Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
378 722,00 UAH
UA-2019-07-15-000620-c 4395190813194449990297cf447182c8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянко Наталія Анатоліївна

+380486622403 osvitas3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально виховний комплекс"Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум" Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 34010891
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96
Контактна особа: Костянко Наталія Анатоліївна
+380486622403
osvitas3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 13:24
Очікувана вартість: 378 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 893,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
274 м.куб.
Деревина-місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, вул. Уварова,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:30
ТД на Дрова паливні на сайт.doc
23 липня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:30
ТД на Дрова паливні на сайт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000022 ● 327b622d159441af9852946a419f0acf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2019 Одеса № 256
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2019 № 256
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2019-07-15-000620-c 15.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Цифровий підпис накладено 19.07.19р

2019-07-19 13:33:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та річний план закупівель на 2019 рік)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та річний план закупівель на 2019 рік) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-26 16:32:50

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2019 14:09
Коментар щодо відміни: Висновок моніторингу № UA-M-2019-07-18-000022 та неможливість усунення порушень законодавства.
Документи:
26 липня 2019 14:09
протокол 36.pdf