Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39160000-1 - Шкільні меблі (комплект меблів для навчальних кабінетів початкової школи (стіл (парта) учнівська одномісна регульована та стілець учнівський регульований)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000800-b 56fd492f287144cf96cbadc6fab917a8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Пилипенко

+380574733663 zmosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа: Вячеслав Пилипенко
+380574733663
zmosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 14:28
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
ДК 021:2015 39160000-1 - Шкільні меблі (комплект меблів для навчальних кабінетів початкової школи (стіл (парта) учнівська одномісна регульована та стілець учнівський регульований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, Підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 10:41
Перелік змін.docx
19 липня 2019 10:41
ТД меблі НУШ Зміївський район (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
19 липня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 10:41
Перелік змін.docx
19 липня 2019 10:41
ТД меблі НУШ Зміївський район (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
15 липня 2019 12:54
ТД меблі НУШ Зміївський район.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості комплектів
Дата подання: 15 липня 2019 13:26
Дата відповіді: 19 липня 2019 10:37
Доброго дня! Надайте, будь ласка, уточнення щодо кількості комплектів: в оголошенні на майданчику прописано 26 комплектів, в технічних вимогах - 46 комплектів. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за запитання.
За Вашим зверненням були внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000800-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Войтенко Денис Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3526604976
Дата подання: 17 липня 2019 15:50
Дискримінація учасників процедури закупівлі учасників процедури закупівлі та звуження конкуренції
Замовник висуває вимоги, якими порушуються засади ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників
Скасована
Дата: 17 липня 2019 15:59
Причина: Оновлення вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000800-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Войтенко Денис Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3526604976
Дата подання: 17 липня 2019 16:01
Дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників
Замовник висуває вимоги, якими порушуються засади ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 22:36
Шановний учасник!
Відповідно до ч. 1 статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон), установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі - ТД) та додатку 2 до ТД, Замовником встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме:
- наявність матеріально-технічної бази (наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі та наявність складських приміщень, де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі);
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (наявність працівників, що будуть здійснювати доставку до кожного закладу, супроводження товару, здійснення завантажувальних-розвантажувальних робіт у кожному закладі та занесення товару до кожного кабінету та здійснення комплектації меблів).
Замовник, відповідно до чинного законодавства, має право вимагати від учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
З приводу надання інформації та документів щодо наявності транспортних засобів зазначаємо наступне:
1. Згідно з ч. 1 Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності не менше двох одиниць автотранспорту, необхідного для постачання предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 6.3.5 Проекту договору Додатку 4 до ТД, учасник повинен поставити Товар власним транспортом за свій рахунок, розвантажити та здійснити збірку, монтаж, розстановку за власний рахунок, таким чином учасник повинен не тільки привезти товар до Замовника, а власними силами здійснити розвантаження та доставку товару, що в свою чергу є невід’ємною умовою виконання договору.
Замовником не встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності транспортних засобів, а навпаки надано можливість підтвердити інформацію зазначену у ч. 1 Додатку 2 до ТД будь-яким зручним способом для учасника:
- у разі якщо учасник є власником транспортного засобу, у складі пропозиції надається свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є обов’язковою вимогою, відповідно до чинного законодавства, незалежно від форми власності.
- у разі якщо учасник залучає транспортний засіб, тоді надається документ, що підтверджує право користування цим транспортним засобом (договір позички, договір оренди тощо).
- у разі якщо учасник суб’єкта господарювання для перевезення предмету закупівлі, у складі пропозиція надається відповідний договір про надання послуг перевезення (договір перевезення, договір транспортного експедирування, договір транспортного сервісу тощо).
Враховуючи вищезазначене, замовник вимагає підтвердити наявність транспортних засобів, що дозволить у подальшому виконувати умови договору. Замовник вимагає підтвердження право власності чи право користування транспортним засобом чи залучення суб’єкта господарювання, який має у наявності транспортні засоби. Вищезазначені вимоги зазначені відповідно до чинного цивільного та господарського законодавства.
Також щодо кількості транспортних засобів хочемо зазначити, що доставка буде здійснюватись до 12 закладів, що територіально знаходяться віддалено один від одного на території всього Зміївського району Харківської області. При цьому замовником не виставлялись вимоги щодо тоннажності автотранспортних засобів. Таким чином при використанні одного автомобіля для здійснення поставки такого об’єму предмету закупівлі, доставити за одну поїздку неможливо, тому наявність двох транспортних засобів для доставки 260 столів та 260 стільців до 12 закладів освіти є доречним.
Замовником встановлені вимоги щодо наявності транспортних засобів, наявності складських приміщень, наявності працівників відповідної кваліфікації з метою виконання невід’ємних умов договору, а саме:
- доставку товару до 12 закладів освіти;
- здійснення вантажно-розвантажувальних робіт у кожному закладі та занесення товару до кожного кабінету, де відбуватиметься комплектування та встановлення готового зібраного товару, оскільки замовник не має відповідних співробітників, що будуть виконувати вищезазначені роботи;
- здійснення комплектації меблів, що включає в себе: складання комплектуючих, відповідно до вимог виробника, та встановлення готового зібраного товару у кожному закладі, оскільки замовник не має відповідних співробітників, що будуть виконувати вищезазначені роботи. Наявність у учасника особи, яка буде здійснювати розвантаження товару, його доставку до закладів обумовлених у договорі та комплектації меблів, в подальшому унеможливить відмову учасника здійснювати розвантаження та комплектацію товару на підставі того, що у нього відсутні такі працівники, а особи, що здійснюють доставку товару та його супровід до підпорядкованих закладів Замовника не зобов’язані виконувати роботи з розвантаження предмету закупівлі.
Наявність вищезазначених вимог до учасник не є дискримінаційними та не звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі. Підтвердженням зазначеної інформації є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8039-р/пк-пз від 19.06.2019 р.
З приводу рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 1505-р/пк-пз від 20.02.2018 р. хочемо зазначити наступне:
По-перше, рішення стосувалось надання спеціального дозволу відповідної форми, експлуатаційного дозволу для виробництва та/або обігу харчових продуктів тваринного походження та рішення про державну реєстрацію потужності для перевезення/зберігання харчових продуктів, що не потребують особливих умов зберігання.
По-друге, Колегія визнала дискримінаційною вимогою не надання не обґрунтованої кількості документів до транспортного засобу, а саме вимагання замовником документу, який можливо було отримати власниками потужності, що були зареєстровані до 2017 року або учасники, які в таких осіб орендують такий автотранспорт, що є дискримінаційною вимогою, оскільки процедура була оголошена у 2018 році.
По-третє, Колегія визнала дискримінаційною вимогою не надання не обґрунтованої кількості документів до учасника, а саме вимагання документу (експлуатаційного дозволу та рішення про державну реєстрацію потужності)на складські приміщення до 2017 р., що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, оскільки процедура була оголошена у 2018 році.
Враховуючи вищезазначене, замовником встановлені вимоги, що відповідають принципам здійснення публічних закупівель, вимоги не є антиконкурентними та не є дискримінаційними, що підтверджуються аналогічним рішенням Колегії № 8039-р/пк-пз від 19.06.2019 р.

