Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ№4 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20199156 |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ростовська, 15 |
Контактна особа: |
Наталія Михайлівна Ігнаткіна +380567170315 boardingschool4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 16:43 |
перелік змін.pdf | |
15 липня 2019 16:43 |
ТД із змінами.doc |
15 липня 2019 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
15 липня 2019 16:43 |
перелік змін.pdf
|
||||
15 липня 2019 16:43 |
ТД із змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В основних вимогах до технічних характеристик зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Законодавством в сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 зазначено: «Технічна документація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Замовник у закупівлі UA-2019-07-15-000161-a не зазначає конкретну марку чи модель предмету закупівлі, проте сукупність вказаних ним характеристик відповідає лише одній торговельній марці прального обладнання. Більш того, Замовник перед переліком технічних характеристик зазначає: «Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються».
А це порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону із зазначенням певних обмежень конструкції обладнання. У даному випадку детальний опис товарів, що закуповуються без фактичного обґрунтування необхідності поставки саме такого товару є нічим іншим як дискримінаційною вимогою.
Вказані в Технічній документації показники відповідають лише одному типу обладнання - напівпрофесійному устаткуванню однієї торговельної марки , і не дають можливості іншим виробникам та представникам виробників брати участь у відкритих торгах на дану закупівлю, що є дискримінацією.
Сподіваємося, Замовник скорегує технічні характеристики, розширивши вимоги до устаткування згідно визначень Закону «Про публічні закупівлі», що значно збільшить кількість Учасників торгів, і, відповідно, кількість пропозицій, що надасть можливість обрати найкраще обладнання за найнижчою ціною.
було враховано специфіку та потреби закладу, спроможність монтажу, потужність
електромережі, водовідведення та умови роботи прального обладнання та
персоналу. Звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги, які були викладені в
тендерній документації Замовника містять допустимі діапазони значень без
прив'язки до конкретної торгової марки чи моделі. Скаржником не надано
жодного параметру, який він вважає дискримінаційним.
Переможцем тендерних торгів був обраний Учасник, що не має всіх відповідних до переліку тендерної документації Замовника документів. А саме: згідно вимог Замовника Учасники повинні були надати у складі тендерної документації лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та збереження гарантійних зобов’язань. Однак обраний переможцем Учасник не надав вищезазначеного листа, замінивши його листом від литовського постачальника, що не може вважатися листом відповідним до вимог Замовника - від виробника або офіційного представника на території України.
У документації до закупівлі перед переліком цих та інших вимог Замовник також зазначає, що «…Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються».
А Учасник, що був обраний Переможцем, не тільки не був відхилений, але й отримав право на постачання обладнання згідно тендерного запиту – Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Таким чином Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» шляхом ігнорування наявних порушень, чим невільовано наше право на участь у тендерній закупівлі на законних та конкурентних засадах, як це передбачено ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі».
До авторів вимоги ПМК.
Тендерною документацією вимагався такий документ як «Лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та збереження гарантійних зобов’язань».
Переможець закупівлі ТОВ «Трейдвест ЛТД» у складі своєї пропозиції надав цей документ під назвою «лист постачальника 2.jpg». Зі змісту цього листа зрозуміло, що Акціонерне товариство «Машинобудівний завод «ASTRA» є офіційним представником виробників прального обладнання GRANDIMPIANTI (Італія) та LG (Корея), забезпечує постачання обладнання на територію України для компанії ТОВ «Трейдвест ЛТД», гарантує постачання обладнання замовнику торгів, його подальше технічне обслуговування учасником та збереження гарантійних зобов’язань. Лист був наданий на ім’я голови тендерного комітету КЗО "Дніпропетровська
загальноосвітня школа-інтернат №4 I-III ступенів" ДОР" та для певної державної закупівлі, а саме UA-2019-07-15-000161-a. Крім того, ТОВ «Трейдвест ЛТД» надало у складі своєї пропозиції копії аналогічних договорів на обладнання, що буде поставлятися в рамках цієї процедури закупівлі та позитивні листи-відгуки від замовників, що не може не підтверджувати їх професійні якості та виконання гарантійних зобов’язань. Даний лист повністю задовольняє викладені в документації вимоги. Дякуємо!
Наша вимога стосується суто документальної відповідальності і відповідності дій Учасників і Замовника до Закону України «Про публічні закупівлі» та не поширюється на оцінку професійності тих чи інших компаній. Але у відповіді на вимогу про відсутність необхідних за вимогою самого ж Замовника документів, Замовник замість чіткого пояснення невідповідності переможця своїм же критеріям, посилається на додатково додані листи і договори, що не мають відношення до конкретної вимоги конкретної тендерної закупівлі, але, за ствердженням Замовника, «…підтверджують їх (компанії-Переможця) професійні якості та виконання гарантійних зобов’язань» (останній абзац відповіді).
Лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) Переможцем не був наданий, а лист від постачальника, як зазначає у своїй відповіді Замовник, Акціонерного товариства «Машинобудівний завод «ASTRA» не є відповідним документом за простим логічним поясненням - «ASTRA» не являється ні виробником обладнання, ні офіційним представником на території України. А саме таке формулювання чітко визначає тендерна документація.
Ви навіть не звернули увагу що Астра не є виробником обладнання представленого в тендері
Прикро, що тендерний комітет приймає рішення на користь обладнання яке вище за ціною незважаючи на те,що згідно принципу тендерної закупівлі найважливішим аргументом є ціна та на користь компанії з порушеннями в тендерній документації
Отже, відповідь Замовника не задовольняє відповіддю попередньої вимоги. Як Учасник відкритих тендерних торгів будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету задля детального розгляду документів зі сторони Закону України «Про публічні закупівлі».
ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а саме п. 6. копії декларацій про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання на пральні машини та прасувальний каток та п.7. копії декларацій про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання на пральну машину, сушильну машину та прасувальний каток – Учасником якого визнано переможцем надані декларації, які на момент проведення закупівлі втратили чинність. Ці данні можна перевірити на офіційному сайті органу оцінки відповідності ТОВ «ОС «Промстандарт» (реєстраційний номер UA.TR.061), що видав Учаснику відповідні декларації. (посилання на офіційний сайт ТОВ «ОС «Промстандарт» http://www.promstandart.com.ua). Посилання на результати перевірки:
http://www.promstandart.com.ua/data/print-info.php?vid=dekl&lang=uk&number=01918&year=18
http://www.promstandart.com.ua/data/print-info.php?vid=dekl&lang=uk&number=01917&year=18
http://www.promstandart.com.ua/data/print-info.php?vid=dekl&lang=uk&number=01919&year=18.
Згідно Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників закупівлі професійної пральної машини, професійної сушильної машини та прасувального катка ДК 021:2015- 42710000-6 - Машини для виробництва текстильних виробів, а саме п. 3.2. чітко встановлено самим же Замовником, що Учасник повинен надати Копію аналогічного договору з додатками (зазначити предмет договору, який має бути аналогічним предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів, з обов’язковим монтажем/встановлення/пусконалагоджувальними роботами обладнання та виконання гарантійних зобов’язань за 2017-2019рр). Учасник не надав відповідні договори, а Замовник ігноруючи порушення визнає його переможцем! ТОВ «Трейдвест ЛТД» надає тільки договори на постачання пральних машин, а де договір на каток прасувальний? Чи він не є предметом закупівлі? І чому в договорах на пральні машини та у відгуку немає жодної згадки про обов’язковий монтаж та проведення пусконалагоджувальних робіт?
Чому Ви, шановний Замовник, проігнорували даний пункт, хоча в своїй же тендерній документації чітко зазначили обов’язковий монтаж/пусконалагоджувальні роботи обладнання?
Вимагаємо змінити рішення про визнання ТОВ "Трейдвест ЛТД" переможцем та перейти до розгляду наступного учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000031 ● 3cc3ed8ed4a14f1c94208b2b988df45d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:48 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2019-07-15-000161-а 15.07.2019 Комунальний заклад освіти «Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №4 І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 20199156) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-19 12:35:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Професійна пральна машина, професійна сушильна машина та прасувальний каток» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-15-000161-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 17 Додатку 2 тендерної документації учасникам необхідно надати підписаний проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, в пункті 5.1 проекту договору, викладеного в Додатку 4 тендерної документації, строк поставки товарів з 15.08.2019 по 08.09.2019 року. Такий же строк поставки товарів зазначено в оголошені на сайті PROZORRO та в пункті 4.4 Документації.
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" у складі тендерної пропозиції надав підписаний проект договору, згідно з пунктом 5.1 якого строк поставки товарів з 15.08.2019 по 15.09.2019 року.
Отже, ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" надав проект договору, який не відповідає умовам тендерної документації та згідно до статті 30 Закону повинен був бути відхиленим.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено що, учасником торгів ПКМ було висунуто дві вимоги (UA-2019-07-15-000161-a.a3, UA-2019-07-15-000161-a.a4), на які відповідь від Замовника відсутня, що є порушенням абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону.
Чому Замовником не надано відповіді на вимоги (UA-2019-07-15-000161-a.a3, UA-2019-07-15-000161-a.a4)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-21 11:49:46
Пояснення
Навчальним закладом через електронну систему закупівель Prozzoro були проведені торги на закупівлю обладнання для шкільної пральні. Головним критерієм у придбанні товару була його якість, термін використання та економічність, зважаючи на зростаючу вартість водопостачання.
Додатком 4 до тендерної документації затверджено проект Договору поставки. Відповідно до п.5.1 Проекту Договору поставки строк поставки товарів з 15.08.2019 по 08.09.2019р. Відповідно до укладеного договору п.5.1 Договору, строк поставки з 15.08.2019 по 08.09.2019р. Поряд з цим відповідно до частини першої статті 188 Господарчого кодексу України, частини першої статті 651 Цивільного кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторонами було погоджено змінити строк поставки на з 23.08.2019 по 15.09.2019р., про що було укладено додаткову угоду №1 від 23.08.2019р. до Договору поставки №26 від 23.08.2019р.
Разом з тим повідомляємо, що товар поставлено вчасно, в повному обсязі та введено в експлуатацію. Придбаний товар за технічними характеристиками економічно більш вигідний, що дозволить заощадити державні кошти у процесі його експлуатації.
Учасник торгів ПКМ не зміг вчасно отримати відповідь на вимоги через порушення роботи Інтернету у навчальному закладі. З даним зауваженням погоджуємось та врахуємо форс-мажорні обставини при подальших електронних закупівлях.
Тендерним комітетом школи враховані зауваження Громадської організації «Платформа «Громадський Контроль».
Секретарю, членам тендерного комітету рекомендовано протягом найближчого часу пройти онлайн курси для підвищення рівня знань у сфері закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-05 14:12:13
Про надання інформації
Тендерним комітетом навчального закладу проаналізовано закупівлю прального обладнання та підписання договору з ТОВ «Трейдвест ЛТД».
Враховано зауваження ГО «Платформа «Громадський Контроль» від 04.11.2019р. та Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне:
Додатком 4 до тендерної документації затверджено проект Договору поставки. Відповідно до п.5.1 Проекту Договору поставки строк поставки товарів з 15.08.2019 по 08.09.2019р. Відповідно до укладеного договору п.5.1 Договору, строк поставки з 15.08.2019 по 08.09.2019р. Поряд з цим відповідно до частини першої статті 188 Господарчого кодексу України, частини першої статті 651 Цивільного кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів допускається лише за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторонами було погоджено змінити строк поставки на з 23.08.2019 по 15.09.2019р., про що було укладено додаткову угоду №1 від 23.08.2019р. до Договору поставки №26 від 23.08.2019р.
Учасник торгів ПКМ не зміг вчасно отримати відповідь на вимоги через порушення роботи Інтернету у навчальному закладі. З даним зауваженням погоджуємось та врахуємо форс-мажорні обставини при подальших електронних закупівлях.
На даний час неможливо усунути виявлені незначні порушення, тому що електронні торги з даної пропозиції закрито.
Товар поставлено вчасно, в повному обсязі та введено в експлуатацію. Придбаний товар за технічними характеристиками економічно більш вигідний, що дозволить заощадити державні кошти у процесі його експлуатації.
Тендерним комітетом взято до уваги та неухильного використання в роботі зауваження Громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» та Східного офісу Держаудитслужби України.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповіді на вимоги учасника торгів встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПКМ |
237 025,00
UAH з ПДВ
|
237 025,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
249 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕКСТИМ" |
249 900,00
UAH з ПДВ
|
249 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПКМ #20609915 |
Відхилено |
237 025,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 13:42
|
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" #39367047 |
Переможець |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:27
|
Звіт про виконання договору.docx.pdf | укладений |
02 січня 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 10:39
|
повідомлення про внес. змін до дог.rtf.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 10:38
|
доп.угода 1.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 09:15
|
договір.pdf | укладений |
23 серпня 2019 09:05
|
доп.угода 1.pdf | укладений |
23 серпня 2019 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт п. 5.1. Договору викладено в новій редакції: «Строк поставки товарів: з 23.08.2019р. по 15.09.2019 року. Поставка товару проводиться за умови попереднього узгодження Сторонами дати та часу поставки». |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |