Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дрова паливні)
Очікувана вартість
242 350,00 UAH
UA-2019-07-15-000442-b 76aa2a6332ea446298c206f420bb9b87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартиненко Світлана Володимирівна

+380668638915 SWETA814@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МЕНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41626927
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, ВУЛИЦЯ ТИТАРЕНКА СЕРГІЯ, будинок 7
Контактна особа: Мартиненко Світлана Володимирівна
+380668638915
SWETA814@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:39
Очікувана вартість: 242 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 727,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 м3
Дрова паливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:35
ТД дрова.doc
15 липня 2019 11:35
Документ Microsoft Word (2).doc
15 липня 2019 11:35
додаток 5.docx
15 липня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:35
ТД дрова.doc
15 липня 2019 11:35
Документ Microsoft Word (2).doc
15 липня 2019 11:35
додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000442-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 10 серпня 2019 20:11
Оскарження рішення про визнання переможцем
Відділом освіти менської міської ради менського району 15 липня 2019 року оголошено закупівлю UA-2019-07-15-000442-b на закупівлю деревини (дрова паливні) на загальну суму 242 350,00 грн.
За результатами аукціону найкраща пропозиція запропонована ФОП Концевий В.І. Замовником 06 серпня 2019 року сформовано повідомлення про намір укласти договір. Проте, таке рішення не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.

Відповідно до розділу 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник повинен був подати такі документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: «довідка учасника, складена у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів (власних, орендованих , найманих тощо), що дозволить останньому, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання паливних дров до закладів освіти. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власними транспортними засобами - повинен надати:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар .
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом - повинен надати:
- копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг перевезення».
ФОП Концевим В.І. подано довідку № 8 від 29 липня 2019 року про наявність матеріальної бази, в якій зазначено наявність автомобіля марки МАЗ 5334 та причіпу бортового ГКБ 8328. Проте, в порушення вимог тендерної документації, учасником не надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
Також, ФОП Концевим В.І. в довідці про відсутність підстав для відхилення відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру.

У зв’язку з цим, просимо відмінити рішення про визначення переможцем ФОП Концевий В.І. та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. У разі невиконання вимог даної скарги, учасник буде вимушений звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 14:52
Рішення Замовника:
Так дійсно Відділом освіти Менської міської ради Менського району 15 липня 2019 року оголошено закупівлю UA-2019-07-15-000442-b на закупівлю деревини (дрова паливні) на загальну суму 242 350,00 грн.
За результатами аукціону найкраща пропозиція запропонована ФОП Концевий В.І.
Замовником 06 серпня 2019 року сформовано повідомлення про намір укласти договір. Проте, таке рішення не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
На вашу вимогу тендерний комітет (уповноважена особа) повідомляє наступне:
1. дійсно відповідно до розділу 5 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник повинен був подати такі документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: «довідка учасника, складена у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів (власних, орендованих , найманих тощо), що дозволить останньому, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання паливних дров до закладів освіти. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власними транспортними засобами - повинен надати:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар .
У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом - повинен надати:
- копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг перевезення».
ФОП Концевим В.І. подано довідку № 8 від 29 липня 2019 року про наявність матеріальної бази, в якій зазначено наявність автомобіля марки МАЗ 5334 та причіпу бортового ГКБ 8328. Проте, процесі розгляду тендерної пропозиції ФОП Концевим надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії договорів оренди транспортних засобів, згідно яких учасник користується даним транспортом.
2. в довідці про відповідність учасника ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ФОП Концевим В.І. було допущена технічна помилка та вказано «що мене, не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно мене відкрита ліквідаційна процедура» за результатом автоматично отриманого звіт ЄДР в системі ПРОЗОРО (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань досьє актуально на 2019-08-01T10:55:33+00:00) тендерним комітетом (уповноваженою особою) на час визначення переможця було перевірено стан суб’єкта за посиланням https://usr.minjust.gov.ua, де ФОП Концевий В.І. зареєстрований і не перебуває в процесі припинення.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до ст. 28 Закону єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
Тому вказані Вами недоліки можна вважати як технічними, орфграфчними і неформальними помилками та такими, які не можуть вплинути на результати визначення переможця.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви можете звертатись за уточненнями стосовно прийнятих рішень лише Вашої пропозиції, а не пропозицій інших учасників, особливо враховуючи те, що в абзаці першому вимоги UA-2019-07-15-000442-b.a1 Вами було вказано, що таке рішення не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОНЦЕВИЙ В.І. 233 100,00
UAH з ПДВ
233 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 239 760,00
UAH з ПДВ
239 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЖЕВАГА Т.М. 242 350,00
UAH з ПДВ
242 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 13:38
Dovidka_19212241550210071681.pdf
30 липня 2019 14:08
технічні вимоги.pdf
30 липня 2019 14:08
тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 14:08
проект договору.pdf
30 липня 2019 14:08
паспорт.pdf
30 липня 2019 14:08
картка коду.pdf
30 липня 2019 14:08
довідки ст 17 закону.pdf
30 липня 2019 14:08
Довідка про учасника.pdf
30 липня 2019 14:08
Довідка про матбазу.pdf
30 липня 2019 14:08
довідка платника.pdf
30 липня 2019 14:08
виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 11:14
Електронний підпис
30 липня 2019 11:13
Технічне завдання.pdf
30 липня 2019 11:13
тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 11:13
Стаття 17.pdf
30 липня 2019 11:13
проект договору.pdf
30 липня 2019 11:13
Паспорт_Пирогов.pdf
30 липня 2019 11:13
місця поставки.pdf
30 липня 2019 11:13
Копія Статуту.pdf
30 липня 2019 11:13
Копія опису.pdf
30 липня 2019 11:13
Копія витягу.pdf
30 липня 2019 11:13
Копія витягу ПДВ.pdf
30 липня 2019 11:13
Копія виписки.pdf
30 липня 2019 11:13
Довідка - МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОНЦЕВИЙ В.І.

ТОВ "ТЕД"

ФОП ДЖЕВАГА Т.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОНЦЕВИЙ В.І.
#1762705492
Переможець 233 100,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 08:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 08:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОНЦЕВИЙ В.І.
#1762705492
233 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 11:53
IMG_0002 (1).jpg зміни до договору
23 жовтня 2019 11:53
IMG_0003 (1).jpg зміни до договору
23 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:26
Scan_0006.jpg укладений
23 серпня 2019 12:24
Scan_0005.jpg укладений
23 серпня 2019 12:24
Scan_0004-2.jpg укладений
23 серпня 2019 12:24
Scan_0003-6.jpg укладений
23 серпня 2019 12:24
Scan_0002-5.jpg укладений
23 серпня 2019 12:24
Scan_0001-4.jpg укладений
23 серпня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: К-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 229 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 325,00 UAH)