Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ скраплений
Очікувана вартість
181 580,00 UAH
UA-2019-07-15-000575-a ● 6355913a438743ad9eb1262c647e1c46
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359813 |
Вебсайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
Контактна особа: |
Чайка Михайло Вікторович +380445948200 dniprouzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 181 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 908,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 л
Газ скраплений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 13:35 |
Додаток №3 - Шаблон ДОГОВОРУ на допорогові закупвлі 2019 рік.rtf |
15 липня 2019 13:35 |
Додаток -Газ скраплений.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо терміну дії талонів
Дата подання: 17 липня 2019 17:05
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:09
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-07-15-000575-a по предмету закупівлі Газ скраплений в Тендерній документації Замовника Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на газ скраплений повинен становити один рік з моменту поставки товару Замовнику.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через /1 рік після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів, терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання їх Замовником, дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС.
В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому, необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином, задля виробничої діяльності підприємства може бути створений резерв паливно-мастильних матеріалів.
З огляду на вище викладене вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання їх Замовником, не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору можливості створення резерву для забезпечення діяльності підприємства. Також термін дії талонів – є технічною вимогою до предмету закупівлі, а не дискримінаційною вимогою до Учасників закупівлі.
В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому, необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином, задля виробничої діяльності підприємства може бути створений резерв паливно-мастильних матеріалів.
З огляду на вище викладене вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання їх Замовником, не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору можливості створення резерву для забезпечення діяльності підприємства. Також термін дії талонів – є технічною вимогою до предмету закупівлі, а не дискримінаційною вимогою до Учасників закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
глобал сейл - газ.pdf | укладений |
30 липня 2019 08:46
|