Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби (Протипожежні двері)
Очікувана вартість
352 500,00 UAH
UA-2019-07-15-000467-b 131ea4f003c946e2b2e70e1921d9138c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі оголошено та двічі відмінено тендер на закупівлю Класифікація за ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері) через відсутність достатньої кількості учасників (Закупівлі: UA-2019-05-24-003072-a, UA-2019-06-13-003420-b). Відповідно до пп.4 п.2 ст.35 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ «Про публічні закупівлі»: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: … якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
11.07.2019р. були проведені переговори між комунальним підприємством «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради та приватним підприємством «Аякс» щодо закупівлі за ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Протипожежні двері)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:48
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штука
Протипожежні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Дислокація закладів згідно Додатку 2, що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

15 липня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЯКС"
#23348450
Переможець 352 500,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 11:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЯКС"
#23348450
352 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 19:59
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:54
Додаткова угода 3 до договору 33.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:49
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 15:37
Додаткова угода 2 до договору 33.PDF зміни до договору
08 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 16:54
Додаткова угода 1 до договору 33.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 13:46
Протокол 121.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 16:29
Договір 33.pdf укладений
07 серпня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення місцезнаходження виконавця
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 337 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 250,00 UAH)