Документи подані скаржником

17 липня 2019 16:01
Порушення Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-15-000800-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 16 серпня 2019 18:12
Скарга на рішення Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 21.08.2019 №11607.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:11

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 18:12
Скарга.pdf
16 серпня 2019 18:12
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

21 серпня 2019 21:11
Рішення від 21.08.2019 №11607.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 332 280,00
UAH з ПДВ
332 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 374 400,00
UAH з ПДВ
369 720,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна 390 000,00
UAH з ПДВ
374 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Полоз Андрій Євгенович 399 900,00
UAH з ПДВ
399 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:23
Електронний підпис
31 липня 2019 15:10
Електронний підпис
31 липня 2019 14:43
Відомості ЄДР.PDF
31 липня 2019 10:25
Витяг ЄДР.PDF
31 липня 2019 09:53
Довідки з банку.pdf
30 липня 2019 13:30
Загальні відомості.PDF
30 липня 2019 09:32
Платіжне доручення.PDF
30 липня 2019 09:32
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
30 липня 2019 09:32
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
30 липня 2019 09:32
Інша інформація.pdf
30 липня 2019 09:32
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 09:32
ПДВ.PDF
30 липня 2019 09:32
Проект договору.pdf
30 липня 2019 09:32
Стаття 17.pdf
30 липня 2019 09:32
Протокол 21-1.pdf
30 липня 2019 09:32
новый устав МТС 19.10.18.PDF
30 липня 2019 09:32
Наказ та протокол.pdf
30 липня 2019 09:32
Копія опису.PDF
30 липня 2019 09:32
Код Сідельник.pdf
30 липня 2019 09:32
Витяг ПДВ (оригінал).pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 19:40
ст. 17 +Пропозиція.pdf
31 липня 2019 22:36
НУШ - 1.pdf
31 липня 2019 22:36
НУШ - гарантія.rar
31 липня 2019 22:36
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 20:27
860_Harantiia_Poloz Andrii Yevhenovych.pdf
16 липня 2019 21:04
СК ГЕРМЕС.pdf
16 липня 2019 21:04
Пропозиція 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна

ФОП Полоз Андрій Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 332 280,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 13:58
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Відхилено 369 720,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:02
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
Переможець 374 010,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
374 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 14:06
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2019 17:53
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
20 серпня 2019 17:53
Електронний підпис
20 серпня 2019 17:49
Протокол 153.pdf