Системні блоки в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000569-b 4464edd203db43a093dfd0340d3811fd
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02742119
Місцезнаходження замовника: 14000, Україна, Чернігівська обл., Чернигов, вул. Шевченка, буд. 7
Контактна особа замовника: Павло Степанов
+380462669167,+380462669158
der_post@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 12:57
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Системні блоки в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 11:58
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 11:58
Оголошення.doc
15 липня 2019 11:58
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:11
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказана конкретна торгова марка та модель для товару. Аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 73 101,04
UAH з ПДВ
70 821,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ 73 000,00
UAH з ПДВ
71 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 75 800,00
UAH з ПДВ
75 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 15:22
Пропозиція оновлена.pdf
23 липня 2019 17:51
sign.p7s
23 липня 2019 17:48
ІПН.pdf
23 липня 2019 17:48
Пропозиція.pdf
23 липня 2019 17:48
Витяг.pdf
23 липня 2019 17:48
Паспорт.pdf
23 липня 2019 17:48
Виписка.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 16:23
Сервіс_центри.pdf
23 липня 2019 16:23
Лист-згода.pdf
23 липня 2019 16:23
propozitsiya_ 75800.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ
#3229318932
Очікує рішення 71 860,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:05
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 70 821,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:05

Документи

25 липня 2019 15:05
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
31 липня 2019 14:10
Причина скасування
Виявлення невідповідностей в назві (конфігурації) складової предмета закупівлі
Документи
31 липня 2019 14:09 Рішення_про_відміну_закупівлі.PDF
31 липня 2019 14:10 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку