Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально виховний комплекс"Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум" Балтської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34010891 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96 |
Контактна особа: |
Костянко Наталія Анатоліївна +380486622403 osvitas3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 378 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 893,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 16:30 |
ТД на Дрова паливні на сайт.doc |
23 липня 2019 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2019 16:30 |
ТД на Дрова паливні на сайт.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-18-000022 ● 327b622d159441af9852946a419f0acf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2019 Одеса № 256
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2019 № 256
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2019-07-15-000620-c 15.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Цифровий підпис накладено 19.07.19р
2019-07-19 13:33:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та річний план закупівель на 2019 рік)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та річний план закупівель на 2019 рік) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2019-07-26 16:32:50
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 липня 2019 14:09 |
Коментар щодо відміни: | Висновок моніторингу № UA-M-2019-07-18-000022 та неможливість усунення порушень законодавства. |
26 липня 2019 14:09
|
протокол 36.pdf |