Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП, принтери, широкоформатна інженерна система друку, копіювання та сканування
Очікувана вартість
2 512 592,00 UAH
UA-2019-07-15-000434-a 128409b587394ac1a7f25a4487901ef3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Наталія Сергіївна

+380504749692 tender@voda.dn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Вебсайт: http://www.voda.dn.ua
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Лисенко Наталія Сергіївна
+380504749692
tender@voda.dn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 11:14
Очікувана вартість: 2 512 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 512,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 шт
БФП (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ, вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
32 шт
принтери (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ, вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
широкоформатна інженерна система друку, копіювання та сканування (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ, вул. Захисників України, буд.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 2.3. Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 90 календарних днів з моменту поставки Товару та підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:21
Тендерна документація - БФП, принтери_на сайт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

широкоформатна інженерна система друку
Дата подання: 15 липня 2019 13:07
Дата відповіді: 16 липня 2019 15:26
Здравствуйте! "Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому." Можно вынести отдельной позицией лот " широкоформатна інженерна система друку", для того, чтобы иметь возможность участвовать дистрибуторам широкоформатного оборудования? Что не возможно на данных условиях закупки.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)» Замовник наділений правом самостійно визначати окремі частини предмету закупівлі.
З досвіду роботи Замовника вбачається, що наявність окремих договорів по загальному переліку певного обладнання замість одного договору значно ускладнює оперативний та бухгалтерський облік на підприємстві, призводить до складнощів, пов’язаних з гарантійним та сервісним обслуговуванням обладнання, що закуповується у різних постачальників.
До того ж, є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом окремого найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару.
Отже, в даному випадку Замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому, оскільки це закупівля для забезпечення безперебійного функціонування підприємства та належного надання послуг з водопостачання та водовідведення суспільству. Крім того, наголошуємо, що визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОРОЗОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" 2 327 618,00
UAH з ПДВ
2 327 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 2 354 046,00
UAH з ПДВ
2 354 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 09:16
Довідка з податкової.pdf
29 липня 2019 17:02
Скан ФОП.PDF
29 липня 2019 17:02
Паспорт Морозов.PDF
29 липня 2019 17:02
Виписка Витяг.PDF
29 липня 2019 17:02
Epson.pdf
29 липня 2019 17:02
Довідка стаття 236.PDF
29 липня 2019 17:02
Морозов ІНН.PDF
29 липня 2019 17:02
Тендерна пропозиція.PDF
29 липня 2019 17:02
Захист довкілля.PDF
29 липня 2019 17:02
Стаття 236.PDF
29 липня 2019 17:02
Довідка стаття 8.PDF
29 липня 2019 17:02
Лист термін гарантії.PDF
29 липня 2019 17:02
Довідка стаття 17.PDF
29 липня 2019 17:02
Відгук ДСМ.PDF
29 липня 2019 17:02
Підписаний_Лиценз.pdf
29 липня 2019 17:02
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 10:43
Сертифікати Сі-Ел.PDF
30 липня 2019 10:43
Довідка ст.236 ГКУ.pdf
30 липня 2019 10:43
Epson.pdf
30 липня 2019 10:43
Document_USR_1005574323-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОРОЗОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОРОЗОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#2439403591
Переможець 2 327 618,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОРОЗОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#2439403591
2 327 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 09:37
ДОГОВОР_11-19-123Т.pdf укладений
19 серпня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 11-19-123Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі в частині п. 4 Специфікації до Договору № 11-19-123Т від 19.08.2019 р. за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме без зміни ціни та обсягу замінити номенклатурне найменування п. 4. «БФП А4 Принтер Canon i-SENSYS MF421dw» Специфікації на аналог «БФП А4 ч/б Canon i-SENSYS MF443dw c Wi-Fi (3514C008)», що за своїми технічними та якісними показниками відповідає вимогам тендерної документації, а також належить до наступного покоління офісної техніки, що забезпечує наявність в продажу витратних матеріалів і запасних частин протягом тривалого часу.
Номер договору про закупівлю: 11-19-123Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі в частині п. 9 Специфікації до Договору № 11-19-123Т від 19.08.2019 р. за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме без зміни ціни та обсягу замінити номенклатурне найменування п. 9. «Принтер А4 Canon i-SENSYS LBP212dw» Специфікації на аналог «Принтер А4 Canon i-SENSYS LBP223DW с Wi-Fi (3516C008)», що за своїми технічними та якісними показниками відповідає вимогам тендерної документації, а також належить до наступного покоління офісної техніки, що забезпечує наявність в продажу витратних матеріалів і запасних частин протягом тривалого часу.
Номер договору про закупівлю: 11-19-123Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 11-19-123Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 709 705,00
UAH