закупівель при Мінекономрозвитку України, які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері державних закупівель.
Тому, звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст. 22 Закону, та згідно абз.1 ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, для з’ясування надійності потенційного виконавця послуг, замовник, для забезпечення надійного виконання послуг, змушений обрати найкращого виконавця зобов’язань узятих на себе з економічно вигідною ціновою пропозицією за результатом проведення процедури закупівлі. Задля уникнення ситуації, що призведе до непорозумінь між сторонами договору, яка негативно відобразиться на виконанні взятих зобов’язань, що в подальшому призведе до зриву робочого процесу і до більш значних витрат замовника, які можливо було упередити до їх виникнення, шляхом відбору надійного та добросовісного виконавця, який має досвід на даному ринку з бюджетними організаціями.
З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання «Довідки про виконання аналогічних договорів (за бюджетні кошти), що є предметом закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався» є законною.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000086 ● dac9f31403ea497f94d2266921028723
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
78 UA-2019-07-15-001048-a 15.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо неможливоості усунення виявлених порушень

2020-01-02 16:09:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" 1 278 024,76
UAH з ПДВ
1 278 024,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « ТРЕЙД ІНН» 1 278 099,60
UAH з ПДВ
1 278 099,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

ТРЕЙД ІНН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
Переможець 1 278 024,76
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
1 278 024,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 10:40
141.PDF укладений
30 серпня 2019 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 278 024,76
UAH (в тому числі ПДВ 213 004,13 UAH)