Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль «RENAULT DUSTER» або еквівалент
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000531-b b08182a1591c438fa99a50fa03df95b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медяник Віктор Олександрович

0574522015 UZHKGB@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Медяник Віктор Олександрович
0574522015
UZHKGB@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль «RENAULT DUSTER»або еквівалент (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що передається на умовах даного Договору здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі Товару Учасником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:30
Тендерна документація Рено Дастер.doc
15 липня 2019 16:30
перелік змін.docx
15 липня 2019 11:52
Тендерна документація Рено Дастер.doc
15 липня 2019 16:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:30
Тендерна документація Рено Дастер.doc
15 липня 2019 16:30
перелік змін.docx
15 липня 2019 11:52
Тендерна документація Рено Дастер.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-07-000002 ● 4d9c60062ca84a39a8fcba32694d7cfd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2019 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.08.2019 № 196
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 06.08.2019 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 06.08.2019 № 196

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

10 UA-2019-07-15-000531-b 15.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

При складанні тендерної документації була допущена технічна помилка, а саме: у п. 1.6.3. Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (легковий автомобіль «RENAULT DUSTER» або еквівалент) про надання інформації у довільній формі про гарантійні терміни експлуатації транспортного засобу та наявності сервісних центрів з обслуговування транспортного засобу, що пропонується згідно пропозиції учасника, в тому числі на території замість тексту «м. Харків Харківської області» зазначено «м. Суми Сумської області». Здійснюючи оцінку тендерних пропозицій тендерний комітет Замовника визначив найбільш економічно вигідну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-М Юг», який знаходиться за адресою: 61009, м. Харків, проспект Гагаріна, буд. 185/1 та є офіційним дилером автомобілів марки Renault, а також має право реалізації та сервісного обслуговування автомобілів марки Renault. (Дилерська угода та Довідка від 29.07.2019 № 1678 додається). Оскільки технічна помилка щодо визначення місць сервісного обслуговування виникла з вини Замовника, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-М Юг» не було. Слід також зазначити, що даний транспортний засіб планується придбати для віддалених старостинських округів Лозівської об’єднаної територіальної громади Харківської області, тому сервісне обслуговування також планується здійснювати на території Харківської області.

2019-08-23 14:32:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг" 449 000,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 18:12
Електронний підпис
06 серпня 2019 18:06
2 Довідка МВС.pdf
06 серпня 2019 10:57
Електронний підпис
06 серпня 2019 10:17
3 Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2019 10:17
2 Довідка МВС.pdf
06 серпня 2019 10:17
1 Довідка ДФС.pdf
29 липня 2019 16:35
Електронний підпис
29 липня 2019 16:31
14 Паспорт Директор.pdf
29 липня 2019 16:31
11 Дилерська угода.pdf
29 липня 2019 16:31
9 Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2019 16:31
8 Сертифікат типу.pdf
29 липня 2019 16:31
6 Проект договору.pdf
29 липня 2019 16:31
5 Лист-відгук.pdf
29 липня 2019 16:31
2 Довідки.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 09:57
Електронний підпис
29 липня 2019 09:55
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг"
#37459539
Переможець 449 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг"
#37459539
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 14:34
Договір 379.PDF укладений
23 серпня 2019 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 449 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 833,33 UAH)