Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ освіти смілянської рда |
Код ЄДРПОУ: | 02147173 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., с. Костянтинівка, вул. Графська, 8 |
Контактна особа: |
Тетяна Ахадова +380473342215 rvosmila@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 13:14 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 12:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000045 ● 112fdd4ae04c4e0cb869393cf5c96d3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2019 № 71
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.07.2019 № 71
Витяг із преліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
4 UA-2019-07-15-000624-b, 15.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-18 08:52:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільного автобуса для Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-000624-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі, як це визначено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами;
- чому тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-19 09:02:16
Відповідь на звернення
Доводимо до Вашого відому, що виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме: порушення Форми оголошення про проведення відкритих торгів (не вказано джерело фінансування закупівлі), затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами; оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-15-000624-b - через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – відмінити торги на закупівлю придбання шкільного автобуса для Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області - за кодом ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, оголошення в центральній базі даних «Prozorro» ID UA-2019-07-15-000624-b.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доводимо до Вашого відому, що виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ID UA-2019-07-15-000624-b, а саме порушення п.13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - усунені.
2019-07-19 12:30:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінені
2019-07-19 14:00:29
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 липня 2019 09:17 |
Коментар щодо відміни: | Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівельа саме: порушення Форми оголошення про проведення відкритих торгів (не вказано джерело фінансування закупівлі), затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами – відмінити торги на закупівлю придбання шкільного автобуса для Сунківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. |
19 липня 2019 09:17
|
Електронний підпис |