Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з встановленням теплових лічильників в ДНЗ №7, ДНЗ №15, ДНЗ №19, ЦПО м. Коростень Житомирської області
Очікувана вартість
117 527,00 UAH
UA-2019-07-15-000325-a d661bdd7dc554c3e82a955e9d05f59a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 117 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 587,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Поточний ремонт з встановленням теплових лічильників в ДНЗ №7, ДНЗ №15, ДНЗ №19, ЦПО м. Коростень Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з встановленням теплових лічильників в ДНЗ №7 м. Коростень Житомирської області) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Шевченка (Кірова), 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Поточний ремонт з встановленням теплових лічильників в ДНЗ №15 м. Коростень Житомирської області) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, провулок Музейний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Поточний ремонт з встановленням теплових лічильників в ДНЗ №19 м. Коростень Житомирської області) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Кривоноса,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Поточний ремонт з встановленням теплових лічильників в ЦПО м. Коростень Житомирської області) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі актів здавання - приймання наданих послуг та згідно договору. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 10:40
Додаток 4 проект договору.pdf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ДФ_2-1-5.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ДФ_2-1-4.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ДФ_2-1-3.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ДФ_2-1-2.rtf
15 липня 2019 10:40
15_СД_ДФ_2-1-1.rtf
15 липня 2019 10:40
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" 117 489,78
UAH з ПДВ
117 489,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 11:31
Електронний підпис
22 липня 2019 11:30
договор 22.07.19.PDF
22 липня 2019 11:30
ПДВ свідоцтво.PDF
22 липня 2019 11:30
Ліцензія.pdf
22 липня 2019 11:30
Дозвіл.pdf
22 липня 2019 11:30
додаток 1.PDF
22 липня 2019 11:30
договор аналогічний.pdf
22 липня 2019 11:30
витяг.PDF
22 липня 2019 11:29
локальний кошторис.PDF
22 липня 2019 11:29
Додаток 3.PDF
22 липня 2019 11:29
Додаток 2.PDF
22 липня 2019 11:29
договірна ціна.PDF
22 липня 2019 11:29
Довідка.PDF
22 липня 2019 11:29
дефектний акт.PDF
22 липня 2019 11:29
гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"
#34736163
Переможець 117 489,78
UAH з ПДВ
23 липня 2019 11:46

Документи

23 липня 2019 11:46
Електронний підпис
23 липня 2019 11:45
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"
#34736163
117 489,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2019 11:46
Електронний підпис
23 липня 2019 11:45
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 15:23
Дод.угода №1069-2 від 10.10.2019р. до дог. №1069 від 25.07.2019р..pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 09:42
дод.угода №1069-1 до договору №1069 від 25.07.2019.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 15:16
Договір №1069 від 25.07.2019р..pdf укладений
25 липня 2019 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1069/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1069/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 117 489,78
UAH (в тому числі ПДВ 19 581,63 UAH)