Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання шкільного автобуса для Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000624-b 99f1fe90a1f54c808e1563ccf292035b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ахадова

+380473342215 rvosmila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти смілянської рда
Код ЄДРПОУ: 02147173
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., с. Костянтинівка, вул. Графська, 8
Контактна особа: Тетяна Ахадова
+380473342215
rvosmila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 13:14
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, Незалежності, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 12:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000045 ● 112fdd4ae04c4e0cb869393cf5c96d3d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.07.2019 № 71
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.07.2019 № 71

Витяг із преліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
4 UA-2019-07-15-000624-b, 15.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 08:52:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі шкільного автобуса для Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-000624-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, як це визначено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами;
- чому тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-19 09:02:16

Відповідь на звернення

Доводимо до Вашого відому, що виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме: порушення Форми оголошення про проведення відкритих торгів (не вказано джерело фінансування закупівлі), затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами; оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-15-000624-b - через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – відмінити торги на закупівлю придбання шкільного автобуса для Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області - за кодом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, оголошення в центральній базі даних «Prozorro» ID UA-2019-07-15-000624-b.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доводимо до Вашого відому, що виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID UA-2019-07-15-000624-b, а саме порушення п.13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - усунені.

2019-07-19 12:30:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінені

2019-07-19 14:00:29

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 липня 2019 09:17
Коментар щодо відміни: Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівельа саме: порушення Форми оголошення про проведення відкритих торгів (не вказано джерело фінансування закупівлі), затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами – відмінити торги на закупівлю придбання шкільного автобуса для Сунківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Документи:
19 липня 2019 09:17
Електронний підпис