Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл секційний з тумбами (на 4 робочих місця), кутовий стіл з тумбою, журнальний стіл тощо)
Очікувана вартість
186 800,00 UAH
UA-2019-07-15-000858-b 8b3f9ac61674469dbe9a360ea9de3618
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Франчук

+380442004489 ofranchuk@me.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2
Контактна особа: Олександр Франчук
+380442004489
ofranchuk@me.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Стіл секційний з тумбами (на 4 робочих місця), кутовий стіл з тумбою, журнальний стіл тощо
(Джерело фінансування: Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс перераховується Постачальнику на придбання основних засобів по КЕКВ 3110 (180240,00 грн.) у розмірі 70%, а саме 126 168,00 грн. Аванс 7 Робочі 67.61
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 32.39

Тендерна документація

15 липня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 13:08
Звіт про укладені договори (столи).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Порайко Володимир Васильович
#3258716753
Переможець 186 607,00
UAH
15 липня 2019 13:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 13:12
Скан. договір № 117.pdf укладений
15 липня 2019 13:11