ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
1 204 467,00 UAH
UA-2019-07-15-000927-a 0ccbe635d28440cf90ab67a1dbd78100
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження замовника: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа замовника: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:44
Очікувана вартість: 1 204 467,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 134,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 089,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


ДК 021:2015 : 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти).
Загальний обсяг закупівлі - 25 послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 послуга
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 15:51
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 15:49
ТД охорона 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 19 липня 2019 12:48
Дата відповіді: 19 липня 2019 14:45
Поясніть будьласка як Ви просчитали робочі години, бо в нас інша цифра виходить. У додатку 3 у Вас вказано (Загальна кількість годин охорони: 19 500). А в нас : 25 пост *10 годин *120 днів = 30 000 годин. (1204467 / 30000= 40,15 грн\година)
Відповідь: Доброго дня! Кількість робочих днів (понеділок-п’ятниця) – 78, а не 120 днів (вихідні, святкові і канікулярні дні сюди не входять).
Запитання
Дата подання: 19 липня 2019 12:55
Дата відповіді: 19 липня 2019 14:35
Якщо ще додати цілодобову охорону ((-цілодобову охорону у вихідні, святкові дні та неробочі години об’єкту охорони (Учасник повинен розмістити додаткові пости у кількості достатній для забезпечення охорони кожного поверху об’єкту, але не більше чотирьох постів на одному об’єкті охорони)) то кількість годин збільшиться іще майже в тричі. Ваші розрахунки не вірні. Надайте більш точні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розрахунки – вірні. У розділі «Перелік вимог замовника, яким повинні відповідати охоронні послуги» прописано: «З метою додаткового забезпечення охорони святкових та урочистих заходів від зовнішніх та внутрішніх загроз, за першою вимогою Замовника, Учасник за власний рахунок зобов’язаний забезпечити:
- в період охорони об’єктів посилення посту охорони шляхом виставлення додаткових постів (але не більше двох додаткових постів на одному об’єкті охорони)
та/або
- цілодобову охорону у вихідні, святкові дні та неробочі години об’єкту охорони (Учасник повинен розмістити додаткові пости у кількості достатній для забезпечення охорони кожного поверху об’єкту, але не більше чотирьох постів на одному об’єкті охорони)».
Учасник зобов’язаний за власний рахунок надавати ці послуги і у вартість охоронних послуг, які замовляються, вони не входять.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" 1 084 395,00
UAH з ПДВ
1 084 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА 1 203 467,00
UAH з ПДВ
1 203 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 19:51
Документи переможця
30 липня 2019 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 18:04
Статут.pdf
30 липня 2019 18:04
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
30 липня 2019 18:04
Інше.pdf
30 липня 2019 18:04
Від-ть тех. вимогам.pdf
30 липня 2019 18:04
17 стаття.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 16:55
sign.p7s
30 липня 2019 16:52
1728-19.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН"
#38392114
Переможець 1 084 395,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН"
#38392114
1 084 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 серпня 2019 12:00
Безпека регіон Дог №391-19 22.08.19.pdf укладений
22 серпня 2019 11:55
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2019 14:54
Протокол Охор послуги.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Джерело фінансування - бюджетні кошти
Номер договору про закупівлю: № 391-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 111
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку